Olenko ymmärtänyt oikein että joidenkin ihmisten on pakko pitää kotona kamalia villasukkia koska on niin kylmä?
Itse olen kalsareilla paljain jaloin kesät talvet.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
No voi sentään. Itse rakastan kutoa villasukkia itselleni ja läheisilleni. Minulta pyydetään villasukkia joululahjaksi. Enkä tiedä parempaa kuin rakkaudella kudotut villasukat <3
Eiköhän nyt vähän liioittele.
Villasukat oli ennen kaikilla ukoilla saappaassa myös kesällä. Hengittää eikä hierrä. Ja kesällä heinäpellolle maitopullo kietaistuna villasukkaan.
Villasukka on kyllä nerokas keksintö kertakaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on ihanat villasukat, joskus on parit sukat päällekkäin.
Elämä ilman villasukkia olisi kamalaa.Löytyy kymmeniä pareja ja koko ajan neulon lisää.
Ehditkö sinä niitä kaikkia käyttää, vai ovatko vain kaapintäytteenä?
Aloittajaa taitaa vaan harmittaa kun ei itse osaa neuloa nättejä villasukkia ;)
30v plus ja i love willasukka. Kylymä tulloo ilima sukkii.
Vierailija kirjoitti:
Villasukat on ihanat ja mukavat. Pidän niitä ympäri vuoden, paitsi ihan helteillä. Automaattisesti vedän pehmoiset villasukat jalkaan heti kun sängystä nousen tai tulen takaisin kotiin. Rentouttaa ja lämmittää.
Mutta kertokaa miten niitä voi pitää, kun jalat vuotaa hiestä?
Mulla on yötä päivää villasukat jalassa, yöllä ohuemmat ja alla bambusukat, ja päivällä paksummat thermosukkien kera. Oisko parisataa paria vähintään, löytyy värejä ja eri pituisia varsia.. Mikäs sen ihanampaa kun lämpimät jalat..
Meillä on lämmintä, olen hyvätuloinen, jalassa äitivainaan neulomat villasukat.
Minusta villasukat on mukavat käyttää. Monet asuntojen lattiat ja asunnot muutenkin on tosi kylmiä jo tähän aikaan vuodesta. Olleet vuosi kaudet.
Vierailija kirjoitti:
Ällö kalsarikalle
Entäs jos onkin kalsariville?
Ei mulla kamalia villasukkia oo. Nättejä ja mukavia joita käytän usein paljaissa jaloissa kotona, lämmittää vetoisalla lattialla ja öisin viluvarpaita. Ei mulla välttämättä muuten päällä vaatetta juurikaan mitään ole .
Kauheeta olis olla pakosti kalsarit jalassa. Veikkaan että ap on ammattialkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi sentään. Itse rakastan kutoa villasukkia itselleni ja läheisilleni. Minulta pyydetään villasukkia joululahjaksi. Enkä tiedä parempaa kuin rakkaudella kudotut villasukat <3
Eiköhän nyt vähän liioittele.
En oikeastaan yhtään. Nyt kudon äidilleni jolla on paha reumatismi eikä pysty enää kutomaan. Isälleni joka perisuomalaisittain ei osaa kutoa eikä yritä mutta kainosti kysyi olisiko aikaa kutoa hänellekin villasukat. Eksälleni joka pyysi viime viikolla voisinko kutoa taas muutamat parit, hän on sinkku ja meillä on hyvät välit. Ja lapsilleni, aikuisempi vähän jurahti voisinko tehdä taas harmaat sukat. Teinitytär toivoo vaaleanpinkkiä pitsisukkia. Mummoille vanhainkotiin ja työkavereille pyynnöstä. Jokaisen sukat on tehty heitä varten, monenmonta kahvikupposta on heidän sukissaan ja mietintää kuinka sukka tulee heitä lämmittämään <3 Toivottavasti saan lapsenlapsia pian :)
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta olis olla pakosti kalsarit jalassa. Veikkaan että ap on ammattialkoholisti.
Niin minustakin. Olen ilman.
Mikä vika villasukissa on? Ei ne rumia ole.
Mulla on aina kori täynnä erilaisia eri värisiä villasukkia. Ovat upeita.
Miksi joku lämmittää kotinsa niin lämpöiseksi, että on pakko olla alasti tai alusvaatteissa?
Töissä on pakko pitää villavaatteita, koska lämpöä on laskettu. Pitäisi ostaa torimyyjien lapaset, jotta näppäimistön käyttö onnistuisi, mutta ovat melko kalliita.
Pidän villasukkia, mutta en kamalia vaan kaikkein kauneimpia.
Villasukat ovat jalassani myös nukkuessani. Ja myös kesällä