Taito, jonka olette unohtaneet?
Puhuin 25 v sitten sujuvasti erästä kieltä, nyt se on täysin ruosteessa.
Entä te?
Kommentit (150)
Luistelu, ei vaan enään suju, myin luistimet kirpparilla ja totesin, että se sitten siitä:/
Kohtuullisesti toisen lompsan verottaminen.
Luistelu, ranskan ja ruotsin kielten puhuminen, pianonsoitto, pää edellä veteen sukeltaminen moni taito on päässyt ruostumaan elämän varrella. onneksi tilalle on tullut muita taitoja.
Suihinotto, viime kerrasta tosi kauan. Sitä kai pitäisi imeä kuin tikkaria ?
- rento hassuttelu ja hulluttelu
- pesäpallon pelaaminen
- kaunokirjoituksella kirjoittaminen
- diskotanssi
- itsekuri
- toisten arvostus ja "sinisilmäisyys"
Lukuisia solmuja. Osmonsolmun tekeminenkin piti luntata netistä.
t vanha partiolainen
Leipominen.
Noin 40 vuotiaaksi saakka leivoin jonkin verran niin suolaista kuin makeaa. Kun jäin yksin, en viitsi tehdä enkä halua lihottaa itseäni joten lopetin leivonnan ja nyt taito on ruostunut lähe kokonaan 15v aikana.
Rakastamisen taito katosi jonnekin 5-6 v sitten
Olen ratsastanut viimeksi noin 35 vuotta sitten. Pidän hevosista edelleen, mutta elämä vaan vei muille teille ja nuoruuden harrastus jäi. En uskaltaisi enää nousta hevosen selkään.
IoannaAndrianopoulou, innehaveravAfrodite’s Beauty, er opprinneligfra Hellas hvorhunhar tatt sin utdanning, men har bott ogarbeideti Sverige og Norge de siste 7 årene. Hun har over 15 årserfaringibransjen. Somkundekan du altsåføledegtryggpå at alle behandlingerblirutførtpåenproffesjonellmåte.
en tiedä saako tätä sanoa, mutta ääliöille vttuilun. Tämä ei ole vitsi. Olin nuorena naisena tosi hyvä siinä ja moni raksamies sai kyllä osansa, kun huuteli törkeyksiä minulle. Nyt ei oikien enää lähde. Tulee sellainen "ei jaksa viitsiä" tunne. Haluaisin sen sähäkän itseni takaisin, kun maailma/ihmiset menee koko ajan raaemmaksi ja itsekkäämmäksi.
Vesihiihto. Kroppa ei enää kestä.
Lapsena osasin heittää hyvin kiviä ja viheltää. Kumpikin taito jostain syystä rapistui tosi nopeasti teini-iässä ja viheltäminen tuntuu melkein mahdottomalta nykyään. Eipä niitä kyllä tytöltä odotettukaan. Harmittaa silti vähän. Enkä varmaan osaisi soittaa tai piirtää, vaikka nuorena kumpikin sujui jollain lailla. Ei ole ollut enää aikuisena käyttöä eikä harjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuorma-autolla ajaminen. Mulla on BC kortti, mutta en ole kovin paljon autokoulun jälkeen kuorma-autoa ajanut.
Mulla sama, paitsi en ole ajanut edes henkilöautolla.
Yläasteella osasin kutoa, enää en. Virkata osaan kun sen opin jo ala-asteella.
Luistelu