Olenko minä nyt ainoa, jonka mielestä tuo Gettomasan haastattelu oli sovittu juttu?
Pelkkää promoa, joka onnistui todella hyvin. Toimittaja esitti tyhmää, Gettomasa esitti kilahtavansa. Levy tullut juuri ja Lutakon keikka ovella, näin saatiin näkyvyyttä ja kiinnostusta.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä Gettomasan puolella tossa vaikka ei mitään erityisiä sympatioita muuten miestä kohtaan ole. Oli todella säälittäviä kyssäreitä ja kielenkäyttöä toimittajalta jos yhtään tuntee genreä.
Kyllähän tuo toimittaja pitkään yritti olla asiallinen ja kysellä ihan asiakysymyksiä.
Tällä idiootilla olis ollut hyvä mahdollisuus tehdä itsensä tunnetuksi lehden lukijoille.
Fiksu äijä olis vastaillut kunnolla "joo, meiltä on levy tulossa ja se on tämmöstä matskuu" eikä "etsiä tiedä kuka mä oon pelle jätkä".Tää toimittajan "Noh. Jutellaan nyt sitten vaikka hip hopista. Sää oot jo 6-vuotiaana, Googlen mukaan, löytänyt hip hopin, niin mikä kaikki sua hip hopissa-"
Ja vastaus veetyyliä ja haistatteluja. Tuo pelle pilaa koko genren maineen.
Masa on masa, vaikka voissa paistais. siitä ei päästäis. Toimittaja oli täysin osaamaton tai sitten tarkoituksellisesti urpo.
Oli täysin valmistautumaton työhönsä ja nuo googlemaininnat rankkaa vittuilua kelle vaan haastateltavalleen.
Jos olisi lukenut edes levy-yhtiön esittelyn artistista, niin olisi päässyt pitkälle. Se löytyy yleensä levy-yhtiön sivuilta. Pressi voi sen myös tilata tämmöisiä hetkiä varten - ilmaiseksi.
Todella ammattitaidoton toimittaja. MUTTA olen ap:n leirissä sovittu juttuhan tämä oli. Toimittaja sai meriittejä itselleen ja masa levylle myyntiä.
Kyllä jonnet ostaa. Kuinka moni on jo spotifysta kuunnellut Gettomasan tuotantoa tämän jutun perusteella? Klik.
Entistä suuremmalla syyllä en kuuntele tuota sontaläjää ikinä.
Yhtä virheetä kuraa ku Cheek, samanlainen laattikoleukakin.
Öööö no eiköhän sitä näkyvyyttä saa muutenkin kuin tällaista juonimalla 🥱 muutenkin gekko nimenomaan sanoi, että EI ole vihainen.
Toimittaja trollasi ja Gettomasa nielaisi syötin. Ei siinä sen kummempaa. Keljuillessaan eivät laittaneet edes maksumuurin taakse ja tarkoituksella litteroivat, mikä sai Masan kuulostamaan ihan uskomattomalta spedeltä..
Miksi muuten räppäreiden ego on aina hauras kuin prinsessoilla? Ei ole Masa ainoa laatuaan. Nytkin puhisee raivoissaan, vaikka peliliike olisi hommata toimittajalle VIP-liput keikalle ja kiittää markkinoinnista julkisesti. Mutta kun ei ego kestä miehellä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sanonpahan vaan, että jos freelancer toimittaja aikoo saada vielä hommia jatkossakin, niin pitäis kyllä tehdä taustatyö ko henkilöstä tai aiheesta paremmin ennen haastattelua kuin tässä tapauksessa oli. Ja koska GettoMasa on itsekin Jyväskylästä kuten Keskisuomalainen, kallistun myöskin uskomaan haastattelun olleen sovittu.
Mitä höpötät? Toimittaja teki juuri Keskisuomalaisen vuoden luetuimman jutun.
Menestyihän se Pentti Kurikan bändiki. Miksei sitten RetardiMasa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla että tuo toimittaja on oikeasti todella skarppi ja tekeytyi typeräksi tarkoituksella saadakseen Gettomasasta haluamansa reaktion ulos? Jos nuo toimittajat tietää ketkä on herkästi provosoituvia ja härkki siksi.
Tai sitten tosiaan joku maakuntalehden tomppelitoimittaja haastatteli herkkäegoista taiteilijaa ja lopputulos on sketsiin verrattava klassikko.
