Veitkö vauvan näytille työpaikallesi?
Minä vein aikoinaan ja ketään ei kiinnostanut. Olin pettynyt, sillä muiden työkavereiden vauvoista oltiin innostuneita.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Yllättävä vauvavierailu onkin hauska työpäivänpiristys sille kollegalle jolla on kesken tai ohi lapsettomuushoidot (:
Elämässä on vastoinkäymisiä. Pitääkö vauvan kanssa piileskellä kotona, ettei vaan jollekin tule paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Koirat on oikeasti kivoja, tuokaa niitä.
Jos ei kuule tuotaisi niitä(kään).
Onneksi voin työskennellä suurimman osan ajasta kotona <3 Saa jotain tehdyksikin "heh heh"
Minulla ei olut varsinaista työpaikkaa, kun olen yksinyrittäjä, mutta koko vauvavuoden koin kyllä kaikkien (naisten) ilahtuvan vauvan näkemisestä hirveästi. Kaikki tutut ja tutuntutut ja moni tuntematon ratikassa. Vauvani oli oikein söpö ja herttainen, hyvin iloinen ja jokelteli hauskasti kaikille. Se vuosi muistuu sellaisena, että minne vain meni, niin oli iloisia ihmisiä leikittämässä vauvaa ja ihastelemassa sitä. En tupannut mihinkään kylään vauvan kanssa yllättäen kuitenkaan.
Yllättävä vauvavierailu onkin hauska työpäivänpiristys sille kollegalle jolla on kesken tai ohi lapsettomuushoidot (: