Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Nostetaan että saataisiin lisää näitä teidän mahtavia ideoita
Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.
Milloin se GROWTH hackathoni alkaa?
Pesen lyhyet hiukseni päivittäin, kuivaan föönillä pää alaspäin ja harjaan samalla Tangle Teezer harjalla kuivaksi. Kuivat hiukset vedän vielä muutamalla harjan vedolla mieluisaan muotoon. En käytä lakkaa enkä muotovaahtoa juurikaan. Hyvä leikkaus on mielestäni kaiken a ja o ja hoito helppoa eikä vie aikaa kuin muutaman minuutin koko ruljanssi. Hiukset olen pessyt melkein päivittäin jo viisitoistavuotiaasta lähtien ja nyt olen yli 70v ...
Mitä sä ap siis teit siellä Hesessä?
Haluaisin pestä joka päivä, koska mikään ei voita puhtaita ja hyväntuoksuisia hiuksia, mutta en jaksa kammata hiuksia selväksi pesun jälkeen joka päivä. Ovat ihan takussa pesun jälkeen, vaikka käytän hoitoainetta ja se kampaaminen kestää jonkun aikaa. Pesen siis joka toinen tai kolmas päivä.
Kerran viikossa. Totutin hiukset pitkään pesuväliin. Eivät pahemmin edes rasvoitu enää.
haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne
Pesen hiukset kerran viikossa urtegramin "gentle care childrens calendula shampoolla. Mulla on rasvoittuva päänahka ja helposti kuivuvat latvat (pitkät hiukset). Päänahan rasvoitus on helpottunut kun vaihdoin tähän hellävaraisempaan shampooseen, kai on niin että hiuspohja ei tuota extra talia kun shampoo ei kuivata niin paljon. Kerran viikossa käytän ruisjauhoja kuivashampoona. On hellävarainen vaihtoehto kemiallisille kuivashampoille eikä jätä hiuksia mähmäisiksi. Latvoja hoidan pienellä määrällä arganöljyä ja kosteus suihkeella. Ja paria tuntia ennen hiustenpesua laitan pipetillä hoitavaa öljyä päänahkaan ja pipon päähän. Shampootan hiukset kahdesti ja käytän aina hiusnaamiota hoitoaineen sijaan. Yöksi laitan hiukset letille.
Mun oli tosi vaikea löytää oikeaa tapaa hoitaa hiuksia ja tuntui että aina on ihan rasvaiset. Nyt ei tarvi enää panikoida hiusten kanssa kun on löytynyt omalle hiustyypille sopivat tuotteet ja sopiva pesutapa
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
pesen aina myös kahdella shampoolla, ensin esipesevä ,kuitenkin laatumerkki, sitten jokin funktionaalinen,kuten suoristava tms. vain näin saan puhtaat hiukset. ja niin pesen aina hiukset pääalaspäin ja vaihdoin letkusuuttimen suht pieneen, sillä pääsee syvälle kuontalon tyveen kun pitkä paksu tukka. Usein annan kuivua luonnollisesti,mutta jos käytän fööniä, eka föönaus pää alaspäin, ja en kampaa harjaa heti, saa olla peikkona 15 min, sitten vasta alan suoristaa. Ja hiusseerumi ja muotovaahto on parasta. Tukkka pysyy tosi puhtaana kauan ellei ole liikuntaa tai sateessa juoksua tai päähineet kuumentaneet.