Missä olet hyvä?
Ei tarvitse olla loistava, ei paras.
Aloitan: osaan virkata monenlaista. Osaan valita eri värejä nätisti tekeleisiini.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Äidinkielessä.
Tämäpä tärkeä taito. Eritoten jos opiskelee vieraita kieliä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käsittämättömän hyvä viinapää naiseksi. Voin kumota 0,7 l pullon kirkasta illassa enkä kuulemma vaikuta edes juurikaan humalaiselta ulospäin. Oma tunnelma on hilpeä mutta rauhallinen.
Sinulla saattaa silti olla huono muisti! Useimmat kommenttisi niin kuin tämäkin ovat toisten ihmisten matkimista tai kertovat toisen ihmisen elämästä valheita tai tosia! Tämä on valhe!
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä ampumaan raskaalla konekiväärillä.
Tämäkin on valitettavasti joissain paikoin ihan tarvittava taito.
Minä en osaa kyllä.
Olen hyvä kantamaan toisten ihmisten murheita ja ratkaisemaan heidän ongelmiaan.
Tulen hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeen, vaikka aika introvertti perusluonteeltani olenkin.
Olen myös tarvittaessa hyvä puhumaan aika ympäripyöreästi lopulta mitään sanomatta.
asianajaja
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä kantamaan toisten ihmisten murheita ja ratkaisemaan heidän ongelmiaan.
Tulen hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeen, vaikka aika introvertti perusluonteeltani olenkin.
Olen myös tarvittaessa hyvä puhumaan aika ympäripyöreästi lopulta mitään sanomatta.
asianajaja
Kuuntelutaito. Voiko arvokkaampaa olla?
Kuuntelutaito. Voiko arvokkaampaa olla?[/quote]
Voi. Ongelmien ratkaisu. Toki perustuu kuuntelemiseen, toivottavasti. ( palkkio?)
Harvinaisen hyvä olen kantamaan kaunaa...
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen hyvä olen kantamaan kaunaa...
Olihan tämä vitsi? Voi olla raskas jobi
Osaan leipoa maukkaita kanelikierrepullia. Ja mustikkapiirakka🤔
Puulämmitteisen saunan lämmityksessä, myös savusaunan
Sullapas on hyviä taitoja, hyvä sinä