Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
En koskaan. käytän aina Cienin maskuliinista suihkusaippuaa.
2 krt viikossa sulfaatittomalla shampoolla. Pesupäivänä ovat jo mielestäni likaiset, mutta eivät yhtä likaiset kuin aiemmin kun pesin tavallisella shampoolla joka toinen päivä.
Vasta olin 1,5 viikkoa pesemättä hiuksia. Olen huomannut että jossain kohtaa ne eivät enää olekaan rasvaiset. Käyn muutenkin suihkussa harvoin. Energiansäästötalkoot :)
Pesen hiukset noin 1,5 viikon välein nykyään. Pikkuhiljaa olen pidentänyt pesuväliä, ensin hiukset rasvoittuivat nopeasti, mutta eivät enää. Shampoolla pesen siis.
1-2 x vko ja shampoota system 4, pitää päänahan hyvässä kunnossa, eikä enää rasvoitu niin kuin ennen.
Shampoottakaa kahdesti! Puhdistaa hiukset aidosti. Itse pesen enää 2-3 kertaa viikossa, yleensä kaksi.
En pese Shampoolla.
Olen jo vuosia ollut mukana Noshampoo haasteessa.
Kerran viikossa tai jopa harvemmin. Mulla on todella kuivat hiukset ja iho joten useammin ei oikein voi tai edes tarvitse.
5 krt