Olenko minä nyt ainoa, jonka mielestä tuo Gettomasan haastattelu oli sovittu juttu?
Pelkkää promoa, joka onnistui todella hyvin. Toimittaja esitti tyhmää, Gettomasa esitti kilahtavansa. Levy tullut juuri ja Lutakon keikka ovella, näin saatiin näkyvyyttä ja kiinnostusta.
Kommentit (148)
Sinällään getto- sanan käyttäminen on ongelmallista , sama kuin käyttäisi itsestään nimeä ni.....- Masa.
Ei mulla muuta.
On tainnut pisuli nousta maalla päähän, ei ole ainoa toimittaja joka vihjaa, että tätä on haastavaa haastatella. Kannattaa varmaan hänen jatkossa antaa toimittajille kysymykset valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun ymmärtäisin, miksi tuollaista nobodya on haastateltu.
OT Lehteen tarvitaan juttuja. Muakin on haastateltu usein, kun olen vaan kaupoilla käynyt. Olen ostamassa kesäksi mekkoa ja toimittaja tulee vastaan, kysyy mikä mekko olisi susta kiva... Sitten mä plärään niitä mekkoja ja otetaan kuva ja oho, olen sunnuntain lehdessä puhumassa p-skaa.
Olen kävelyllä, paikalliseen risteykseen on tehty ympyrämalli. Ei vaikuta mun elämään mitenkään, mutta pam toimittaja paikalla ja mä ohitan ympyrää.. mitä mieltä olen siitä. En mitään. Et mitään? Harvemmin tulee käytetty. Tällee ohi kuljen päivittäin. Taas on joku ehtinyt ottaa kuvan ja se sitten on kahvipöytien sulosteena sunnuntaina.
Mä olen täysin nobody, toimistorotta ja niin vaan mua on haastateltu useita kertoja lehteen, kun vaan satun kulkemaan arkenani.
Äidillä on leikekirja ja musta juttuja on tällä hetkellä 34. Veli kuitenkin johtaa, kun on urheillut tavoitteellisesti nuorena ja nyt valmentaa. Siitä löytyy yli sata juttua ja mainintoja on lähes parissa sadassa lehdessä ollut.
Näin meistä taviksistakin tulee "jotain" eteläisen pikku kaupungin sykkeessä. :D
Vierailija kirjoitti:
On tainnut pisuli nousta maalla päähän, ei ole ainoa toimittaja joka vihjaa, että tätä on haastavaa haastatella. Kannattaa varmaan hänen jatkossa antaa toimittajille kysymykset valmiiksi.
Jaa se vähä mitä olen masan uraa seurannut, niin hänellä on ollut k-päässä alusta saakka. Suuriyleisö ei ole tähän päässyt kiinni, kun ei kiinnosta. Sen sijaan Maria Veitola kävi yökylässä ja keltaista nestettä roiskui kummasti silloinkin.
Esitän, että Gettomasa on rooli, jota tämä Aleksi esittää. Eipä olisi ensimmäinen laatuaan maailmassa.
Mun on vaikea ymmärtää miksi kukaan sopisi tuollaista.
Todella noloa käytöstä ja jos itse kuuntelisin kyseistä spedeä niin en kuuntelisi enää.
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Kettomaisa-mikälie näyttää nelikymppiseltä mutta puhuu kuin 17-vuotias?!
Kun aloittaa narkkaamisen teini-ikäisenä, niin henkinen kehitys jää sinne teiniikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä Gettomasan puolella tossa vaikka ei mitään erityisiä sympatioita muuten miestä kohtaan ole. Oli todella säälittäviä kyssäreitä ja kielenkäyttöä toimittajalta jos yhtään tuntee genreä.
Kyllähän tuo toimittaja pitkään yritti olla asiallinen ja kysellä ihan asiakysymyksiä.
Tällä idiootilla olis ollut hyvä mahdollisuus tehdä itsensä tunnetuksi lehden lukijoille.
Fiksu äijä olis vastaillut kunnolla "joo, meiltä on levy tulossa ja se on tämmöstä matskuu" eikä "etsiä tiedä kuka mä oon pelle jätkä".Tää toimittajan "Noh. Jutellaan nyt sitten vaikka hip hopista. Sää oot jo 6-vuotiaana, Googlen mukaan, löytänyt hip hopin, niin mikä kaikki sua hip hopissa-"
Ja vastaus veetyyliä ja haistatteluja. Tuo pelle pilaa koko genren maineen.
Masa on masa, vaikka voissa paistais. siitä ei päästäis. Toimittaja oli täysin osaamaton tai sitten tarkoituksellisesti urpo.
Oli täysin valmistautumaton työhönsä ja nuo googlemaininnat rankkaa vittuilua kelle vaan haastateltavalleen.
