Miten tottua arkeen ilman saunomista?
Nyt sähkölasku omaan pieneen budjettiin nähden liian kallista lystiä.
Joten heippa sitten saunominen joka päivä, jatkossa sauna vain kerran viikossa.
Miten tuohonkin tottuu? Saunan lämpö ollut joka ilta rentouttava juttu. Nyt se jää poies.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Me muutettiin ulkomaille, ja toistaiseksi ei ole asumisjärjestelyihin onnistunut saunaa saada. Viimeksi olen sanonut reilu vuosi sitten Suomessa. Toki Suomessa asuessakaan ei päivittäin lämmitetty saunaa, mutta pari kolme kertaa viikossa kuitenkin. Rutiinit muuttuu ja kaikkeen tottuu.
Komppaan! Me on asuttu ulkomailla yli 10 vuotta ilman saunaa ja hyvin on pärjätty. Olen viimeksi käynyt saunassa varmaankin vuonna 2019.
Tottuu kun on pakko. Kuten siihenkin että pyykkiä voi pestä harkitusti ja päivähintojen mukaan kuten käyttää tiskikonettakin yms. Nyt eletään sillä millä voi.
Helposti tottuu. Ihminen on sopeutuvainen eläin, silleen me on vallattu koko maapallo. Kyllä sä pystyt siihen.
Paljonko tuo viikottainen sauna maksaa teillä kellä sitä ei raaskita lämmittää? Täällä on nyt ollut 5e uimahalliin kampanja ja se on aika edullinen keino saunoa kyllä. Meillä on vielä edullinen sopimus jonkun aikaa, mutta on laskettu, että viikottainen saunan lämmitys on kyllä niin pieni summa vaikka hinta nousisi ettei siitä luovuta. Tingin sitten mieluummin muusta kulutuksesta.
Itsellä ei omakotitaloa,ei rivitaloa. Kerostalossa asun vuokralla ja käyn ilmaisessa lenkki saunassa,niin kauan kuin mahdollista kerran viikossa.Kun korona rajoitukset olivat tikat. Oli myös lenkki sauna suljettu. Kyllä siinä pariviikkoa meni,kun tottui saunaan ei pääse.Ihminen sopetuu kyllä kaikkeen.
No voi h*elvetti nyt taas. Miten tottuu
Älä mieti. Teet vaan. Mitä ilmeisimmin selkärankaa kannatta vahvistaa.
Me muutettiin ulkomaille, ja toistaiseksi ei ole asumisjärjestelyihin onnistunut saunaa saada. Viimeksi olen sanonut reilu vuosi sitten Suomessa. Toki Suomessa asuessakaan ei päivittäin lämmitetty saunaa, mutta pari kolme kertaa viikossa kuitenkin. Rutiinit muuttuu ja kaikkeen tottuu.