Veitkö vauvan näytille työpaikallesi?
Minä vein aikoinaan ja ketään ei kiinnostanut. Olin pettynyt, sillä muiden työkavereiden vauvoista oltiin innostuneita.
Kommentit (145)
Älköö viekö, ei ketään kiinnosta.
Minua ärsyttää nämä vauvansa esittelijät. Koko osaston pitäisi hylätä työnsä puoleksi tunniksi kun tyyppi ilmestyy esittelemään vauvaa.
Kerran eräs tupsahti koputtamatta kokoushuoneeseen vauvansa kanssa. Meillä oli erittäin kiire projektin kanssa ja porukalla hermo kireällä muutenkin. Tyyppi myös iski vauvan syliini kysymättä, pakkohan se oli vastaanottaa ettei tipu lattialle. Pidin kohteliaisuudesta 30 sekuntia ja laitoin kiertoon. Kokous oli lopulta yhtä tyhjän kanssa kun se ei tajunnut häipyä ollenkaan.
Osa on sentään sanonut että on lähikahvilassa klo x vauvan kanssa että sinne voi tulla tapaamaan jos haluaa. Osa menee sitten tauolla.
En, jos sellainen olisi. Tai se on tietty jokaisen oma valinta..yks entinen ope toi lapsensa kerran luokkaan (se oli siis ammattikoulu).
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri toi vauvan näytille. Toinen työkaveri riensi paikalle ja ensitöikseen työnsi paskaisen sormensa vauvan suuhun. Tämän perusteella en voi suositella :D
Sullahan kiva työ on kun kollegoilla on oikein kädet pskassa.
Yleensä pskan levittäjä on se sinappimylly, kivaa vaihtelua että kerran noinkin päin.
En vienyt. Kuvan lähetin kyllä.
Koirat on oikeasti kivoja, tuokaa niitä.
Vauvat on tylsiä, yleensä rumia. Sätkivät ja kuolaavat.
Niin että ottakaa mallia japanilaisista: he ymmärtävät että alle 1-vuotias on niin epäesteettinen olento ettei sitä esitellä julkisesti.
(Kanta)suomalainen vauva muuttuu yhä harvinaisemmaksi nähtävyydeksi.
k
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä veisin? Ei minua voisi vähempää kiinnostaa toisten lapset, lapsenlapset, lemmikit jne. En odota muiltakaan kiinnostusta omiani kohtaan.
Kylläpä olet kylmä ja lapsivihamielinen. Onneksi et ole lähipiirissäni, oikein huout negatiivisuutta ja pahaa tahtoa. Kiinnostuskin on vähän oma valinta.
Minusta ainakin on hienoa, jos työkaveri saa lapsen, ja kyllä se vähän kiinnostaa. Inhottaa, että noin monet ovat yläpeukuttaneet kommenttiasi. Kertoo siitä, miten lapsivihamielinen maa Suomi on.
No, onneksi en ole kanssasi samassa työyhteisössä, kun myrkytät sen välinpitämättönyydelläsi ja negatiivisuudellasi.
Mee hoitoon.
Lapset ovat jo täysi-ikäisiä, mutta muistan käyneeni. Työpaikalla muutenkin huomioitiin todella ihanasti. Pomo tarjosi pulla kahvit tiimille, kun olin jäämässä äitiyslomalle. Kukkalähetys tuli myös kotiin, kun vauva syntyi. Lähin työkaveri oli kutonut töppöset.
Vierailija kirjoitti:
Minä vein v. 1972 ja kaikki toimistossamme olivat innostuneita katsomaan ja nuuhkimaan pikku nyyttiäni. Tykkäsivät vavan tuoksusta.
No hyi! Outo työpaikka teillä, meillä jokainen pitää vapansa nyytteineen visusti housuissa.
Olen vienyt, kun pyydettiin. Vauva kaapattiin sylistäni ja innokkaat työkaverit viihdyttivät vauvaa sillä välin kun itse sain nauttia rauhassa kahvittelusta ja kuulumisien vaihdosta työkavereiden kanssa. Ne joita ei kiinnostanut, eivät vauvan perässä juosseet tai tulleet vauvasta kyselemään. Jatkoivat kaikessa rauhassa töitä.
Kukaan ei kiukutellut omaa oloaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki tietysti ovat juuri samaa mieltä kuin sinä?
Voin kertoa, että eivät ole. Opettele elämään sen asian kanssa. Kaikki ei mene sinun mieltymystesi mukaan.
Kaverin, omalla työnantajallani oleva vaimo ja jotkut entiset työkaverit toivat lapsiaan näytille ja tykkäsin siitä kovasti. En siis vihaa lapsia, päinvastoin, vaikka itselläni nämä asiat menivät toisin, kuin olin suunnitellut. Vähän haikeata se silti oli, kun ei toteudu omalla kohdallani.
Ei sitä viitsinyt katolle raahata. Oon nuohooja.
En. Koko tiimi käytännössä vaihtui vanhempainvapaani aikana, kaikki vanhat tiimikaverit lähtivät muihin töihin. Heille olisikin ollut kiva käydä vauvelia näyttämässä, mutta vieraille en viitsinyt - eikä heitä varmaan olisi kiinnostanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en koirista välitä, pennuista varsinkaan. Sotkevat joka paikan, pissailevat kaikkialle ja repivät housunlahkeet hajalle. Ai niin, mutta koirien inhoaminen ei olekaan ok.
Vein. Sain työkavereilta vauvalahjankin.
Joo muistan käyneeni pikaisesti jonkun kahvitauon aikana. Onnittelivat vielä ja kehuivat söpöksi tyypiksi. Taisin saada jonkun pikku lahjankin, en ole ihan varma.
Ei se mikään iso ja tärkeä juttu ollut, olisi voinut jäädä yhtä hyvin käymättäkin. Kukin tehköön miltä tuntuu.
Itse kyllä rakastan vauvoja (ei tosin enää omaa minulle, kiitos!) ja olen lässyttämässä ärsyttävyyteen asti, jos joku sellaisen näytille tuo.