Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiveksille potkiminen fetissinä

Vierailija
17.11.2022 |

Luin, että joillain miehillä on fetissinä että nainen potkii kiveksille. Mistä tällaisia miehiä voisi löytää, onko jotain sivustoja? Eronneena naisena itsellä olisi paljon angsteja purettavana ja mikä olisi mukavampaa kuin monottaa jotain Teroa tai Markoa korkkareilla tai nahkasaappailla munille luvan kanssa.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en potki mutta sidon miehen niin että on tuolin selk'nojan yli ja jalat levällä tiukasti sidotuna tuolinjalkoihin. Tässä asenossa täti sitten kuritaa niitä paleja ratsastus raipalla. Jos ääntä lähtee liika niin liatetaan pikkarit suuhun ja huivi perään niin saadan työrauha. Piskaminen loppu kun olen tyytyväinen tuloksen erli pallien värin ;)

Vierailija
42/79 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä saisi ketään potkia munille. Voi sattua jotain. Sisäinen verenvuoto, kipusokki jne, joka voi olla hengenvaarallistakin. Tai sitten voi joutua leikkaukseen tai pitkälle sairaslomalle. Unohtakaa. Mikset voisi mieluummin hieroa, ja hoivata toisen kiveksiä, sillai tarkistaa, että kaikki kunnossa.  

Jos kerran asia kiinnostaa, niin käy katsomassa tästä pari Youtubevideota. Niin ei sitten tarttisi oikeasti ketään potkia.   

Tässä tennispelaaja tippuu kaiteen päälle, kohdassa 6:12. Yrittää peitellä kipuja, mutta hetken päästä kuitenkin murtuu, koska satutti pallit.

Tässä toinen video. Pätkän alkupäässä nyrkkeilijä saa pahan potkun kiveksiin, ja on kyllä kovat kipureaktiot. 

Noi on aivan kaikille tarkoitettuja videopätkiä, joten niissä ei ole varsinaisesti mitään pahaa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallista tai ei, kyllä mun kiveksiä sais mielellään kohdella aika rajusti. Ei nyt tietenkään potkia rikki mutta puristella ja läpsiä kunnolla ja eiköhän ne muutaman potkunkin kestä😁

Vierailija
44/79 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vähän ylempänä potkunyrkkeilyottelu, jossa sattui haaveri (potku arkaan paikkaan). Tuolla miehellä oli puoli vuotta munat kipeinä tuon takia. Kertoi itse telkkarissa. Uskokaa jo, älkää potkiko ketään. Evoluutio ei ole tarkoittanut niitä osia potkittavaksi. 

Vierailija
45/79 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko jossain naista jonka tuheroa saa monotella?

Vierailija
46/79 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisiko jossain naista jonka tuheroa saa monotella?

Älä tee sitä... Jos nyt ihan pakko, niin käy katsomassa Youtubesta video, mutta älä oikeasti tee.. Itse en oo potkassut ketään, eikä muakaan ole. Ota musta mallia. 

Vierailija
47/79 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella keskustelupalstalla tuntuu , että nainen haluaisi potkaista miestä munille. Ja yhteistä on tässä , että hän haluaisi sen tehdä Hai-saappailla. Olen nainen , ja itselläkin on kyseiset saappaat. Katselin niitä , ja kyllä niillä voisi potkaista. 

Vierailija
48/79 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella keskustelupalstalla tuntuu , että nainen haluaisi potkaista miestä munille. Ja yhteistä on tässä , että hän haluaisi sen tehdä Hai-saappailla. Olen nainen , ja itselläkin on kyseiset saappaat. Katselin niitä , ja kyllä niillä voisi potkaista. 

Jos teet niin, syyllistyt lievään pahoinpitelyyn, joka on rikos. Voi olla esteenä työllistyä tärkeisiin virkoihin: sairaanhoito-, kasvatusala, tai poliisi jne. Jos olet jo esim. hoitaja, niin tuollaiset teot on hoitoetiikan vastaista. Keksi jotain muuta. 

