Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?

Vierailija
17.11.2022 |

Viikossa siis.

Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.

Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.

Kommentit (1229)

Vierailija
661/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta olin 1,5 viikkoa pesemättä hiuksia. Olen huomannut että jossain kohtaa ne eivät enää olekaan rasvaiset. Käyn muutenkin suihkussa harvoin. Energiansäästötalkoot :)

Hyi hitto.

Vierailija
662/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset noin 4-5 päivän välein.

Minulla oli todella rasvaiset hiukset ennen ja jouduin pesemään niitä joka päivä. Ne rasvoittuivat jo samana päivänä kun olin pessyt ne. Sairastuin ja jouduin pari vuotta sitten sairaalaan jossa olin kuukauden verran ja sinä aikana en päässyt suihkuun kovin montaa kertaa ja hiukset ehtivät tottua pesemättömyyteen. Kun pääsin kotiin, niin huomasin että hiukset eivät enää rasvoittuneet samaan tahtiin. Siitä lähtien pesukerrat ovat harventuneet ja olen todella tyytyväinen ette tarvitse jynssätä pitkiä hiuksia puhtaaksi joka päivä enää. Hiusten kunto on parantunut myös huomattavasti entisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen noin 3 - 4 kertaa kuukaudessa. Shampoota en käytä, vaan vedellä laimennettua tärpättiä.

Vierailija
664/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolleeka jolla ie ole tukkaa on kaliu siis käy Meillä salaa työaikana jollaki ihimeem konztila ja jättää siippansa ostoset Samppoot Meillen.

Mulukoilee sitten ain töissä kaliuna päänä.

Vapaaajalla hänen suuruutensa käyttää sitten Peruukkia ja hiujaa siibpaansa Samppoon ostoksille.

Hänen suuruutensa on muuala kiun töisä kikkarapää ja liehuvakutrillinen sekä bermanentattu ohjooh

Mistäkö tiijän että kaliu kolleeka käy meillä kun normi ihimiset on töisä

Tapasin rovaniemen markkinoila entisen naapurin huudeilta ja naureskeli että kaikki tiettää kaliun temppuilut.ei ensimäinen kerta kun kaliu kun käy josskin kyläilemässä.. ja jättää suuruudestaan kyläpaikkaan merkinttöjä..

Hienua on mennä kotia ja pesssä tukkaa kun pesen joka päivä.tukkani voi hyvin ja kaikesta päätellen kollee-kakin kun voi Meillen hävittää Neurootikkona hänen suuruutensa sambpoot eikä tarvi viemärii lasettaa kalleita pesuaineit

Vierailija
665/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 krt

Vierailija
666/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 kertaan/vk.

Sma 

Vierailija
667/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 krt

Vierailija
668/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

66 krt kuussa

Vierailija
669/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta kirjoitti:

Pesen noin 3 - 4 kertaa kuukaudessa. Shampoota en käytä, vaan vedellä laimennettua tärpättiä.

🤣

Vierailija
670/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukseni kerran viikossa lämpimällä vedellä ja that's it. Joskus käytän hoitoaineena suolavettä. Kyllästyin sähköisiin ja lentäviin ohuisiin hiuksiin ja löysin netistä erään naisen kokemuksen pelkästä vesipesusta ja päätin kokeilla.

Hiukset tulevat puhtaaksi pelkällä vedellä, vaatii toki hieman enemmän hieromista. Minut yllätti täysin se, että hiusgeelit ja lakat lähtevät paremmin pelkällä lämpimällä vedellä kuin shampoolla. En olisi uskonut. Tukka on kuitenkin puhdas ja kiiltää, tuntuu ja tuoksuu hyvältä, ei keinotekoisilta kosmeettisilta aineilta vaan minulta, puhtaalta minulta. Näin kertoi poikaystäväni joka ei nykyään voi olla nuuhkimatta hiuksiani. Enää en tarvitse geeliä tai moussea, joskus suhautan hieman vain lakkaa pitämään kampauksen paikoillaan. Hiukset eivät enää "lennä" tai liimaudu päänahkaan sähköisinä vaan tuntuvat vieläpä paksuimmilta kuin ennen. En vaihda shampoopesuun enää ikinä paitsi ehkä sitten jos joku kaataisi päähäni kalanmaksaöljypullollisen tms..... Eiväthän eläimetkään käytä sampoota, kissani nuolee itsensä puhtaaksi enkä tiedä parempaa tuoksua kuin puhdas kissan turkki <3

Vierailija
671/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 krt

Vierailija
672/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa. Ei auta pelkät vesipesut, en voisi mennä minnekään julkiselle paikalle niin rasvaisena.

Vierailija
673/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä suihkussa ja shampoota. Kuuluu yleissivistykseen ja normaaliin hygieniaan.

Vierailija
674/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta. Yöksi laitan kiinni ja aamulla harjaan, kiharran tai teen kampauksen.

Iltaan mennessä ovat taas rasvaiset ja likaiset.

Olen yrittänyt aiemmin venyttää pesuvälejä, mutta hiukset vaan rasvoittuvat rasvoittumistaan.

Minulla on pitkät hiukset vyötärölle saakka, mutta ohuet.

Vierailija
675/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 - 3 krt

Vierailija
676/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikko

Vierailija
677/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 päivän välein. Itselläni on rasvoittuva iho ja rasvoittuvat hiukset. Ei todellakaan tapahdu, että rasvoittuminen katoaisi yhtäkkiä kuin taikaiskusta, jos pesisin esim. kerran viikossa.

Vierailija
678/1229 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3krt

Vierailija
679/1229 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 krt viikko

Vierailija
680/1229 |