Jos olisi lukenut edes levy-yhtiön esittelyn artistista, niin olisi päässyt pitkälle. Se löytyy yleensä levy-yhtiön sivuilta. Pressi voi sen myös tilata tämmöisiä hetkiä varten - ilmaiseksi.
Todella ammattitaidoton toimittaja. MUTTA olen ap:n leirissä sovittu juttuhan tämä oli. Toimittaja sai meriittejä itselleen ja masa levylle myyntiä.
Kyllä jonnet ostaa. Kuinka moni on jo spotifysta kuunnellut Gettomasan tuotantoa tämän jutun perusteella? Klik.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa se vähä mitä olen masan uraa seurannut, niin hänellä on ollut k-päässä alusta saakka. Suuriyleisö ei ole tähän päässyt kiinni, kun ei kiinnosta. Sen sijaan Maria Veitola kävi yökylässä ja keltaista nestettä roiskui kummasti silloinkin.
Esitän, että Gettomasa on rooli, jota tämä Aleksi esittää. Eipä olisi ensimmäinen laatuaan maailmassa.
Näkeehän tuosta jo naamasta että on aidosti mulkero eikä mikään rooli.
No ei todellakaan ollu sovittu juttu. Gettomasasta en juuri mitään tiedä, mutta Veitolassa näin vilaukselta, ja ajattelin jo silloin että eipä ole tämä elämäm_koululainen mikään järjen jättiläinen ainakaan, ja nyt tämä haastattelu sen todisti. Varmaan iso nimi jossain teinibileissä, mutta itse en ole kiinnittänyt masaan mitään huomiota. Nimen oon kuullu mutta yhtään biisiä en osaa nimetä, ja varmasti ihan syystä. Gettomasa on hyvä esimerkki siitä, miten lahjaton idioottikin voi jossain määrin menestyä teinibilemarkkinoilla, vaatii vaan osaavat taustajoukot, rutkasti tuuria ja oikean ajoituksen. Nopeasti nousevat pinnalle, ja yhtä nopeasti unohtuvat.
Onneks en oo koskaan käynyt Jyväskylässä jos siellö on ghettoja.
Mekkomasa on nimensä ansainnut!
Toimittaja aloitti haastattelun huonosti, mutta Gettomasan käyttäytyminen oli loppuajan ala-arvoista.
En tajuu tota gettomasaa, tai siis se olis jotenki ulkoisesti just mun makuun mut ku näin sen jossain oliko posse tms livehaastattelussa niin ei vaan lähteny! Tuntuu että siltä tavallaan puuttuu oikea karisma ja yrittää liikaa ghettoilla, hämmennyin ihan että en ollutkaan pöksyt kosteena siitä "livenä" vaan oikeestaan koin vähän myötähäpeää.
Sanonpahan vaan, että jos freelancer toimittaja aikoo saada vielä hommia jatkossakin, niin pitäis kyllä tehdä taustatyö ko henkilöstä tai aiheesta paremmin ennen haastattelua kuin tässä tapauksessa oli. Ja koska GettoMasa on itsekin Jyväskylästä kuten Keskisuomalainen, kallistun myöskin uskomaan haastattelun olleen sovittu.
Mekko-Masa ja Kekkoskasa :DDD kiitos nauruista
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on että tuohon suomiräppiin ei saa flowta ja meininkiä, ei sitten mitenkään. Poikkeuksena ehkä joku Notkea Rotta, joka on taas vedetty selvästi kieli poskessa. Tai sitten joku Raptori, joka oli ihan huumoria, mutta kuulostaa edelleen todella paljon paremmalta kuin nämä gettomasat, fintelligensit ja mitä näitä on. Joku vaan mättää. Onko se suomenkieli vai mikä, sitä en osaa sanoa, mutta homma ei toimi.
Kannattaa tsekata Joku Roti Mafia.
Vierailija kirjoitti:
En tajuu tota gettomasaa, tai siis se olis jotenki ulkoisesti just mun makuun mut ku näin sen jossain oliko posse tms livehaastattelussa niin ei vaan lähteny! Tuntuu että siltä tavallaan puuttuu oikea karisma ja yrittää liikaa ghettoilla, hämmennyin ihan että en ollutkaan pöksyt kosteena siitä "livenä" vaan oikeestaan koin vähän myötähäpeää.
Juu, ei ole karismaa hänellä, ja luultavasti se on yksi iso syy siihen, miksi ei noussut pinnalle jo aiemmin. Käsittääkseni kuitenkin tehnyt musiikkia jo pitkään.
En usko, Gettomasa on aina vaikuttanut mielestäni jälkeenjääneeltä.
Jyväskylä on muuttunut Suomen Ateenasta, Suomen Getoksi!