Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyinä naimisiin

Vierailija
15.11.2022 |

Kommentit (457)

Vierailija
441/457 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nähneet toisiaan edes alasti? Kauhea riski ostaa sika säkissä.

Ajatuksena kaunis. Mutta itse ainakin naisena ajattelen, että olisi ihan kamalaa jos miehen housuista löytyisi pikkusormen kokoinen vehje. Siinähän sitten olisi ansassa sen kanssa :D

No, ehkä he ovat tällaisen yläpuolella.

Ja ei, en ole minäkään itseäni kamalasti jaellut. Ikää 30 ja s.kumppaneita tasan 2. Vähän harmittaa. Olisi pitänyt nuorempana vaan kokeilla enemmän kun vientiä olisi ollut...

Ehkäpä sitä kokoa on kuitenkin luvallista tiedustella kumppanilla. Kai valokuvakin on sallittu?

Ei se valokuva tarpeen ole.

Vierailija
442/457 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se naiminen mikään niin pyhä toimitus ole,että kannattaa odottaa avioliittoon asti. 

Siinä määrin pyhä ettei ainoastaan kannata vaan on myös syytä odottaa avioliittoon ssti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/457 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein exäni kanssa kuten jutun pariskunta. Uskovia ollaan. Ex paljastui lähes kyvyttömäksi ja täysin haluttomaksi. Eroonhan se lopulta johti.

Tuossahan on ilmiselvästi kysymys siitä että x on salannut todellisen olemuksensa. 

Vierailija
444/457 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään mielipidettä itse asiasta. Ihan voi jokainen tehdä, kuten parhaaksi näkee. Mutta en mää nyt ehkä olisi tuossa naimisiinmenopäivityksessä tätä asiaa julkaissut. Se mun mielestä varastaa huomion siltä pääasialta eli solmitulta avioliitolta. Ihan kuin se, että vihdoinkin pääsee seksihommiin, olisi se tärkein asia eikä se, että nyt on sitouduttu loppuelämäksi

Samaa mietin. Sinänsä en ole oikein mitään mieltä heidän ratkaisustaan. Hienoa vain, että ovat toisensa löytäneet ja että molemmat olivat sitoutuneita odottamaan avioliittoon. Monesti kun näissä tapauksissa pidättäytymistä odotetaan ainoastaan naiselta.

Silmään pisti kuitenkin se, kuinka jutun Maria vakuuttaa, että he eivät halua tuomita ketään mutta tuo

Vasta Mooses kielsi lähisukulaisavioliitot [ihmisen perimä kun alkoi siinä vaiheessa olla jo liiaksi rappeutunut]. 

Lue enemmäm (Raamattuakin), luulet vähemmän. 

Vierailija
445/457 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin yksityisasia. Miksi pitää jauhaa. 

Vierailija
446/457 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on horoskooppimerkiltään jotain ihan muuta kuin Neitsyt? Vaikkapa Kalat... Onko silloin automaattisesti lahna?! 

Vierailija
447/457 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena joskus vieraana helluntailaisten häissä. Siellä kerrottiin myös juhlapuheessa, että pari ei ollut harrastanut seksiä ennen avioliittoa. Olivat pyytäneet rukoilemaan voimia kiusausta vastaan. Koin tosi kiusalliseksi, että asiasta piti puhua liki 200:lle henkilölle.

Mitä jos morsian olisi pyytänyt omissa häissään seurakuntalaisia rukoilemaan, että pystyy myös avioliitossa vastustamaan seksin kiusausta? Sellaisen tilanteen kyllä haluaisin nähdä.

Kyllä sitä olisi syytä rukoillakin jos kiusaus olisi sellainen että se kohdistuisi muuhun kuin omaan puolisoon. 

