Mies kysyi hieman erikoisen kysymyksen kun tuli kotiin?!
Oletko sinä laittanut mun perään jonkun yksityisetsivän vai? Väitti että on huomannut jonkun tyypin joka kulkee monta kertaa viikossa samoissa paikoissa kuin hän. Ja istuu autossa hänen autonsa lähellä, räplää puhelintaan kun mies tulee esim. parkkikselle ulos kaupasta. Myös autotiellä ajamassa on nähnyt tämän ky. ihmisen. Olin ihan ihmeissäni tästä koko jutusta kun alkoi puhumaan!!!
Viiraako miehelläni, vaiko mikähän juttu tämä nyt onkaan? Mies ravaa harrastuksessaan aika usein ja viettää siellä pitkiä aikoja. Olen tästä välillä joutunut huomauttaa kun minulle jää turhan usein vastuu kodista ja lapsista kun mies viettää omaa aikaansa. Vapaa-aika kun ei meidän perheessä jakaudu todellakaan reilusti. Mutta mistä tuo mies nyt noin kummallisia sai päähänsä kysyä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkava psykoosi?
Mulle tuli mieleen tämä ja skitsofrenia D:
Nyt alkoi stressata. Onko jotain juttuja mistä selkeästi voisi huomata jos toisella alkaa henkiset ongelmat? Viime aikoina miehen käytös on kyllä ollut tosi ailahtelevaa. On saman päivän aikana ihan ok ja sitten taas meuhkaa koko perheelle ihan olemattomista asioista. Ylös ja alas menee. Se tässä onkin että kun mies pääsee lähtemään jatkuvasti omille menoilleen niin luulisi että kotona jaksaisi olla mukava. ap
Käyttääkö miehesi huumeita?
Miehesi on joutunut salaisen psykologisen testin uhriksi, valvojat seuraavat ja kirjaavat käytöksen ylös, tarkkailevat miestäsi.
No ei sentään, mutta mitä miehesi oikein tekee kaiken ajan kun on niin paljon poissa kotoa, tiedätkö edes itse, voiko siitä johtua että on saanut jonkun seuraamaan itseään?
Voi olla poissa peitelläkseen alkavaa mielen sairautta.
Jos juttu on tosi, kannattaa alkaa selvittää apuja itselle ja miehelle. Älä ota mielisairauden mahdollisuutta esille miehesi kanssa, ennen kuin olet selvittänyt turvallisen tavan tehdä niin ja hoitomahdollisuuden hänelle.
Liikutaan hyvin vähän yhdessä missään esim. kaupoilla. Miehen suvussa on harmi kyllä jotain psyykkisiä sairauksia joista ei ole halunnut tarkempaa kertoa. Mies oli yhdessä vaiheessa suhdettamme sairaalloisen mustasukkainen. Liitto meinasi kaatua siihen mutta terapia auttoi miestäni vaikka itselleni jäikin tunne että onkohan kokonaan siitä eroon päässyt vakkei enää kysellytkään ja kytännyt menojani. ap