Olenko minä nyt ainoa, jonka mielestä tuo Gettomasan haastattelu oli sovittu juttu?
Pelkkää promoa, joka onnistui todella hyvin. Toimittaja esitti tyhmää, Gettomasa esitti kilahtavansa. Levy tullut juuri ja Lutakon keikka ovella, näin saatiin näkyvyyttä ja kiinnostusta.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Tämä masa luulee olevansa todellinen suuruus, mutta jos paljastuisi esim Masked singner hahmon takaa, niin veikkaan, ettei kukaan tunnistaisi. Siinä kohtaa yleisö taaseen olisi: "siis hei, mikä vetun heebo tuo on? Mikäs tämän nevöhöödin nimi olikaan?"
Ne ois iha et kuga helvetti toi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis äijä? Miks tollasta neverheardia on haastateltu??
Kaikki ei ole yhtä tietämättömiä kuin sinä. Siksi.
Ahaaa aivan niin siitähän sen täytyikin johtua xD xD
No siitähän se johtuu. Ei Keskisuomalainen kirjoita juttuja, joita ei kukaan halua lukea. Gettomasa on ihan riittävän tunnettu henkilö, vaikka sinä esität, ettet hänestä ole koskaan kuullut.
Juu ainaki tän ketjun jälkeen tiedän, hihhihi
Kaikki haastattelut ovat ennalta sovittuja. Myös viime vaalien alla ip-lehdessä ollut Sipilän haastattelu, jossa tämä kesken kaiken äityi itkemään neljä vuotta aiemmin kuollutta poikaansa. Kaikkea sitä äänten eteen...
Vierailija kirjoitti:
Musta on hienoa nähdä se että nää ihmiset oikeesti promoo gettomasaa ja tekee just niiku on suunniteltu täällä palstalla, aamusta iltaan viha aloituksia lol. No tilipussi kiittää ;)
Millä tavoin masan tilipussi kiittää, kun minä ja muut kaltaiseni eivät tuollaisen haastiksen jälkeen koske jätkän musiikkiin kirveelläkään?
Olin tähän asti kuvitellut, että tyyppi on korkeintaan joku Soundcloud-räppäri, eikä tuotantonsa kyllä kiinnosta vieläkään pätkääkään, vaikka pääsikin huutelemaan kuvitellusta suuruudestaan johonkin Keskisuomalaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olet ainoa viisas. Siinä olet oikeassa. Taino minun lisäksi lol
Olet nimittäin oikeassa. Tää on perusmeininkiä maailmallakin kun jotain halutaan julkaista, auttaa lukuihin kun lampaat suutuspäissän menevät kuuntelemaan.
Joskus on ollut pakko kuulla jotain kappaleita enkä muista muuta, kuin että kauheeta kuraa oli.
Tämä haastattelu ei saa ainakaan kuuntelemaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset ja herrat, tässä taidetta kyseiseltä henkilöltä:
Mä ja mun tiimi ollaa leijapelajii
Vegasis flossaa rokkaan kevlarii
Ohjaan seiska-bemarii josta
Nää mimmit syttyy tää on mun lemppari kohta (Ööh mitä?)
Sit herään 25-veenä petarin pohjalt
Nihkeetä emmä tiiä mitä kelailis tosta
Ainii fuck jos mä oisin Pac, delaisin kohta
Pakko jättää legacy
Viel monta etappii
Jota mun pitäs hoitaa
Sen takii koodaan Rekamil nopsaa
Et tuu jo labraa
Dallaan päällä paha jumitus
Teinit vahtaa ja snäppää salakuvii must
Pitäs antaa tukistus
Ei helvetti, aikuinen äijä tekee tuollaista teiniuhoskeidaa?
Vierailija kirjoitti:
Olet ainoa. Koska ei tuo ollu eka kerta ku Gettomasa suuttuu haastattelijalleen.
Okei. Onko tämä Gettomasa siis ihan tunnettu rähisijä?
Siis hän on jo 29? Ei uskois juttujen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset ja herrat, tässä taidetta kyseiseltä henkilöltä:
Mä ja mun tiimi ollaa leijapelajii
Vegasis flossaa rokkaan kevlarii
Ohjaan seiska-bemarii josta
Nää mimmit syttyy tää on mun lemppari kohta (Ööh mitä?)
Sit herään 25-veenä petarin pohjalt
Nihkeetä emmä tiiä mitä kelailis tosta
Ainii fuck jos mä oisin Pac, delaisin kohta
Pakko jättää legacy
Viel monta etappii
Jota mun pitäs hoitaa
Sen takii koodaan Rekamil nopsaa
Et tuu jo labraa
Dallaan päällä paha jumitus
Teinit vahtaa ja snäppää salakuvii must
Pitäs antaa tukistusEi helvetti, aikuinen äijä tekee tuollaista teiniuhoskeidaa?
Räppärit ja iskelmätähdet on musiikkiskenen pahimpia rähisijöitä ja kaman vetäjiä.