Vierailija
448/457 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua olisi suoraan sanottuna vituttanut olla neitsyt 33-vuotiaana. Neitsyys meni melkein 17-vuotiaana ja ihan ensimmäisen poikaystävän kanssa. Ei painostusta vaan ihan itsekin sitä halusin. 33-vuotiaana mulla oli jo 9v lapsi, että kyllä mulla olisi jäänyt lapsi saamatta jos olisin odottanut tuohon ikään asti. 

Eikä mun mielestä seksi kuulu vasta avioliittoon. Jokainen toki tekee omat valintansa, mutta mun valinta on ollut nauttia seksistä jo paljon aiemmin. Enkä todellakaan ottaisi tuollaista riskiä, että menisin naimisiin jonkun kanssa niin ettei ole ollut vielä seksiä. Kyllä seksin saralla pitää tutustua jo paljon ennen avioliittoa. 

Tällä hetkellä en ole parisuhteessa, mutta en ole myöskään ilman seksiä. Löytyy yksi luotettu seksikumppani joka on huolehtinut mun nautinnosta jo puolitoista vuotta. Parisuhdetta tästä jutusta ei tule koskaan, mutta toisistamme nautitaan. 

Vierailija
449/457 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 38-vuotias nainen ja täysin kokematon. Siveellisyyttä on aina vaadittu ja sitä pidetty myös itsestäänselvänä. En ole edes kaipaillut mitään seksuaalisia kokemuksia, enkä seurustelua kenenkään kanssa. Kärsin muutenkin pahasta ahdistuksesta niin on hyvä, että olen pystynyt torjumaan edes erittäin hämmentävän seksuaalisuuden ainakin jollakin tasolla. En myöskään aio koskaan mitään seksuaalista harrastaa. En ole myöskään ns. johtanut ketään harhaan tai vihjaillut mistään kun en ole koskaan treffeilläkään käynyt tai kenenkään kanssa viestitellyt tai ollut koskaan kenestäkään kiinnostunut. Jo nykyisellä äärimmäisen vaikea elämä oli

Vaivainen kaiken kokee, viisas pääsee vähemmällä. Varsinkin jos ottaa vastaan enemmän ja kauemmin elämää nähdeiden kokemuksia ja tuntemuksia. 

Vierailija
450/457 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ennen vanhaan on ollut ihan jo elossa pysymisen edellytys että löytyy se torppa ja uuni jota voi lämmittää ja tieto mistä saa ravintoa.

Ja äh, kun ihmiset ottavat niin tosissaan ja viilaavat pilkkua! Enhän minäkään nyt tietenkään pelkästään isän mielipiteen mukaan mieti miehen "valintaa"! Äh! Äh! Että ihan kuin minä tai oma isä miettisin jotakin torppa nykyaikana. Oletteko tosissanne näissä vastauksissa vai jonkinlaista sarkasmia tms?

ÄH!

Voisin kuvitella että tuossa isän näkökohtien huomioimisessa on kyse aivan vain siitä, missä asioissa ja millä tavalla se tapahtuu. - On säälittävää jos isän ja tyttären välit ovat siinä määrin etäiset ettei tytär voisi tuossa elämänsä huipputärkeässä asiassa kuulla myös isänsä näkemystä. 

Vierailija
451/457 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä ne isät ovat niin hyviä ihmistuntijoita, että he osaavat nähdä tulevaisuuteen, millainen mies on 20 vuoden kuluttua. Isähän voi katsoa, että tuossapa on hyvä tyyppi, jonka kanssa voi käydä kalastamassa ja kaljalla, sillä on hauskat jutut eikä se ole mikään kotitöitä tekevä nössö. Isä valitsee miehen, jonka kanssa itse viihtyy eikä mieti asiaa tyttären kannalta ollenkaan.

Ikävää jos sinulla tai yleensä lähipiirissäsi on ollut tuo tyypin isiä. 

