Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilta-Sanomissa Helmin ja isänsä haastattelu!

Vierailija
12.11.2022 |

Olen hämmästynyt, luulin että seiska olisi ehtinyt ensimmäisenä.

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvey Weinstein-ilmiö. Kaikki tietävät ja käsittävät, ettei touhu ole ihan normaalia.

Silti kukaan ei uskalla puhua ja media suojelee, kun kaveri on kuuluisa, rikas ja vaikutusvaltainen.

Jossain vaiheessa joku ex-tähtönen kuitenkin avautuu, ja korkki poksahtaa.

Hmm.

Enpä tiedä.

Ei siinä olis koko perhe potretissa, jos olis noin.

Tyttö saa hyvät rahat hoitaessaan vanhaa miestä ja ollessaan hänelle kotihengettärenä.

Eikä se ex-kotihengetärkään pahoja ajatuksia näytä lähettävän.

Hyvät rahat siellä espoolaisessa kerrostalokolmiossa? Kyllä Lipsasen lapset ovat katsoneet, että rahat ovat tallessa ja hyvin suojeltuina gold diggerien ja niiden isukkien ahnailta käsiltä. Aivan takuuvarmasti.

Vierailija
22/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvey Weinstein-ilmiö. Kaikki tietävät ja käsittävät, ettei touhu ole ihan normaalia.

Silti kukaan ei uskalla puhua ja media suojelee, kun kaveri on kuuluisa, rikas ja vaikutusvaltainen.

Rikas ja vaikutusvaltainen? Anna kun nauran tähän väliin. Ensinnäkään Danny ei todellakaan ole rikas. Danny on viime vuodet tienannut palkkatulona sitä 40k, eli hyvin tismalleen sellaista keskituloisen tallaajan 3200e/kk. Ja vaikutusvaltainen? Niin kun siinä kuka saa Sonylle tai Warnerille levytyssopimuksen vai? Anna kun nauran tässä välissä uudestaan. Dannyn ainoa vaikutusvalta on saada seuralaisensa kasvot Seiskan sivuille, koska häntä edelleenkin kuitenkin seurataan, sillä hän joskus oli jotain.

Yrittäjä voi nostaa rahaa yrityksestään muutenkin kuin palkkatulona. Ja Danny nosti täysin nollalaulaja Wikmanin ryysyistä rikkauksiin, joten kyllä hänellä valtaa on. Todennäköisesti enemmän kuin alan ulkopuoliset ikinä ymmärtävät. Hänhän tuntee kaikki ja mitä lie levy-yhtiöitä edelleen omistuksissa ja päättäjänä eri kattojärjestöissä.

Oli joskus, ennen kuin vanhuudenhöpsähti. No, sitä tapahtuu lähes kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuustyrkky isäkin siis.

Jep. Muuten ei mitään haastattelua tabloidille antaisi. Löytyykö Helmiltä lisää sukua julkisuuteen? Äiti, sisaruksia, serkkuja? Kumminkaimoja?

Vierailija
24/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.

Enpä tiedä.

Ei siinä olis koko perhe potretissa, jos olis noin.

Tyttö saa hyvät rahat hoitaessaan vanhaa miestä ja ollessaan hänelle kotihengettärenä.

Eikä se ex-kotihengetärkään pahoja ajatuksia näytä lähettävän.

Hyvät rahat siellä espoolaisessa kerrostalokolmiossa? Kyllä Lipsasen lapset ovat katsoneet, että rahat ovat tallessa ja hyvin suojeltuina gold diggerien ja niiden isukkien ahnailta käsiltä. Aivan takuuvarmasti.

Oisiko Helmille hankittu palkintoasunto? Lisäksi varmaan muitakin.

Vierailija
25/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dänny? Vaikutusvaltainen?

Missä mun lempivideoni on, se jossa nainen nauraa katketakseen tai se jossa on se hampaaton ukko rätkättämässä....vaikutusvaltainen, ei edes housuissas ole...

Vierailija
26/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se [ikäero] on erikoinen juttu, mutta tärkeintä minulle on Helmin onnellisuus. Minulle on ihan sama, kenen kanssa Helmi viihtyy. Jos hän on onnellinen, se käy silloin minulle, Jani toteaa.

Ei ainakaan ole ikärasisti.

Ai ei ole ikärotusyrjijä?

Vai oisko vaan ikäsyrjijä? Tai siis ei. No, terminologiapilkunnus.. sikseen.

On kyllä erikoista porukkaa. Varsinkin kun on perin ilmeistä, että mitään laulu-uraa tästä ei ole urkenemassa. Mitäs sitten, kun pappa lakkaa elä(ttä)mästä?

Vierailija
27/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se [ikäero] on erikoinen juttu, mutta tärkeintä minulle on Helmin onnellisuus. Minulle on ihan sama, kenen kanssa Helmi viihtyy. Jos hän on onnellinen, se käy silloin minulle, Jani toteaa.

Niin. Kai sitä voi olla onnellinen ihan yhdessä asuessaankin. Aiemmin kerrottujen valossa tuohan ei ole millään muotoa parisuhde.

Vierailija
28/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mun lempivideoni on, se jossa nainen nauraa katketakseen tai se jossa on se hampaaton ukko rätkättämässä....vaikutusvaltainen, ei edes housuissas ole...

