Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Kuka teillä kaikki perheen työt tekee? Jos asut omakotitalossa, niin varsinkin tänä talvena on
ollut todella paljon lumitöitä ja montakin kertaa päivässä! Niin kuka ne teillä tekee? Kaikkien
muiden "huushollihommien" lisäksi!
Minä asun yksin omakotitalossa (olen 78v.) ja minulla on suuri piha, on siis ollut aikas lumihommat
tänä talvena! Niiden lisäksi omakotitalossa on jatkuvasti jotain tekemistä + ruoka-ja puhtaushuolto!
Olen mielstäni "puhdas" ihminen, vaikka en hiuksiani pese joka- enkä edes jokatoinen päivä .
Muuten kaikissa toimissani noudatan hyvää puhtautta!
Joka päivä!!! Hyi likasia ja rasvasia tukkia.
Joka päivä pesen, paitsi joskus jää välistä, jos en ole harrastanut liikuntaa tai tehnyt mitään (eli yleensä sunnuntaisin :)). Ei rasvoitu ja ovat muutenkin ongelmattomat ja hyväkuntoiset. Ihan marketin dovea käytän.
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
jalat maanpinnalla kirjoitti:
Kuka teillä kaikki perheen työt tekee? Jos asut omakotitalossa, niin varsinkin tänä talvena on
ollut todella paljon lumitöitä ja montakin kertaa päivässä! Niin kuka ne teillä tekee? Kaikkien
muiden "huushollihommien" lisäksi!
Minä asun yksin omakotitalossa (olen 78v.) ja minulla on suuri piha, on siis ollut aikas lumihommat
tänä talvena! Niiden lisäksi omakotitalossa on jatkuvasti jotain tekemistä + ruoka-ja puhtaushuolto!
Olen mielstäni "puhdas" ihminen, vaikka en hiuksiani pese joka- enkä edes jokatoinen päivä .
Muuten kaikissa toimissani noudatan hyvää puhtautta!
Mies tekee kaikki työt
Oliko tämä joku päivän uutinen sinulle?!
Teipillä paikattu muttei haittaa käyttöä. Roskiinhan tuollainen kuuluisi.
Pesen vain hajustamattomalla hoitoaineella kerran viikossa. Minulla hiukset olkapäille.
Atooppinen iho, joten joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä!!! Hyi likasia ja rasvasia tukkia.
Kärsin atooppisesta ihosta, joten yhtään päivää en pysty jättämään pesemättä olen hikoillut tai en.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin pesen. Rasvoittuvat nopeasti. Vain pesu pitää hiuspohjani hyväkuntoisena (ei-kutiavana ja näppylättömänä). Ja ei, pesuvälin pidentäminen ei ole auttanut. Ei myöskään sulfaatittomat-, luomu-, jne shampoot. Kaikki on kokeiltu.
Pesen joka päivä ja ajattelen kauhulla sitä jos minusta tulee vanhana sellainen ettet pese hiuksiani kuin kerran viikossa ja pidän samoja vaatteitakin viikon. Tiedän, että vanhemmiten hajuaisti heikentyy, joten toivon muistavani vanhana ettei omaan hajuaistiin kannata luottaa.
Joka ilta pesen hiukset muuten ovat rasvaisen näköiset.
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!