Vierailija
452/457 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ollut kaveripiirissä näitä, jotka ovat harrastaneet seksiä vasta avioliitossa ja masturbointi on melkein kuolemansynti. Tekisi mieli sanoa, että "mitäs minä sanoin", mutta suurin osa näistä on vähän myöhemmin eronnut. Lisäksi on tapahtunut sitä, että kun sitä seksiä saa nyt ihan luvan kanssa harrastaa, niin ei se olekaan mennyt ihan kun Strömsössä... Etenkin naisilla on käynyt niin, että kun on siihen asti ajatellut seksin (soolo- ja kaiken muunkin seksin) olevan kamala synti, niin ei se heti muutukaan muuksi, vaikka ns. lupa siihen onkin. Eli se tuntuu edelleen "likaiselta" ja väärältä. Lisäksi omaa anatomiaa ei tunneta kunnolla, eikä ole hajuakaan, että esim. millaisesta kosketuksesta itse pitää, hellästä vai vähän rajummasta, yms. Joskus luin jutun, jossa samanlaisista olosuhteista lähtöisin oleva nainen kertoi oman tarinansa. Yhdyntä ei ollut onnistunut n. vuoteen, koska naisel

Kiitos lopun hienosta ja asiallisesta kannustuksesta seksuaalielämän aloittamiseen Raamatun ohjeen mukaan vasta avioliitossa. 

Vierailija
453/457 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyen kannattaa toivoa ettei puolisolla ole xxl-makkaraa, voi muuten hääyö olla aikamoinen...

Vai toivoa.. Eikö mies mukamas tiedä millainen hänellä on, ja eikö ainakin useimmilla ole sellainen kommunikointitaito että voivat saattaa asian ennen päätöksiä tulevan kumppanin tietoon, vaikka papin aameneen saakka pitäisivätkin välillään kaikissa tilanteissa vähintään metrin välimatkan. 

Vierailija
454/457 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein exäni kanssa kuten jutun pariskunta. Uskovia ollaan. Ex paljastui lähes kyvyttömäksi ja täysin haluttomaksi. Eroonhan se lopulta johti.

Tuossahan on ilmiselvästi kysymys siitä että x on salannut todellisen olemuksensa. 

Tai sitten hän ei tiennyt omasta seksuaalisuudestaan mitään, sillä se on ollut tabu jota hädin tuskin saa edes ajatella ennen avioliiton satamaa.

Vierailija
455/457 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyen kannattaa toivoa ettei puolisolla ole xxl-makkaraa, voi muuten hääyö olla aikamoinen...

Vai toivoa.. Eikö mies mukamas tiedä millainen hänellä on, ja eikö ainakin useimmilla ole sellainen kommunikointitaito että voivat saattaa asian ennen päätöksiä tulevan kumppanin tietoon, vaikka papin aameneen saakka pitäisivätkin välillään kaikissa tilanteissa vähintään metrin välimatkan. 

Tuosta jäi pois vielä lisäselvennyksenä:

...vähintään metrin välimatkan ja täysin peittävä normaali vaatetus koko ajan yllään. 

Vierailija
456/457 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ennen vanhaan on ollut ihan jo elossa pysymisen edellytys että löytyy se torppa ja uuni jota voi lämmittää ja tieto mistä saa ravintoa.

Ja äh, kun ihmiset ottavat niin tosissaan ja viilaavat pilkkua! Enhän minäkään nyt tietenkään pelkästään isän mielipiteen mukaan mieti miehen "valintaa"! Äh! Äh! Että ihan kuin minä tai oma isä miettisin jotakin torppa nykyaikana. Oletteko tosissanne näissä vastauksissa vai jonkinlaista sarkasmia tms?

ÄH!

Vierailija
457/457 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykin tyylillään...

Jos minä olisin mennyt naimisiin ensimmäisen miehen kanssa, olisi seksi ollut yhtä tuskaa. Me ei sovittu fyysisesti yhteen mitenkään, sattui niin että itketti. Tavattiin muutama vuosi sitten. Molemmat eronneina, kokeiltiin uudestaa. Mutta ei, vaikka olen synnyttönyt 3 lasta, oli yhdyntä yhtä tuskaa kuin nuorena 😪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi