Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa viikossa. Ja en lipsu tästä.
Koska mitä useammin ( ennen) pesin, sitä nopeammin hiukset, siis päänahka rasvottui.
Nykyään vain KE ja LA.Hieron noin kerran kuukaudessa lauantaisin muutamia tunteja ennen saunaa perusvoidetta päänahkaan.
Koska päänahka on RUTI KUIVA. Ja siksi se rasvoittuu.
Perusvoide auttaa kuivaan päänahkaan. Pesen sitten löylyn jälkeen normaalisti hiukseni shampoolla.Ja muuten ! Shampoota ei pidä laittaa suoraan pullosta laimentamatta hiuksiin ikinä .
Vaan, laita johonkin kippoon tai kauhaan vähän vettä ja siihen loraus shampoota. Sekoita ja kaada päänahkaa ja hiuksille.
PEISETTI
En koskaan, vesi riittää mainiosti.
Joskus jos ne ovat likaiset, ehkä kerran kuussa?
Pesen hiukset 2-3 kertaa viikossa samalla kun käyn suihkussakin. Kainalot ym. toki pesen päivittäin. Hiukset ovat hyvässä kunnossa ja harvoin edes rasvaisen tuntuiset ennen pesua. Ympäristö ja lompakko kiittävät, kun ei lotraa joka päivä.
2 - 3krt viikossa. Joskus jos oon väsynyt pesen vain etuhiukset suihkun yhteydessä niin freesaa jo kummasti
Oon pessy lapsesta asti 1-2x viikossa. Kuivat luonnonkiharat, ei rasvotu helposti. Jos sattuu olemaan vähän likaiset ennen pesua, niin laitan kuivashampoota.
Joka ilta suihku ja myös hiusten pesu. Ja puhtaat vaatteet.
"Tein yhdessä vaiheessa testin ja olin mahdollisimman pitkään pesemättä hiuksia. 3 kuukautta.
Ei ikinä enää. Nyt pakko pestä 4 krt viikossa. Tuo hiusten pesemättömyys oli silloin joku isompi juttu.."
Kolme kuukautta...? Nykynaiset ovat sitten saastaisia, miehiä käy melkein sääliksi.
Kerran viikossa.
Ei ole rasvaiset edes silloin.
Huh huh olipa aggressiivinen kommentti