Kiveksille potkiminen fetissinä
Luin, että joillain miehillä on fetissinä että nainen potkii kiveksille. Mistä tällaisia miehiä voisi löytää, onko jotain sivustoja? Eronneena naisena itsellä olisi paljon angsteja purettavana ja mikä olisi mukavampaa kuin monottaa jotain Teroa tai Markoa korkkareilla tai nahkasaappailla munille luvan kanssa.
Kommentit (79)
Tuli lyötyä vetoa yhden naisen kanssa ettei se saa mua polvilleen yhdellä pitkillä munille.. hävisin vedon 😂
Miten joku voi saada "nautintoa" tuollaisesta asiasta? Muutaman kerran olen satuttanut kivekseni kevyesti johonkin esineeseen. Hirvittää jo ajatus jostain kovemmasta tällistä, saati potkusta. Varmaan oksentaisin, jos joku potkaisisi munille!
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi jos mies olisi insinööri tai DI. Kyllä lähtisi potkut rivakasti.
Mä potkisin mieluimmin psykiatria tai tämänhetkistä pääministeriä. Voisivat tarvita kyllä kivesten amputaation session jälkeen. Minä joisin kuoharia samalla kun heidät kuohitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa silti että ruumiinvammojen tuottaminen ei ole sallittua Suomessa. Tai jos katkeaa joku verisuoni mieheltä, tulee impo ja toinen on henkihieverissä, viedään ambulanssilla.
Fantasiointi on kuitenkin täysin sallittua.
Japanissa tämä on ihan normiviihdettä.
Onko edelleen ajankohtaista...? Täältä vois löytyä sopiva kohde ;)
Onko turussa naista joka potkisi spermat ulos kalustani, raivokas nainen saa potkia kiveksiä. Jätä tänne vinkki jos kiinnostaa.
Koska ja missä kävisi, turunseutu, saatko spermat potkittua kyrvästäni.
Koska ja missä kävisi himokas kiimainen ukm 02 alue, jätä vinkki jos kiinnostaa.
Koska sopisi alistuva ukm vars.suomi, jätä vinkki saat yht.tiedot.
Olispa mukava saada polkunasi kumpparit ois hyvät
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa yksi kiinnostunut yksinhuoltaja. Mielellään monottelisin.
mä taas tykkään potkia ämmiääää päähän.
Vierailija kirjoitti:
Koska ja missä kävisi, turunseutu, saatko spermat potkittua kyrvästäni.
lääkkeet loppu?
Kun tietäisin missä oot, niin yrittäisin järjestää asian, että pääsisit mua potkimaan saappaillas ja korkkareillasikin. Kik Reiska211
Tervetuloa kokeilemaan! Myös muut asiasta innostuneet naiset saa tulla potkimaan!
Vaimoni haluaa mulle kastraation potkimalla, kuka halukas, vaimoni mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitossa. Pallithan tuottaa mun testot - ei niitä saa rikkoa.
Kyllä tosimies kestää naisen takia mitä vaan.
Samoin täällä, minä en sun kiveksiä sääli.