Olenko ymmärtänyt oikein että joidenkin ihmisten on pakko pitää kotona kamalia villasukkia koska on niin kylmä?
Itse olen kalsareilla paljain jaloin kesät talvet.
Kommentit (56)
Pakko pitää villaisia kolotukseen kuuskymppisenä. Ihan kiva jos ei tarvitse mutta kaikilla ei ole samanlaiset raajat.
Pidän ihania villasukkia töissä ja kotona. Pakkaan myös matkalle mukaan, oli muuten hyvä ajatus myös Saharaan lähtiessä.
Seksikkäällä naisella pitkät villasukat tai säärystimet!
Mä käytän kotona itse neulottuja silkkisukkia. Ne on ihanat kesälläkin.
Ei tarvitse ostaa huonoja kaupan sukkia joissa kaikissa ongelmana oli aina se kiristävä resori.
Aina villasukat jalassa, paitsi suihkussa. Töissä ihan ehdottomat tai varpaat jäätyy kumpareissa.
Kesällä ohuemmasta langasta lyhytvartiset tai varrettomat, talvella paksummasta ja pidemmät varreltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän ihania villasukkia. 😍
Niin minäkin.
Oletko koskaan pitänyt kamalia villasukkia?
Osallistun sivusta.
Kokeilin äskettäin kamalia villasukkia. Ei niitä voi pitää. Ne on olleet yli 10 vuotta kaapissa ja haluan päästä niistä eroon. En halua antaa niitä kenenkään muun riesaksi. Epäilen, että ne vain teeskentelevät villasukkia.
Niitä ei kannata purkaa ja kutoa uudestaan. Ne on kudottu ihan ok, mutta olivat edellisenkin omistajan mielestä kamalat.
Lihoo ja liikkuu liian vähän niin verenkierto huononee.
Asun kerrostalossa, joten en voi vaikuttaa asunnon lämpötilaan. Nyt asuntojen tavoitelämpötilaa on taas laskettu ja patterit on aivan kylmät.
Lattiat on siis myös jääkylmät, tänä aamuna oli metallinen ovenkahvakin niin kylmä, että säikähdin sitä koskettaessa.
Käytän esim. päivisin töitä tehdessä villasukkia ja villavaatteita, muuten paleltuu kun istuu paikallaan koneen ääressä.
No et kyllä ole ymmärtänyt oikein. Ihmisten ei ole pakko pitää kamalia villasukkia, siihen ei pakota mikään eikä kukaan!
Monet ihmiset kuitenkin pitävät IHANISTA villasukista ja käyttävät niitä lähes läpi vuoden. Heillä saattaa olla hyvinkin lämmintä ja lämpimät lattiat, ja silti pitävät villasukkia vaikkapa nukkuessaan, koska ne ovat niin miellyttävät.
Ei täällä kuulema ole kylmä, mutta mulla on tai ainakin musta on vielä ihanampaa, kun jaloilla on lämpöisempi villasukissa. Ne on vähän sellaset rentouttavat lämpökääreet. Ja joo, pitäis varmaan tutkituttaa toi palelun syy. Varmaan stressi, oonkohan ees syöny paljo mitään viime aikoina, että ehkä raudan puute.. matala verenpaine on myös.
N38
Kymää vetoa. Villasukat,pipo ja kaulahuivi on jo ihan kevääsen asti kotona.Puoli alasti sitten hikipsarat kasvoissa, kun Kesä ja auringon paahde pienen asunton aamun noususta laskuunsa.
Lapsena oli kamalaa kiertää ovelta ovelle myymässä hyväntekeväisyystuotteita koulun hyväksi, kun turhan usein oven avasi 150-kiloinen keski-ikäinen mies liian pienissä kalsareissa.
Vierailija kirjoitti:
Töissä on pakko pitää villavaatteita, koska lämpöä on laskettu. Pitäisi ostaa torimyyjien lapaset, jotta näppäimistön käyttö onnistuisi, mutta ovat melko kalliita.
Vaadi sellaiset työnteettäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku lämmittää kotinsa niin lämpöiseksi, että on pakko olla alasti tai alusvaatteissa?
Lämmitän niin lämpöiseksi, että saan olla alasti. Se on mukavaa, ei pakko.
Torimyyrien lapasten hinta 45€. En ole kutoja, mutta jos olisin, niin kutoisin pelkästään tuollaisia.