Disan, 39, työt loppuivat Temppareiden takia: "Asiakkaan mielestä olen hu*ra"
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Disan-39-tyot-loppuivat-Temppareiden-taki…
Disan, 39, työt loppuivat Temppareiden takia: "Asiakkaan mielestä olen hu*ra"
39-vuotias Disa on mukana Temptation Island Suomen tuoreimmalla kaudella.
11. kauden Tempparisinkut julkistettiin syyskuun 21. päivänä, kauan ennen tv-sarjan alkua.
Onlyfans-uraakin luova Disa kertoo Seiskalle, miten tosi-tv-sarjaan osallistuminen vaikutti saman tien hänen päivätyöhönsä.
Miten yleistä tämä on, että edelleen leimataan onlyfans työstä meitä naisia h*oriksi?
Kommentit (294)
Vierailija kirjoitti:
Sympatiat on Disan puolella. Meidän naisten pitäisi pitää tässä nyt yhtä. Me naiset saadaan tehdä kehollamme mitä haluamme ilman, että siitä saa paheksua, enää ei eletä jossain 1600-luvulla.
T. Feministi
täysin samaa mieltä, mutta yritykset saavat ja pitääkin edustaa yristystään haluamallaan tavalla. sanotaanko näin että en tätä temppariperformanssia laittaisi itse CV:hen ainakaan, mutta ei se omalle kohdalle iso asia ole jos likka osaa työnsä kuitenkin tehdä, palkkaisin varmaan itse ihan bisnesmuuvina, ja olen nainen myös
Lapsellinen ikäisekseen tuo tis-disa
TIS+ OF+ tuo ulkonäkö......Joo, en kyllä aspa- töihin palkkaisi....
Vierailija kirjoitti:
Asiakas saa valita palveluntarjoajansa. Tuollaiset hutsuksi haukkumiset voisi toki jättää, se on vastenmielistä.
Vastenmielistä tässä on vain se, että irtolaislaki on kumottu eikä noita huor*a enää suljeta siveetöntä elämää suitsiviin pakkotyölaitoksiin.
palliaho kirjoitti:
mikä nimi on Disa? Ei ainakaan suomalainen.
Daisari. 🤣
Kuka nelikymppinen menee johonkin TIS -tyyppiseen ohjelmaan mokaamaan itsensä? Jotenkin ymmärtää näiden parikymppisten ajatusmaailman ( tosin ei heistäkään ole ihan ruudinkeksijöiksi) mutta tää Disa vai mikä lienee.
Aloittajan kysymykseen lyhyt vastaus: Hyvin yleistä. Miksi? No mielikuvana OF on paikka missä naiset esittelevät paikkojaan kuka enemmän kuka vähemmän. Mielleyhtymä tästä on helppo vetää tuohon aloittajan naiviin kysymykseen vaikka eihän asia niin suoraviivainen ole.
Seurusteleeko Disa Nina Asplundin kanssa? Nina on maajussille morsian Johan Porkkalan ex avovaimo.
Miksi se OF:ssa oleminen on naisen häpeä eikä niiden miljoonien miesten häpeä, jotka kaatavat kaikki rahansa OF-tähtien tilille? Typerät miehet maksavat ja naiset nauraa matkalla pankkiin. Pari valokuvaa julkaisee, niin se on kymppitonnien tuotto. Kuka se idiootti tässä kuviossa.
Vierailija kirjoitti:
SK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksava asiakas saa vapaasti päättää kuka hänen firmansa ja tuotteidensa promotiimissä on. Itse en todellakaan ottaisi jotain Only Fans tissikeikistelijää tuotteideni promotiimiin. Tuo negatiivista huomiota ja mainehaittaa. Ja tuossa yhdessä tapauksessa asiakkaan omat työntekijät valittivat asiasta.
En tiedä, miten asia Suomen lainsäädännön kannalta on, mutta yleensä asiakas tai työnantaja ei varmaankaan saa valita ihmisiä syrjivin perustein. Ei esimerkiksi varmaankaan olisi ok, jos sanoisin, että en palkkaa romaneita, homoja tai vammaisia. En nyt väitä, että aloituksen henkilöä olisi välttämättä syrjitty epäoikeudenmukaisesti, mutta ihan vapaasti palkkauspäätöksiä ei kai saa tehdä.
Asiakas saa valita niinkuin tykkää. Jos ei osta manneilta niin sitten ei osta.
Jep. Itse en asioi persujen firmoissa enkä osta heidän palveluitaan.
Vierailija kirjoitti:
Julkisuutta vaikka väkisin eli yksi asiakas oli antanut palautetta.
Pienemmästäkin saa potkut esim. naama ei miellytä.
täysin samaa mieltä, mutta yritykset saavat ja pitääkin edustaa yristystään haluamallaan tavalla. sanotaanko näin että en tätä temppariperformanssia laittaisi itse CV:hen ainakaan, mutta ei se omalle kohdalle iso asia ole jos likka osaa työnsä kuitenkin tehdä, palkkaisin varmaan itse ihan bisnesmuuvina, ja olen nainen myös