Ilta-Sanomissa Helmin ja isänsä haastattelu!
Olen hämmästynyt, luulin että seiska olisi ehtinyt ensimmäisenä.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä ovat kultamekko-Idan vanhemmat?
Iida sentään saapui julkisuuteen OMIN ANSIOIN.
EI PAPPOJEN SIIVELLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Haluan julkisuuteen omin ansioihin, en kenenkään siivellä.
Varsinkaan pappojen.
Erikakin yritti vuosikausia onnistumatta ennen Dannyn tapaamista.
Niin siis Danny on tämän 48-vuotiaan Janin vävypoika.
Kuka pääsee keikoille kunhan on ensin keikistellyt stringeissä ja pyllyvako bikineissä...
Ja kuka sitä ihan omin avuin...
Joo'o...
Eipä taida muita vanhempia artisteja olla Suomessa, kuin D, joka näin toimii ?
Armi oli 173 cm. 53 kg. Äärettömän herttainen ja kaunis. Miksi pilasit nuoren teini-ikäisyyden herttaisuuden ? Toista Armia ei tule, häntä ei voi esittää peruukkihiuksiset, tällätyt varaosanaiset.
Armi oli pitkä ja hoikka. Ei pyrkyri.
Oon joskus käynyt Dannyn keikoilla , mut niistä on jo aikaa toistakymmentä vuotta.
Mutta nyt, EN todellakaan mene !
Kiitos HELMIN.
On vaan niin ällöttävää tuo heidän juttunsa mulle.
Aika paljon pitäisi MAKSAA minulle, että menisin "heidän eteensä".
Ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Armi oli 173 cm. 53 kg. Äärettömän herttainen ja kaunis. Miksi pilasit nuoren teini-ikäisyyden herttaisuuden ? Toista Armia ei tule, häntä ei voi esittää peruukkihiuksiset, tällätyt varaosanaiset.
Armissa oli niin valtavasti karismaa, että sitä ei ole ollut monessakaan suomalaisessa julkkiksessa.
Armin olemus oli vertaansa vailla.
Myös ihmisenä herttainen.
Turha kenenkään edes yrittää päästä Armin tasolle.
Helmi ei pääse edes Armin taustakuoroon.
Vierailija kirjoitti:
No ei heillä ole mitään seksisuhdetta. Dannylla ja Erikalla oli ja sen Erika on tunnustanut, että rakastui Dannyyn, eikä voinut muuta. Se on takana ja nyt ja viisaana miehenä Danny antoi vapauden ja väistyi. Onhan Erikalla mahikset perheen perustamiseen ja lasten saamiseen. Dannylla on nuori neitonen kotihengettärenä. Helmi. Onhan sitä kaikissa huushollissa kotihommia, siivousta, ruuanlaittoa ym joten jonkun täytyy ne hommat hoitaa.
Vetääkö Danny konsertissa Helmin kanssa: Tahdon sulle olla hyvin hellä.
Vierailija kirjoitti:
Vetääkö Danny konsertissa Helmin kanssa: Tahdon sulle olla hyvin hellä.
Tuskinpa tuosta kipaleesta on tehty taustanauhaa 😂..
Tai tulee jopa se ALKUPERÄINEN Armin ja Dannyn , nauhalta ja Helmi "esittää" ...
No se olisi jo liian härskiä .
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisestihän perheessä on seksistinen suhtautuminen naisiin ja tyttären kasvatus sen mukaan. Tärkeintä on olla nätti ja sitä voi sitten hyödyntää parhaansa mukaan. Eiköhän isä ymmärrä, kun on itse tyttärensä kasvattanut tuollaiseksi.
Mies, joka jättää lyömättä naista on seksisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin uteliaisutta hänen isän haastatelun.En ymärrä,mutta ei kai minun asia ymärtäkään.Enemmin oksetta koko juttu vanha mies ja todella nuori nainen.
Helmin ja Dannyn ikäero on sama kuin isoisoisän ja lapsenlapsenlapsen ikäero. Minun isäni kahdeksankymppisenä oli 18- ja 16-vuotiaiden lastenlastenlastensa isoisoisä.
No minkäs takia te olette hankkineet lapsia aivan liian nuorina?
Eikö Helmillä ole yhtään ystävää ajalta ENNEN 2020 ?
Vierailija kirjoitti:
Julkisuustyrkky isäkin siis.
Sama tuli ensimmäisenä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas mies olemukseltaan tuo iskä
Tyttökin on ihan toisenlainen kun ei ole stailattu Armiksi
https://is.mediadelivery.fi/img/1440/f510b038f3ff2eec47e332e9a24952de.j…
Tämä Helmin isä näyttää siltä, että voisi olla Dannyn lapsenlapsi. Noo mutta ikähän on vain numero ja sitä rataa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin uteliaisutta hänen isän haastatelun.En ymärrä,mutta ei kai minun asia ymärtäkään.Enemmin oksetta koko juttu vanha mies ja todella nuori nainen.
Helmin ja Dannyn ikäero on sama kuin isoisoisän ja lapsenlapsenlapsen ikäero. Minun isäni kahdeksankymppisenä oli 18- ja 16-vuotiaiden lastenlastenlastensa isoisoisä.
No minkäs takia te olette hankkineet lapsia aivan liian nuorina?
Minä en ole hankkinut yhtään lasta. Vanhempieni kaikki loput jälkeläiset ovat veljeni tuotoslinjaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika känninen kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei heillä ole mitään seksisuhdetta. Dannylla ja Erikalla oli ja sen Erika on tunnustanut, että rakastui Dannyyn, eikä voinut muuta. Se on takana ja nyt ja viisaana miehenä Danny antoi vapauden ja väistyi. Onhan Erikalla mahikset perheen perustamiseen ja lasten saamiseen. Dannylla on nuori neitonen kotihengettärenä. Helmi. Onhan sitä kaikissa huushollissa kotihommia, siivousta, ruuanlaittoa ym joten jonkun täytyy ne hommat hoitaa.
Älä ny viitti. Kumpikin on sugarbabe-sugardad suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armi oli pitkä ja hoikka. Ei pyrkyri.Armissa oli niin valtavasti karismaa, että sitä ei ole ollut monessakaan suomalaisessa julkkiksessa.
Armin olemus oli vertaansa vailla.
Myös ihmisenä herttainen.Turha kenenkään edes yrittää päästä Armin tasolle.
Helmi ei pääse edes Armin taustakuoroon.
No ei ollut karismaa Armissa. Säälittävä alkoholisti, joka roikkui varatussa miehessä koko ikänsä. Sympatiaa ehkä herätti niissä jotka ei tiedä miten äärettömän rasittavia alkoholistit on.
Haluan julkisuuteen omin ansioihin, en kenenkään siivellä.
Varsinkaan pappojen.