Missä olet hyvä?
Ei tarvitse olla loistava, ei paras.
Aloitan: osaan virkata monenlaista. Osaan valita eri värejä nätisti tekeleisiini.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Oman peeniksen hyväilyssä :3
Hyvä sulle. Osaisit varmaan toisenkin...
N61
Leivoin tänään todella mehevää ja maukasta pullaa (ei aina itsestäänselvyys)
En ole hyvä käsittääkseni missään, mutta mutta psykiatrisen arvoinnin tehnyt psykiatri sanoi, että ihminen ei yleensä ole yhtä toimintakykyinen kuin minä. En tiedä mitä hän sillä tarkoitti.
Halonhakkuussa olen hyvä. Ei voimalla vaan taidolla. Suomen kielen kielioppi eli oikeinkirjoitus on
hallussa. Auton käsittely sujuu myös kohtalaisesti.
Edelliseen lisään. että olen myös näppärä kalaverkkojen käsittelyssä ja myöskin kalastan, vaikka olenkin
naisimmeinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa, en ole missään huono. Olen täydellinen kaikessa.
Huh onneksi tukin on tieteellisesti todistettu että täydellistä ei ole olemassa
Piimäpiirakka vaik mustikasta. Pellillinen. Tää onnistuu multa.
Hienoja ja maukkaita taitoja teil on. Halot hakkaan minäkin, mut kalaverkko jäis koskematta...
Olen hyvä ampumaan raskaalla konekiväärillä.
Musikaalisuus ei ole mun vahva lajini, mutta kaikki muu tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Musikaalisuus ei ole mun vahva lajini, mutta kaikki muu tuntuu olevan.
Hieno homma. Osaat sitten kutoa, muurata, piirtää, ajaa traktoria, kalastaa, kiivetä...ym
Kyllä aika taidokkaasti luon lumet...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika taidokkaasti luon lumet...
Tärkeä taito tämäkin
Olen hyvä kutomaan raidallisia sukkia. Olen hyvä virkkaamaan torkkupeittoja.
Olen hyvä tekemään suurperheelle ruokaa, osaan mitoittaa ruuan oikein niin, ettei kukaan jää ilman eikä nälkäiseksi.
Olen erittäin hyvä ja nopea lukija - siis poikkeuksellisen nopea.
Osaan kirjoittaa hyvin kymmensormijärjestelmällä, paremmin kuin sihteerikoulun käynyt työkaverini.
Olen hyvä antamaan kissoille ja koirille lääkkeet.
Osaan lukea netistä mangascanlationeita eli olen myös taitavasti total turn-off. Ja mielelläni olenkin.
N61 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmensormijärjestelmä. Mitä tässä nyt kollegoihin vertaan niin teen samassa ajassa kolminkertaisen työn.
Tämäpä oiva taito. Oliko vaikea oppia? Vaatiiko harjoittelua? Siis että jos on kirjoittamatta pitkään, unohtuuko periaate?
En usko, että unohtuu jos on kerran perusteellisesti oppinut, eli vähän sama kuin pyörällä ajaminen. Paras taito minkä olen koulussa oppinut (konekirjoitus oli valinnaisaine yläasteella ennen muinoin). Katson säälien kun kollegat takoo etusormillaan näppistä tuijottaen "yks lyö ja yhdeksän etsii" menetelmällä. Pää heiluu puolelta toiselle kun kirjainta etsitään!
Vierailija kirjoitti:
Luumurahkani on namnam
Oioi tämä on minunkin herkkuani
Huom n62 tänään
Oman peeniksen hyväilyssä :3