Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KESKUSTELLAAN HIUSRAJASTA MIEHILLÄ!

Vierailija
31.07.2023 |

Miksi vähän vetäytynyt hiusraja ja ohentunut päällinen ei kelpaa naisille??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jopa huonoa ja tylyä kohtelua arjessa ihmisiltä tai siltä minusta tuntuu ja se johtuu juurikin kaljuuntumisestani.

Ap

Vierailija
2/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusrajahullu taas mesoomassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan jopa huonoa ja tylyä kohtelua arjessa ihmisiltä tai siltä minusta tuntuu ja se johtuu juurikin kaljuuntumisestani.

Ap

Mee hoitoon.

Kaikki kaltaisesi luulevat saavansa tylyä kohtelua.

Se on vaan nykypäivää. Moni on tyly. I'm sorry 💁

Vierailija
4/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisillä ihmisillä ei ollut karvoja eikä hiuksia. Ei edes kulmakarvoja. Ne tulivat vasta jälkeläisille, kun originaali homo sapiens sekaantui eläimellisiin homo erectus, neanterdhilais yms homo rotuihin. Siitä juontaa juurensa myös Sapiensin eteen liitetty Homo.

Vierailija
5/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei, olet väärässä. Ketään ei kiinnosta sun hiusrajasi. Mahdollinen huono kohtelu on vain seurausta sun omasta käytöksestäsi.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
6/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisinko naisille jos minulla olisi tuuhea pehko?

Kyllä.

Kelpaisinko naisille jos olisin tällainen, mutta hyvin varakas?

Kyllä.

Minä olen aivan oikeassa.

Ap.

Vierailija
7/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka alhaalla voi olla tissiraha, jota esitellään jokaisessa selfiessä, kunnes ei kelpaa?

Vierailija
8/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP.

Ap:lle ja muille "miehille" on vastattu satoja ja tuhansia kertoja uudestaan ja uudestaan. Teidän naisettomuutenne EI JOHDU koulutuksesta, ammatista, pituudesta, painosta, silmien väristä, hius- tai tulorajasta, hiuksettomuudesta, korvien muodosta, hihan pituudesta, hyppytaidosta, kyynärpäästä jne. Vaan se johtuu, näitä kommenteista KILOMETRIEN PÄÄHÄN huoluvasta vi tt umaisesta luonteesta ja na isvihastanne. Olkaa hyvät.

Vierailija
9/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VMP.

Ap:lle ja muille "miehille" on vastattu satoja ja tuhansia kertoja uudestaan ja uudestaan. Teidän naisettomuutenne EI JOHDU koulutuksesta, ammatista, pituudesta, painosta, silmien väristä, hius- tai tulorajasta, hiuksettomuudesta, korvien muodosta, hihan pituudesta, hyppytaidosta, kyynärpäästä jne. Vaan se johtuu, näitä kommenteista KILOMETRIEN PÄÄHÄN huoluvasta vi tt umaisesta luonteesta ja na isvihastanne. Olkaa hyvät.

Ymmärrän. Mutta lähtisitkö kuitenkin kanssani tälläisellw risteilylle?

%3D%3D

Vierailija
10/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisinko naisille jos minulla olisi tuuhea pehko?

Kyllä.

Kelpaisinko naisille jos olisin tällainen, mutta hyvin varakas?

Kyllä.

Minä olen aivan oikeassa.

Ap.

Ei, et kelpaisi silloinkaan.

Vierailija
11/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VMP.

Ymmärrän. Mutta lähtisitkö kuitenkin kanssani tälläisellw risteilylle?

%3D%3D

Kiusallista, noi miehet oli vaivautuneita ja häipyi ladyboyn kähminnän alta pois. 😂 -eri

Vierailija
12/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikuti uikuti uikuti! Lopeta jo se itsesääli.