Meinaatko että Eerika Wikmanista tuli menestyvä laulaja siksi, että hänen musiikkinsa on niin hyvää tai hän laulaa niin hienosti? Nakkaa tännekkin se nauruvideo kun löydät sen.

Vierailija
29/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisittain Danny on edelleen varsin vaikutusvaltainen viihdemaailmassa ja kuten tästäkin jutusta näemme, niin ainakin mediaa kiinnostaa ja huomioarvoa löytyy yhä.

Vierailija
30/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä erikoista porukkaa. Varsinkin kun on perin ilmeistä, että mitään laulu-uraa tästä ei ole urkenemassa. Mitäs sitten, kun pappa lakkaa elä(ttä)mästä?

Varmaan yrittävät kuumeisesti miettiä minkälainen esiintyjähahmo Helmi voisi olla. Mutta kun Dannylla on vain se yksi idea, se jossa nainen pukeutuu lateksiin ja tekee 80-luvun discojytää. Ja noita ei kovin montaa mahdu Suomeen.

Vierailija
31/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS kirjoittaa, mutta kun kirjoitus aiheuttaa negatiivista palautetta, niin palaute sensuroidaan.

Nämäkin tämän aiheen ketjut tulevat katoamaan nopeasti.

Vierailija
32/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin uteliaisutta hänen isän haastatelun.En ymärrä,mutta ei kai minun asia ymärtäkään.Enemmin oksetta koko juttu vanha mies ja todella nuori nainen.

Helmin ja Dannyn ikäero on sama kuin isoisoisän ja lapsenlapsenlapsen ikäero. Minun isäni kahdeksankymppisenä oli 18- ja 16-vuotiaiden lastenlastenlastensa isoisoisä.

Vierailija
33/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IS kirjoittaa, mutta kun kirjoitus aiheuttaa negatiivista palautetta, niin palaute sensuroidaan.

Nämäkin tämän aiheen ketjut tulevat katoamaan nopeasti.

Yllättävää. 😆 Ei Dannyä saa Suomessa kuin kehua ja sugar daddyt ovat oikea muoti-ilmiö. Kaikki julkisuustyrkyt - tyttäret ja niiden isät - ovat median erityisessä suojeluksessa. Muistakaa tämä sitten kun tätäkin otsikkoa klikatessa tulee sivua ei voi näyttää.

Vierailija
34/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikmanin hahmossa ja musiikissa on huvittavaa se, että muillehan se on campia ja sitä diggaillaan huumorimielessä, mutta Danny on luonut tuon hahmon ihan tosissaan. Hän on jo sen ikäinen ettei hahmota miten paljon musiikki ja naiskuva on muuttunut tultaessa 80-luvulta tähän päivään. Hänelle 80-luku oli ihan just.

Vierailija
35/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yrittävät kuumeisesti miettiä minkälainen esiintyjähahmo Helmi voisi olla. Mutta kun Dannylla on vain se yksi idea, se jossa nainen pukeutuu lateksiin ja tekee 80-luvun discojytää. Ja noita ei kovin montaa mahdu Suomeen.

Meillä on jo yksi Eini. Ei kai niitä enempää tarvita, siinäkin on ihan tarpeeksi.

Vierailija
36/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wikmanin hahmossa ja musiikissa on huvittavaa se, että muillehan se on campia ja sitä diggaillaan huumorimielessä, mutta Danny on luonut tuon hahmon ihan tosissaan. Hän on jo sen ikäinen ettei hahmota miten paljon musiikki ja naiskuva on muuttunut tultaessa 80-luvulta tähän päivään. Hänelle 80-luku oli ihan just.

No, niinhän se olikin.

Terv. syntynyt 1965. 😁

Vierailija
37/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Helmin ---> Helmen

terkuin,

äikänope

Vierailija
38/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisittain Danny on edelleen varsin vaikutusvaltainen viihdemaailmassa ja kuten tästäkin jutusta näemme, niin ainakin mediaa kiinnostaa ja huomioarvoa löytyy yhä.

Mutta kiertueen keikkoja perutaan ja jäähalli vaihtui Kulttuuritaloon.

Vierailija
39/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikaileekohan Helmi nuoren Dannyn perään? Katsoo vanhoja kuvia (jotka otettu kauan ennen Helmin syntymää) ja miettii, miksi emme olisi kohdanneet jo silloin. Komea pari olisivat olleet, syntyivät vain elämään eri aikaa.

Vierailija
40/144 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että Eerika Wikmanista tuli menestyvä laulaja siksi, että hänen musiikkinsa on niin hyvää tai hän laulaa niin hienosti? Nakkaa tännekkin se nauruvideo kun löydät sen.

Menestys on monen tekijän summa, jossa varmaan tässä tapauksessa taustahahmo on ollut yksi isoimpia osasia. Oleellista on kuitenkin se, että toinen pystyy selkeästi alkutuuppauksen jälkeen jatkamaan itsenäisesti. Lähtökohta on ihan toinen, ja osaa sen verran laulaa mitä nämä suomalaiset kevyen musiiiin tähdet nyt yleensä osaa.

Tässä toisessa on kovempi työ, koska esiintymällä pitäisi olla omaa karismaa.