Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Disan, 39, työt loppuivat Temppareiden takia: "Asiakkaan mielestä olen hu*ra"

Vierailija
16.11.2022 |

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Disan-39-tyot-loppuivat-Temppareiden-taki…

Disan, 39, työt loppuivat Temppareiden takia: "Asiakkaan mielestä olen hu*ra"
39-vuotias Disa on mukana Temptation Island Suomen tuoreimmalla kaudella.

11. kauden Tempparisinkut julkistettiin syyskuun 21. päivänä, kauan ennen tv-sarjan alkua.

Onlyfans-uraakin luova Disa kertoo Seiskalle, miten tosi-tv-sarjaan osallistuminen vaikutti saman tien hänen päivätyöhönsä.

Miten yleistä tämä on, että edelleen leimataan onlyfans työstä meitä naisia h*oriksi?

Kommentit (294)

Vierailija
1/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tulee edelleen yllätyksenä että pskoilla elämänvalinnoilla on seurauksia?

Vierailija
2/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin tulee edelleen yllätyksenä että pskoilla elämänvalinnoilla on seurauksia?

Nykyään kuulemma ei saisi olla mitään seurauksia mistään.

Vierailija
4/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuutta vaikka väkisin eli yksi asiakas oli antanut palautetta.

Vierailija
5/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä nimi on Disa? Ei ainakaan suomalainen.

Vierailija
6/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas saa valita palveluntarjoajansa. Tuollaiset hutsuksi haukkumiset voisi toki jättää, se on vastenmielistä.

Vierailija
7/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksava asiakas saa vapaasti päättää kuka hänen firmansa ja tuotteidensa promotiimissä on. Itse en todellakaan ottaisi jotain Only Fans tissikeikistelijää tuotteideni promotiimiin. Tuo negatiivista huomiota ja mainehaittaa. Ja tuossa yhdessä tapauksessa asiakkaan omat työntekijät valittivat asiasta.

Vierailija
8/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikki jakorasiat = ei jatkoon.

Vierailija
9/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Disan mielestä asiakkaat, jotka lähettivät törkeät palautteet hänestä ja toisesta työntekijästä ovat konservatiivisia ja rikkaita ihmisiä.

He eivät halua olla edes saman katon alla minunlaiseni ihmisen kanssa. Temppareihin liittyy edelleenkin sellaista stigmaa, että ihan sama miten käyttäytyy kuvauksissa, silti leimataan."

Onko yllättävää, että sosioekonomisesti alhaalla oleva tatuoitu nainen ei näe seksityössä mitään väärää? Ja että ei edes varmaan tajua miksi ne pienet ja isot merkit luokasta on esim hänen kohdallaan täysin näkyvissä, eikä ne istu ylemmän luokan silmään.

Vierailija
10/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disa, Go home!

Vierailija
11/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä työn hän sitten menetti?

Vierailija
12/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Kyllä tuolla ulkonäöllä aukeaa taatusti muitakin hyviä ovia, ei ole ainoa mahdollisuus ja todennäköisesti tästäkin skandaalinpoikasesta on tuolle Disalle ihan pelkästään hyötyä.

Konservatiivisille ihmisille  konservatiiviset ja tylsät työt ja luoville luovat

Vierailija
13/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulot tyrehtyy muualta ja onlyfansissa alkaa ikä painaa joten kohta se tekee siellä temput jos toisetkin ja oma ihmisarvo on pohjamudissa.

Vierailija
14/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta... sitä hän juuri onkin!

Vierailija
15/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulot tyrehtyy muualta ja onlyfansissa alkaa ikä painaa joten kohta se tekee siellä temput jos toisetkin ja oma ihmisarvo on pohjamudissa.

Tekispä joku nainen mun kanssa joskus temput

Vierailija
16/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kuulemma ei saisi olla mitään seurauksia mistään.

Tämä koskee kyllä ainoastaan naisia, miehillä on edelleen samat säännöt ja vastuut kuin ennenkin. 

Vierailija
17/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä hämmennys. Jos olisin rikas ja minulla olisi yritys, jossa tarvittaisiin joku promoamaan, en valitsisi ketään tv:stä tuttua, koska pääosassa olisi tuote, ei esittelijä. En haluaisi maksaa kenellekään siitä, että hän ensisijaisesti esittelee itseään ja elämänvalintojaan ja vasta toisella sijalla olisi tuote.

Valinnoilla on seurauksensa ja tämä yllättää uudestaan ja uudestaan ne, joilla itsellään työ ja yksityiselämä menevät sekaisin huonolla tavalla. Halutaan olla tunnettu ja kun tunnettuus tuleekin "vääristä asioista", niin ihmetellään, miksi en kelpaa esittelemään grillimakkaroita.

18/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksava asiakas saa vapaasti päättää kuka hänen firmansa ja tuotteidensa promotiimissä on. Itse en todellakaan ottaisi jotain Only Fans tissikeikistelijää tuotteideni promotiimiin. Tuo negatiivista huomiota ja mainehaittaa. Ja tuossa yhdessä tapauksessa asiakkaan omat työntekijät valittivat asiasta.

En tiedä, miten asia Suomen lainsäädännön kannalta on, mutta yleensä asiakas tai työnantaja ei varmaankaan saa valita ihmisiä syrjivin perustein. Ei esimerkiksi varmaankaan olisi ok, jos sanoisin, että en palkkaa romaneita, homoja tai vammaisia. En nyt väitä, että aloituksen henkilöä olisi välttämättä syrjitty epäoikeudenmukaisesti, mutta ihan vapaasti palkkauspäätöksiä ei kai saa tehdä.

Vierailija
19/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvä hämmennys. Jos olisin rikas ja minulla olisi yritys, jossa tarvittaisiin joku promoamaan, en valitsisi ketään tv:stä tuttua, koska pääosassa olisi tuote, ei esittelijä. En haluaisi maksaa kenellekään siitä, että hän ensisijaisesti esittelee itseään ja elämänvalintojaan ja vasta toisella sijalla olisi tuote.

Valinnoilla on seurauksensa ja tämä yllättää uudestaan ja uudestaan ne, joilla itsellään työ ja yksityiselämä menevät sekaisin huonolla tavalla. Halutaan olla tunnettu ja kun tunnettuus tuleekin "vääristä asioista", niin ihmetellään, miksi en kelpaa esittelemään grillimakkaroita.

Puhutko yhdestä kassapimusta??

Vierailija
20/294 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on mies. Tekee näitä "naisena minä olen..." -aloituksia. Kömpelöitä kyhäelmiä. Menes takaisin seiskaa lukemaan, ap. Se on sinun älyllesi sopivaa kirjallisuutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan