Kiveksille potkiminen fetissinä
Luin, että joillain miehillä on fetissinä että nainen potkii kiveksille. Mistä tällaisia miehiä voisi löytää, onko jotain sivustoja? Eronneena naisena itsellä olisi paljon angsteja purettavana ja mikä olisi mukavampaa kuin monottaa jotain Teroa tai Markoa korkkareilla tai nahkasaappailla munille luvan kanssa.
Kommentit (79)
Ajatuksena ihana. Kunnon napakka potku kiveksille tuntuisi vapauttavalta. Kipu ja kunnon oksennus perään.
Mieluiten kuitekin ottaisin potkun rasvatusta hai-saappasta takapuoleeni.
Mutta tuskin kukaan koskaa sitä haavettani toteuttaa.
Tuo fetissi menee pihi, kun munat on pari kertaa potkittu niin muusiksi ettei viikkoon liiku!
Kannattaa muistaa silti että ruumiinvammojen tuottaminen ei ole sallittua Suomessa. Tai jos katkeaa joku verisuoni mieheltä, tulee impo ja toinen on henkihieverissä, viedään ambulanssilla.
Minä käyn potkimassa yhtä miestä munille, ja hän jopa maksaa siitä. Hän asuu yksin omakotitalossa ja yhdessä huoneessa on koukku katossa josta riiputan häntä alasti. Hän on ostanut minulle nahkakorsetin, piikkikorkoiset reisisaappaat, nahkaiset stringit. Näissä kuteissa sitten potkin häntä 1-2 krt kuukaudessa. Todella varakas gentleman mutta haluaa tätä. Käymme joskus hienoissa ravintoloissa syömässä ennen sessiota. Rahallista korvausta saan 800e kerta joskus jopa 1000e niin miksipäs ei kun ei tarvitse seksiäkään antaa. N28.
Vierailija wrote:
Minä käyn potkimassa yhtä miestä munille, ja hän jopa maksaa siitä. Hän asuu yksin omakotitalossa ja yhdessä huoneessa on koukku katossa josta riiputan häntä alasti. Hän on ostanut minulle nahkakorsetin, piikkikorkoiset reisisaappaat, nahkaiset stringit. Näissä kuteissa sitten potkin häntä 1-2 krt kuukaudessa. Todella varakas gentleman mutta haluaa tätä. Käymme joskus hienoissa ravintoloissa syömässä ennen sessiota. Rahallista korvausta saan 800e kerta joskus jopa 1000e niin miksipäs ei kun ei tarvitse seksiäkään antaa. N28.
Ja sitten heräsit ja päästit lihavan kissasi ulos, kävit tupakalla ja totesit että kyllä on persiasta tää lähiöelämä.
Haluaisin vastaanottaa potkuja jalkoväliin naisilta. Aiempaa kokemustakin löytyy.
Laittakaahan viestiä kikissä nimimerkille FINozzy
Hei
Haluaisin vastaanottaa potkuja munille.
Se alistumisen tunne, kun makaan maassa tuskasta itkien on erittäin huumaava.
Kik: FINozzy
Transnaisena mulla on kanssa tollainen fetissi. Vielä kun hoidot on kesken, en näytä pukeutumisesta js meikkaamisistani huolimatta valmiilta naiselta, niin törmään tämän tästä kännisiin turjakkeisiin jotka kysyvät ooksä joku h@m@, vai . Toteutan sitten fetissiäni ja ojennan pari maegeria. Sitä uikutusta ja ulinaa on sitten mukava kuunnella.
Olen yrittänyt potkia omille kiveksille onnistumatta. Muutama paikalla ollut nainen on kyllä ruhjoutunut pahasti siinä tiimellyksessä. Kyllä ne varmaan henkiin ovat jääneet kuitenkin.
Minulla on kivesten potkiminen ja hakkaaminen ollut fetissinä jo 16-vuotiaasta saakka. Nyt ikää 50 ja mun kiveksiä on potkittu tai hakattu lukemattomia kertoja ja olen myös itse kassejani hakannut kun ei ole muita ollut tarjolla. Arviolta noin 180 000 potkua tai iskua ovat kivekseni ottaneet vastaan. Erittäin mielelläni tarjoilen kivekseni kenen tahansa potkittavaksi jos haluaa siten stressiään tai pahaa oloaan purkaa.
Fetlifessä on ballbusting finland ryhmä, tulkaa sieltä valkkaan potkittavia :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kivesten potkiminen ja hakkaaminen ollut fetissinä jo 16-vuotiaasta saakka. Nyt ikää 50 ja mun kiveksiä on potkittu tai hakattu lukemattomia kertoja ja olen myös itse kassejani hakannut kun ei ole muita ollut tarjolla. Arviolta noin 180 000 potkua tai iskua ovat kivekseni ottaneet vastaan. Erittäin mielelläni tarjoilen kivekseni kenen tahansa potkittavaksi jos haluaa siten stressiään tai pahaa oloaan purkaa.
En omista penistä, enkä palleja, mutta joskus niitä läpsytelleenä, haluaisin tietää onko ne kipuherkemmät, tai herkemmät vaurioitumaan jos mies on pitkään pitänyt siemenet ja nesteet sisällään?
Kundini ei siedä iskuja selibaatissaan. Kuulemma luunappi pallolle tuntuu kuin voimakkain migreeni.
Ja onhan klitoriskin arempi ollessaan kiihottuneena täynnä verta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omista penistä, enkä palleja, mutta joskus niitä läpsytelleenä, haluaisin tietää onko ne kipuherkemmät, tai herkemmät vaurioitumaan jos mies on pitkään pitänyt siemenet ja nesteet sisällään?
Kundini ei siedä iskuja selibaatissaan. Kuulemma luunappi pallolle tuntuu kuin voimakkain migreeni.
Ja onhan klitoriskin arempi ollessaan kiihottuneena täynnä verta.
Oikeastaan päinvastoin. Kiihottuneena, eli jos on nesteet olleet pitkään palleissa tai on runkannut pitkään ilman ruiskimista niin pallit kestää paljon paremmin iskuja. Kipu kaiketi on yhtä kova, mutta sen kestää kiimassa paremmin. Sitten kun spermat on lentäneet niin sitä kipua ei kestä. Tai kestää jos on pakko, mutta juuri ruiskineena pallit on todella herkät kivulle.
Minustakin olisi kiva kokeilla munille , tai kiveksille potkimista. Kengät pitäisi olla jalassa , teräväkärkiset saappaat , tai korkokengät. Hai-saappaat myös olisi hyvät.
Miehet väittää että kiveksille potku sattuu ihan v*tusti ja silti ne täällä oikein anelee että potkikaa 😂
Täällä olisi vittumaisen luonteen omaava DI.
Eikä todellakaan ole treenattu vartalo.
Ei taida kellään olla kanttia tulla Poriin potkimaan.