Eihän tuo toimittaja edes erityisen tomppelilta vaikuttanut, vaikka haastattelu olisi ollut todellinenkin. Ei viihdehaastatteluja tekevät freelancerit yleensä mitään haastateltavien faneja ole, vaan kiireellä valmistautuvat miten ehtivät ja antavat sitten haastateltavan itse kertoa asiansa. Naurettavaa odottaa, että haastattelija osaisi ulkoa kaikki levyjen ilmestymispäivät sun muut. Kunhan tiedot ovat lehdessä oikein (ja monesti eivät toki ole sitäkään), on ihan sama, paljonko haastattelija haastateltavasta etukäteen tietää.
Levyjä julkaisevat artistit ja uusista elokuvistaan puhuvat näyttelijät eivät yleensä paljon toisistaan eroa; tällaiset haastattelut noudattavat yleensä aika ennalta-arvattavaa kaavaa. Ihan eri asia olisi mennä haastattelemaan jotain yhteiskunnallisesti merkittävää henkilöä tietämättä hölkäsen pöläystä alasta, jolla tämä vaikuttaa. Ellei sitten ole kyseessä mikään Veitola-tyyppinen yksityiselämän pölötys.
Yleensä kai haastateltavat kertoo ja oikoo toimittajan käsityksiä nöyrästi ja kohteliaasti. Perus käytöstavat, eikä oleteta että itse on koko maailman kiinnostuksen kohde. Donald Trumpkin on vaatimattomampi kuin Masa.
Eka kerran kuulin Gekkomasasta, tässä yhteydessä.
Helpoin tapa antaa itsestään epävarma kuva on sanoa "etkö sä tiedä kuka mä oon"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tainnut pisuli nousta maalla päähän, ei ole ainoa toimittaja joka vihjaa, että tätä on haastavaa haastatella. Kannattaa varmaan hänen jatkossa antaa toimittajille kysymykset valmiiksi.
Jaa se vähä mitä olen masan uraa seurannut, niin hänellä on ollut k-päässä alusta saakka. Suuriyleisö ei ole tähän päässyt kiinni, kun ei kiinnosta. Sen sijaan Maria Veitola kävi yökylässä ja keltaista nestettä roiskui kummasti silloinkin.
Esitän, että Gettomasa on rooli, jota tämä Aleksi esittää. Eipä olisi ensimmäinen laatuaan maailmassa.
Näkeehän tuosta jo naamasta että on aidosti mulkero eikä mikään rooli.
Jep. Narsistille tyypillinen naaman pullistuminen ja omahyväinen ilme.
Tämähän skitsahti jo Veitolan vierailullakin. Vaikuttaa olevan todella hauras ego.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonpahan vaan, että jos freelancer toimittaja aikoo saada vielä hommia jatkossakin, niin pitäis kyllä tehdä taustatyö ko henkilöstä tai aiheesta paremmin ennen haastattelua kuin tässä tapauksessa oli. Ja koska GettoMasa on itsekin Jyväskylästä kuten Keskisuomalainen, kallistun myöskin uskomaan haastattelun olleen sovittu.
Mitä höpötät? Toimittaja teki juuri Keskisuomalaisen vuoden luetuimman jutun.
Niin, toimituksissa tosiaan on suurta kysyntää päin v...a tehdystä taustatyöstä ja siitä että saa sekä itsensä että koko toimituksen näyttämään osaamattomilta pelleiltä. Hyvä suoritus t. sekä lukijat että lehden omistajat /s
Ottamatta muuten kantaa niin teille jotka ette usko että tuo on ollut todellinen tilanne, niin haluan vaan kertoa että tuollaisia ihmisiä on oikeasti. Näihin törmää aspatyössä. Ja tuosta litteroinnista ei edes käy ilmi miten kamalaa se käytös livenä on kun toinen huutaa puhelimeen, menee henkilökohtaisuuksiin ja tekonauraa. Sitä ei ymmärrä ennen kuin sen itse kokee ja koettunakin se tuntuu vähän siltä että mitä helv äsken oikein tapahtui. Se käytös on niin pois normaalista.
Oli viime perjantaina possessa haastateltava ja vaikutti jokseenkin tyhmälle jätkälle.
Gettomasa puhuu oudosti, ihankuin olisi puhevika. Ei jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Musta on hienoa nähdä se että nää ihmiset oikeesti promoo gettomasaa ja tekee just niiku on suunniteltu täällä palstalla, aamusta iltaan viha aloituksia lol. No tilipussi kiittää ;)
Ei siitä kukaan silti idiootille naureskelua enempää kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Gettomasa puhuu oudosti, ihankuin olisi puhevika. Ei jaksa kuunnella.
Luulin aluks että se ois tosivahva jyväskylän/keski-suomen murre mutta sit yks jyväskyläläinen sano et ei se oo vaan tuo on ihan gettomasan oma puhetyyli
Siis no d4444 eks sä äijä tiijä kuga mä oon? Mä oon mekkofläsä.