Kuinka monella naisella oikeasti vyötärönympärys alle 80cm?
Eikö ihminen ole silloin aika hoikkarakenteinen? Olisi kiva, jos itsellä olisi, mutta jo suolistosairaus tämän estää, kun turvotusta. Toivoisin silti pääseväni siihen laihduttamalla, koska kerrotaan yli 80cm vyötärön olevan yksi diabetesriski :(
Kommentit (221)
170cm pitkä, vyötärö 71cm, lantio 104 ja rinta 85 terveisin tiimalasi🤭
Vierailija kirjoitti:
Mulla mitat 172cm/82 g, vyötärön mitta 102cm, joten lähellä feminististä keskiarvoa, mikään adonis en siis ole.
Nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hoikka vyötärö vaikka en muuten miten erikoisen hoikka ole, kaikki kilot vaan tuntuu asettuvan tuonne reisiin ja peppuun.
Mulla sama.:D kiva sitten sovittaa housuja kun reisistä ja pepusta ei mene ja jos menee niin vyötäröstä roikkuu
Mul on aina sama kuin paino eli jos painan 84 kg ni ympäryys on 84, tai 70 kg ni se on 70 cm
Kuinka monella miehellä muna yli 10 cm? Rehellisesti!?
No ainakin Alviinalla, Iiriksellä, Annilla ja Fatimalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella miehellä muna yli 10 cm? Rehellisesti!?
Motumbo, Holmes ja Jeremy nyt ainakin.
Vuosia on paasattu ja saarnattu housujen koosta meille. Oikeasti housujen vyötärökohta tulee lantion leveimmälle alueelle, monissa housumalleissa. Se siitä vyötäröstä. Liian kapea vyötärö farkuissa ei toimi, pitäisi olla säätövaraa Reilusti, monen kokoisille.
On kiinni ihmisen koosta muutenkin, ihmiset on eri kokoisia, luustot erilaisia. Ei voi verrata keskenään.
Vierailija kirjoitti:
170cm pitkä, vyötärö 71cm, lantio 104 ja rinta 85 terveisin tiimalasi🤭
Aika hauska ollaan melkein saman kokoisia.
170cm, vyötärö 61cm, lantio 95cm ja rinta 85cm.
Olen tosi lyhyt ja vähän pyöreä, mitat suunnilleen 90/70/90. Ja maha on just se mihin ikävästi ihraa kertyy, eli jessus jos yli 80 cm ois vyötärö. Ihmettelin Pia Nykäsen syöpöttelyohjelma jaksoa, kun hänellä muka 84 cm vyötärö, vaikka hirmu hoikalta näyttää!
Vierailija kirjoitti:
Ikä 51v. 159cm. paino 56kg. Vyötärö on 68cm. Yritän saada noin neljä kiloa pois.
Tuon ikäisenä ja painoisena ei kannata laihduttaa.
Kannattaisi keskittyä pitämään huolta lihaksista, jopa vähän yrittää hankkia niitä.
Tukee terveyttä ja liikkumista kun ikää tulee lisää.
Mä olen ylipainon puolella ja silti on selvästi alle 80 cm.
Omenavartaloisena vyötärö ja lantio on suurinpiirtein saman paksuset. Kokotaulukosta kun katsoo niin lantio on aina S kokoa, vyötärö taas L, joskus jopa XL. Pitäisi laihduttaa kyllä, koska epäterveellistähän tuo on.
Pituus 164 cm, paino 57 kg, vyötärönympärys huimat 86 cm...
Mulla on ollut vyötärö alle 80cm viimeksi varmaan alle 12 vuotiaana, jos silloinkaan. Minulla kaikki ylimäärinen menee vyötärölle ja olen muutenkin mallia tasapaksu. Eli kun olen ollut vahvasti normaalipainoinen, niin vyötärö ollut pitkälti yli 90 cm. Minulla on poika, n.178cm eli 5 cm pitempi kuin minä. Poika keikkuu alipainon rajoilla eli on luuta ja nahkaa. Hänen vyötärö on 77cm eli niissä mitoissa muka pitäisi olla! Ei mun rakenteella!
Nyt on BMI on lipsahtanut jo lukemiin 29 ja vyötärö huitelee yli metrissä. Vaikka tästä pudottaisi 20 kg, niin en olisi lähelläkään 80 cm vyötäröä. (Olen ollut noissa mitoissa muutama vuosi sitten.)
Mulla tuo vyötärönympärys menee täysin BMI:n kanssa yks yhteen jos ajatellaan että kilo on sentti. Olen omena, nykyisin ehkä vähän H-malli tai jopa vähän kolmio salilla käymisen takia kun hartiat ovat leventyneet.
165cm n. 73kg n. 85cm vyötärö. Kaikki ylipaino on vyötäröllä ja hieman rinnoissa ja poskissa. Jos pukeudun mustaan, rintojen alta tiukkaan lantioilta pussimaiseen pikkumustaan, ja pidän hiuksia auki, näytän hoikalta.
Mulla on hoikka vyötärö vaikka en muuten miten erikoisen hoikka ole, kaikki kilot vaan tuntuu asettuvan tuonne reisiin ja peppuun.