Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Disan, 39, työt loppuivat Temppareiden takia: "Asiakkaan mielestä olen hu*ra"

Vierailija
16.11.2022 |

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Disan-39-tyot-loppuivat-Temppareiden-taki…

Disan, 39, työt loppuivat Temppareiden takia: "Asiakkaan mielestä olen hu*ra"
39-vuotias Disa on mukana Temptation Island Suomen tuoreimmalla kaudella.

11. kauden Tempparisinkut julkistettiin syyskuun 21. päivänä, kauan ennen tv-sarjan alkua.

Onlyfans-uraakin luova Disa kertoo Seiskalle, miten tosi-tv-sarjaan osallistuminen vaikutti saman tien hänen päivätyöhönsä.

Miten yleistä tämä on, että edelleen leimataan onlyfans työstä meitä naisia h*oriksi?

Kommentit (294)

Vierailija
281/294 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin samaa mieltä, mutta yritykset saavat ja pitääkin edustaa yristystään haluamallaan tavalla. sanotaanko näin että en tätä temppariperformanssia laittaisi itse CV:hen ainakaan, mutta ei se omalle kohdalle iso asia ole jos likka osaa työnsä kuitenkin tehdä, palkkaisin varmaan itse ihan bisnesmuuvina, ja olen nainen myös

Vierailija
282/294 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiat on Disan puolella. Meidän naisten pitäisi pitää tässä nyt yhtä. Me naiset saadaan tehdä kehollamme mitä haluamme ilman, että siitä saa paheksua, enää ei eletä jossain 1600-luvulla.

T. Feministi

täysin samaa mieltä, mutta yritykset saavat ja pitääkin edustaa yristystään haluamallaan tavalla. sanotaanko näin että en tätä temppariperformanssia laittaisi itse CV:hen ainakaan, mutta ei se omalle kohdalle iso asia ole jos likka osaa työnsä kuitenkin tehdä, palkkaisin varmaan itse ihan bisnesmuuvina, ja olen nainen myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/294 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ikäisekseen tuo tis-disa

Vierailija
284/294 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIS+ OF+ tuo ulkonäkö......Joo, en kyllä aspa- töihin palkkaisi....

Vierailija
285/294 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas saa valita palveluntarjoajansa. Tuollaiset hutsuksi haukkumiset voisi toki jättää, se on vastenmielistä.

Vastenmielistä tässä on vain se, että irtolaislaki on kumottu eikä noita huor*a enää suljeta siveetöntä elämää suitsiviin pakkotyölaitoksiin.

Vierailija
286/294 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on h u o r a.

Vierailija
287/294 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehtaariperse

Vierailija
288/294 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

palliaho kirjoitti:

mikä nimi on Disa? Ei ainakaan suomalainen.

Daisari. 🤣

Vierailija
289/294 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nelikymppinen menee johonkin TIS -tyyppiseen ohjelmaan mokaamaan itsensä? Jotenkin ymmärtää näiden parikymppisten ajatusmaailman ( tosin ei heistäkään ole ihan ruudinkeksijöiksi) mutta tää Disa vai mikä lienee. 

Vierailija
290/294 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kysymykseen lyhyt vastaus: Hyvin yleistä. Miksi? No mielikuvana OF on paikka missä naiset esittelevät paikkojaan kuka enemmän kuka vähemmän. Mielleyhtymä tästä on helppo vetää tuohon aloittajan naiviin kysymykseen vaikka eihän asia niin suoraviivainen ole. 

Vierailija
291/294 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteleeko Disa Nina Asplundin kanssa? Nina on maajussille morsian Johan Porkkalan ex avovaimo.

Vierailija
292/294 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se OF:ssa oleminen on naisen häpeä eikä niiden miljoonien miesten häpeä, jotka kaatavat kaikki rahansa OF-tähtien tilille? Typerät miehet maksavat ja naiset nauraa matkalla pankkiin. Pari valokuvaa julkaisee, niin se on kymppitonnien tuotto. Kuka se idiootti tässä kuviossa.

Vierailija
293/294 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksava asiakas saa vapaasti päättää kuka hänen firmansa ja tuotteidensa promotiimissä on. Itse en todellakaan ottaisi jotain Only Fans tissikeikistelijää tuotteideni promotiimiin. Tuo negatiivista huomiota ja mainehaittaa. Ja tuossa yhdessä tapauksessa asiakkaan omat työntekijät valittivat asiasta.

En tiedä, miten asia Suomen lainsäädännön kannalta on, mutta yleensä asiakas tai työnantaja ei varmaankaan saa valita ihmisiä syrjivin perustein. Ei esimerkiksi varmaankaan olisi ok, jos sanoisin, että en palkkaa romaneita, homoja tai vammaisia. En nyt väitä, että aloituksen henkilöä olisi välttämättä syrjitty epäoikeudenmukaisesti, mutta ihan vapaasti palkkauspäätöksiä ei kai saa tehdä.

Asiakas saa valita niinkuin tykkää. Jos ei osta manneilta niin sitten ei osta.

Jep. Itse en asioi persujen firmoissa enkä osta heidän palveluitaan.

Vierailija
294/294 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuutta vaikka väkisin eli yksi asiakas oli antanut palautetta.

Pienemmästäkin saa potkut esim. naama ei miellytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan