Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko minä nyt ainoa, jonka mielestä tuo Gettomasan haastattelu oli sovittu juttu?

Vierailija
13.11.2022 |

Pelkkää promoa, joka onnistui todella hyvin. Toimittaja esitti tyhmää, Gettomasa esitti kilahtavansa. Levy tullut juuri ja Lutakon keikka ovella, näin saatiin näkyvyyttä ja kiinnostusta.

https://www.ksml.fi/paikalliset/5494064

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi Kettomaisa-mikälie näyttää nelikymppiseltä mutta puhuu kuin 17-vuotias?!

Vierailija
82/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tää keskenkasvuinen kakara nyt yrittää leikkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä tää keskenkasvuinen kakara nyt yrittää leikkiä?

Suomen 2pacia.

Vierailija
84/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä Gettomasan puolella tossa vaikka ei mitään erityisiä sympatioita muuten miestä kohtaan ole. Oli todella säälittäviä kyssäreitä ja kielenkäyttöä toimittajalta jos yhtään tuntee genreä. 

Kyllähän tuo toimittaja pitkään yritti olla asiallinen ja kysellä ihan asiakysymyksiä.

Tällä idiootilla olis ollut hyvä mahdollisuus tehdä itsensä tunnetuksi lehden lukijoille.

Fiksu äijä olis vastaillut kunnolla "joo, meiltä on levy tulossa ja se on tämmöstä matskuu" eikä "etsiä tiedä kuka mä oon pelle jätkä".

Tää toimittajan "Noh. Jutellaan nyt sitten vaikka hip hopista. Sää oot jo 6-vuotiaana, Googlen mukaan, löytänyt hip hopin, niin mikä kaikki sua hip hopissa-"

Ja vastaus veetyyliä ja haistatteluja. Tuo pelle pilaa koko genren maineen.

Vierailija
85/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa leuhka jätkä ja ihan turhanpäiväinen julkkis. Ei se musiikkiakaan voi kuunnella edes vessassa. Kauheeta musiikkia.

Vierailija
86/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hemmetin "ETSÄ TIEDÄ KUKA MÄ OON!?!"-pelle rutkuttamassa huonosti valmistautuneen haastattelijan kysymyksiin, säälittävää molemmin puolin.

Vierailija
87/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uutiskynnys taas ollut matalalla, kun tuollaista paskaa haastattelua julkaistaan monessa lehdessä.

Vierailija
88/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti oli sovittu juttu, koska muuten on vielä enemmän noloa molemmille osapuolille :D Kyllähän siis toimittajan pitää tehdä taustatyö ennen haastattelua jo ihan senkin takia, ettei näytä ihan ammattitaidottomalta, mutta ihan yhtä lailla tuo Kekkoskasa olisi voinut käyttäytyä asiallisesti tai vaikka ihan vaan päättää haastattelun sanomalla että sovitaan uusi haastisaika, kun pohjatyö on tehty tms. Tuli jotenkin myötähäpeä kun luki noita sen vastauksia jos aikuinen mies oikeasti puhuu tuolla tavalla :D Ihan kuin joku murkkuikäinen teini joka on niin olevinaan :D Eikö tuollaiset ihmiset tajua miten noloja ne on toisten silmissä oman typerän käytöksensä takia?

Vierailija
89/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen koskaan kuullut mistää gettomasasta. Ja nyt tää kaveri luulee olevansa maailmankaikkeutta suurempi tähti. 

Vierailija
90/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ennen koskaan kuullut mistää gettomasasta. Ja nyt tää kaveri luulee olevansa maailmankaikkeutta suurempi tähti. 

Aikoinaan, ne jotka eivät osanneet laulaa siirtyvät rockiin.

Ne jotka ei osaa laulaa eikä soittaa ovat siirtyneet räppiin.

Vierailija
91/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan puhua musiikin päälle finglishiä, joka tekee minusta katu-uskottavan ja coolin. Eksä tiiä kuka mä oon?

T:Mekko-Masa

Vierailija
92/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On uutiskynnys taas ollut matalalla, kun tuollaista paskaa haastattelua julkaistaan monessa lehdessä.

Juuri näin. Mitään ei kuulu Egyptin hiekkarantojen ilmastofestareilta, jossa 44000 ihmistä yrittää kehitellä suurisummaista maksua meille. 100 miljardia / vuosi on tapetilla. Ja muut pakotteet päälle.

Mutta ketäpä se ***** kiinnostaa!

Vierailija
93/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Keski-Suomessa gettoja?

On siellä, jos mekko- Matti niin sanoo!

Vierailija
94/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hän on jo 29? Ei uskois juttujen perusteella.

Siirtyy setämies- liigaan, siis ensivuonna🤘

Vierailija
95/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oonko ainoa, joka ymmärtää miksi artistina ärsyttäisi jos haastattelija ei tietäisi edes sitä, onko levy tullut jo ulos? Tilanne toki oudosti hoidettu, mutta ei se toimittaja ihan aidosti kovin valmistautuneelta vaikuttanut.

Artisteilla ei aina ole vahvuuksia tai haluja promojen hoitamiseen vaikka musanteko suijuisi. Moni tällainen toki tippuu pelistä, mutta rapissa voi rähinä jopa auttaa eteenpäin.

Ärsyttää voi mikä tahansa, mutta mitään järkeä sitä ärtymystä ei ole tällaisessa tapauksessa haastattelijaan purkaa. Tällaisia haastatteluja tehdään liukuhihnalta, ja niiden tärkein anti on se, että artisti saa omin sanoin promota uusia tuotoksiaan. Pääasia on, ettei lehteen päädy vääriä lainauksia ja harhaanjohtavia tietoja. Niinkin käy joskus, ja siitä onkin ihan asiallista ärtyä.

Artistilla ei ole mitään syytä odottaa, että haastattelija on fani, joka tietää haastateltavan urasta kaiken. Jos journalistilla on näistä kokemusta, haastattelun voi hoitaa ihan ammattimaisesti niinkin, ettei ole tutustunut artistin tuotantoon ollenkaan.

Vierailija
96/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tässä haiskahtaa että tämä masa on seuraavalla vain elämää kaudella ja tämmösellä lisätään tunnettavuutta yli kolmekymppissä. Kukaanhan yli kolmekymppinen ei osaa edes arvailla ainuttakaan kappaletta ja yli viiskymppiset ei ole kuulleeymt koko hupiukosta.

Vierailija
97/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin meni kampanja, täälläkin mummut ja papat tärisee asiasta kekustelemassa näin vahvistaen nuorisolle katu-uskottavaa imagoa.

Katu- uskottavaa? Kun joku kolmekymppinen setä käyttäytyy lehden haastattelussa kuin joku känninen amisjonne? Hyvät naurut sain minä.

Vierailija
98/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla sovittu juttu

Nyt puhuu räppäri Gettomasan tylyttämä toimittaja Jemu Kettunen - Viihde - Ilta-Sanomat (is.fi)

Vierailija
99/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut olla sovittu juttu

Nyt puhuu räppäri Gettomasan tylyttämä toimittaja Jemu Kettunen - Viihde - Ilta-Sanomat (is.fi)

Miksiköhän linkki ei tullut...? Anyways, IS:n sivuilta löytyy juttu.

Vierailija
100/148 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin meni kampanja, täälläkin mummut ja papat tärisee asiasta kekustelemassa näin vahvistaen nuorisolle katu-uskottavaa imagoa.

Hän on itse AV:n käyttäjäikäluokkaa, eli papparainen itsekin.