Mikähän siinä on että tuohon suomiräppiin ei saa flowta ja meininkiä, ei sitten mitenkään. Poikkeuksena ehkä joku Notkea Rotta, joka on taas vedetty selvästi kieli poskessa. Tai sitten joku Raptori, joka oli ihan huumoria, mutta kuulostaa edelleen todella paljon paremmalta kuin nämä gettomasat, fintelligensit ja mitä näitä on. Joku vaan mättää. Onko se suomenkieli vai mikä, sitä en osaa sanoa, mutta homma ei toimi.
Hyvin paljon mahdollista, mutta on helpolla myös niin että syvä narsistisuus tuntuu niin uskomattomalta ettei käytöstä voida kirjaimellisesti uskoa todeksi. Juuri sen takiahan häikäilemättömimmät ihmiset pääsevät usein kuin koira veräjästä.
Savolaisittain: suattaapi olla, suattaapi olla olematta.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on että tuohon suomiräppiin ei saa flowta ja meininkiä, ei sitten mitenkään. Poikkeuksena ehkä joku Notkea Rotta, joka on taas vedetty selvästi kieli poskessa. Tai sitten joku Raptori, joka oli ihan huumoria, mutta kuulostaa edelleen todella paljon paremmalta kuin nämä gettomasat, fintelligensit ja mitä näitä on. Joku vaan mättää. Onko se suomenkieli vai mikä, sitä en osaa sanoa, mutta homma ei toimi.
Notkean Rotan pääräppäri oli yliopistossa kirjallisuutta opiskellut tyyppi, jolla oli kieli ja riimit oikeasti hallussa ja joka ei ottanut hommaa liian vakavasti sitä hommaa, vaan veti teatteriroolia. Raptorin pojat oli lukiosta juuri kirjoittaneita hyvän perheen skidejä, jotka oli Aleksis Kivensä lukeneet ja ottivat vaikutteensa kasarin jenkkiräpistä ja vetivät sen härskisti suomimoodiin komiikalla.
Ei siis pidä olla liian vakava eikä tyhmä. Tähän taas syyllistyy liian moni räppäri ja tulos on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomen kaltaisesta valtiosta vaan voi nousta jotain uskottavaa gangstaräppäriä (jolla olisi sen uskottavuuden lisäksi vielä karisma, ääni, sanoitus-ja riimittelytaidot kohdallaan.) Teineihin nyt voi tietysti vielä upota.
Vierailija kirjoitti:
Tämä masa luulee olevansa todellinen suuruus, mutta jos paljastuisi esim Masked singner hahmon takaa, niin veikkaan, ettei kukaan tunnistaisi. Siinä kohtaa yleisö taaseen olisi: "siis hei, mikä vetun heebo tuo on? Mikäs tämän nevöhöödin nimi olikaan?"
Ei sitä sinne otettais kun ei se osaa laulaa.
Eikä räpätä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin paljon mahdollista, mutta on helpolla myös niin että syvä narsistisuus tuntuu niin uskomattomalta ettei käytöstä voida kirjaimellisesti uskoa todeksi. Juuri sen takiahan häikäilemättömimmät ihmiset pääsevät usein kuin koira veräjästä.
Savolaisittain: suattaapi olla, suattaapi olla olematta.
Jep, sellainen kuvottava ylimielisyys oikein loistaa tosta haastiksesta. En sitte tiiä mitä on oikeesti jos yrittää vaiks esittää.
Aleksi Lehikoinen, tuo keskisuomalaisen räpmaailman Arttu Kuosmanen (aka Archie Cruz.)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haastattelut ovat ennalta sovittuja. Myös viime vaalien alla ip-lehdessä ollut Sipilän haastattelu, jossa tämä kesken kaiken äityi itkemään neljä vuotta aiemmin kuollutta poikaansa. Kaikkea sitä äänten eteen...
Onko kovin epätavallista itkeä jos oma lapsi kuolee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Notkean Rotan pääräppäri oli yliopistossa kirjallisuutta opiskellut tyyppi, jolla oli kieli ja riimit oikeasti hallussa ja joka ei ottanut hommaa liian vakavasti sitä hommaa, vaan veti teatteriroolia. Raptorin pojat oli lukiosta juuri kirjoittaneita hyvän perheen skidejä, jotka oli Aleksis Kivensä lukeneet ja ottivat vaikutteensa kasarin jenkkiräpistä ja vetivät sen härskisti suomimoodiin komiikalla.
Ei siis pidä olla liian vakava eikä tyhmä. Tähän taas syyllistyy liian moni räppäri ja tulos on paskaa.
Miks puhut niistä "poikina" ja imperfektissä? Onko ne kuolleita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto, no tämähän selittää n. 10v takaisen kummastuksen kun kuuntelin kaverilla Notkeaa Rottaa. Oli sellainen olo että selittäkää nyt prkl joku mistä on kyse ja mitä tämä on :D Vieläkin soi muuten välillä päässä "mä putosin painekattilaan, radanvarren hattiwattilaan..."