Vierailija
49/79 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn potkimassa yhtä miestä munille, ja hän jopa maksaa siitä. Hän asuu yksin omakotitalossa ja yhdessä huoneessa on koukku katossa josta riiputan häntä alasti. Hän on ostanut minulle nahkakorsetin, piikkikorkoiset reisisaappaat, nahkaiset stringit. Näissä kuteissa sitten potkin häntä 1-2 krt kuukaudessa. Todella varakas gentleman mutta haluaa tätä. Käymme joskus hienoissa ravintoloissa syömässä ennen sessiota. Rahallista korvausta saan 800e kerta joskus jopa 1000e niin miksipäs ei kun ei tarvitse seksiäkään antaa. N28.

Mikäs tuossa jos kummatkin tykkäävät. Varmasti miehelle upeaa, kun saa potkuja palleille nuorelta naiselta.

Vierailija
50/79 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä leffakohtaus "Mies ja alaston ase". Kohdassa 1:15 tyyppi juoksee haarojenvälistä, mutta osuu kaikkia munille. Tuo on vielä tänä päivänäkin uskomaton niin hämmentävä kohtaus. Näyttää tosi aidolle reaktiot ja äänet. Varsinkin tuo yksi jätkä, joka satuttaa munat pahiten. 

Vierailija
51/79 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testataanko? Mua sais potkasta :)

Vierailija
52/79 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin potkaista sua, mutta sillä ehdolla että saan vetää täysiä :)

Vierailija
53/79 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko pitää suojaa? Ilman suojaa en kyllä täysilla uskalla luvata 😅

Vierailija
54/79 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko pitää suojaa? Ilman suojaa en kyllä täysilla uskalla luvata 😅

Suoja auttaa ehkä vähän, muttei paljoa. Kipeetä tulee silti... 

Vierailija
55/79 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs mä löydän sut että pääset potkaisemaan?

Vierailija
56/79 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ok sopii. Ihan täysillä sitten.

Vierailija
57/79 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä käy kyllä, haluan kunnon potkuja, vähintään sen +100 kpl. Hai saapas voisi olla hyvä, samoin maiharit. Kunan sattuu ihan oikeasti ja kovaa.

Vierailija
58/79 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 39v, enkä ole koskaan saanut kipeaa munille. Vähän tuntuu hassulta, kun ei tiedä miltä se tuntuu. Joskus koittanut tehdä pientä demonstraatiota, ja antanut itse pienen luunapin kivekseen. Pienikin luunappi tuntuu jo tosi pahalta. Siitä pystyy kuvittelemaan, että jalalla potkaisu on kyllä aivan liian ylimitoitettu toimenpide. Puolustustarkoitukseen toki hyvä.

Vierailija
59/79 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiveksille voi naiset potkia ihan hyvin ja kovaakin. Naiset ei vaan uskalla käyttää voimaa. Kiveksille potkut on paikallaan kähmäisissä ravintoloissa, kadulla jne. Sattuu kyllä, mutta kivesten pysyvä vahingoittaminen on ihan sattumaa. Täytyy olla todella huono tuuri, jos kives hajoaa. Siksi kiveksille potkiminen sopiikin naisille ihan hyvin. Nainen voittaa kyllä aina miehen. Naisen jalat on yleensä vahvemmat kuin miehellä. Mies kyllä väistyy, jos saa useampia potkuja kiveksille. Sattuu kyllä hirveästi, mutta kivesten tuhoutuminen ei oikeudessa paljon maksa. Hinta katsotaan luettelosta, aikaisemmin muutama sata euroa. Nyky hintaa en osaa sanoa. Ei nuo kivekset paljon maksa. Muuten minuakin saa tulla potkimaan vapaaehtoisesti kiveksille ja ihan kunnolla, jos vaan ilmoittanuneita naisia löytyy. Pidän siitä. 

Vierailija
60/79 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mulle potkia miestä kiveksille, en tunne sääliä, ilmoittele itsestäsi, niin saat kyllä saapasta kiveksille.