Missä olet hyvä?
Ei tarvitse olla loistava, ei paras.
Aloitan: osaan virkata monenlaista. Osaan valita eri värejä nätisti tekeleisiini.
Kommentit (111)
N61 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielissä.
Olen "vain" amis ja elämäntapatyötön, mutta osaan puhua;
englantia
italiaa
katalaania
espanjaa
japania
koreaa
ruotsiaM27
Wau! Mä osaan puhua vaan enkkua, suomea ja vähän saksaa.
Saksaa olisi tarkoitus, tai tarkoitus ja tarkoitus, opetella joskus. Se näyttää ja kuulostaa "pelottavalta", mutta islantiin olisi enemmän motivaatiota ja sekin kuulostaa "pelottavalta". Tosin, ruotsin voisi ottaa tuosta listasta pois, kun sitä tuli opeteltua tosiaan vain koulussa. Perusteet osaan, mutta siihenpä se jää. Koulussa kun opetetaan turhaa sanastoa ja täysin turhia lauseita vuonna 2010-luvulla. M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielissä.
englantia
italiaa
katalaania
espanjaa
japania
koreaa
ruotsiaM27
Kerropa katalaaniksi, minkälainen on ilma Kataloniassa tänään?
Quin temps fa avui a Catalunya?
Olen hyvä käsitöissä (neulomisessa ja virkkaamisessa) ja luontaisesti lahjakas kiipeilyssä.
Vierailija kirjoitti:
Kymmensormijärjestelmä. Mitä tässä nyt kollegoihin vertaan niin teen samassa ajassa kolminkertaisen työn.
Toi on kyl niin hyvä taito. Joku lisä pitäisi saada siitä töissä.
Perunamuussi. Oi miten teen hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielissä.
englantia
italiaa
katalaania
espanjaa
japania
koreaa
ruotsiaM27
Jouduin googlettamaan millainen sää Gironassa on. Kelpaako? De moment, està plovent. Fa 19 graus. I, a la tarda, el temps hauria de fer mal.
Käykö tämä sinulle? Sää on turhaa sanastoa, joten virheitä varmana löytyy. M27
Osaan (useimmiten) leipoa hyvää, maukasta pullaa. On todellakin harjoittelun tulos!
Olen taitava meikkaaja ja erittäin hyvä emännöimään erilaisia tapahtumia. Olen myös tosi hyvä äiti.
Olen hyvä suunnistamaan,voitan paljon parempikuntoisia suunnistajia sillä taidolla.
Klo 14.00 ap N61 paikalla, laittakaahan "itsekehuja"
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä suunnistamaan,voitan paljon parempikuntoisia suunnistajia sillä taidolla.
Tässäpä oiva taito myös. Itse olen surkea, eksyn tutuissakin maisemissa. Blondi oon...
Vierailija kirjoitti:
Olen taitava meikkaaja ja erittäin hyvä emännöimään erilaisia tapahtumia. Olen myös tosi hyvä äiti.
Meikkaustaito. Kiva. Oletko myös hyvä vieras?
Vierailija kirjoitti:
Osaan (useimmiten) leipoa hyvää, maukasta pullaa. On todellakin harjoittelun tulos!
Tuore pulla. NamNamNam.
Olen loistava ottamaan kakkoseen. Sinne mahtuu useampikin patukka samaan aikaan. Saa tulla testaamaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielissä.
englantia
italiaa
katalaania
espanjaa
japania
koreaa
ruotsiaM27
Jouduin googlettamaan millainen sää Gironassa on. Kelpaako? De moment, està plovent. Fa 19 graus. I, a la tarda, el temps hauria de fer mal.
Käykö tämä sinulle? Sää on turhaa sanastoa, joten virheitä varmana löytyy. M27
Aito ap vastaa: kolmen vuoden saksanopintojen jälkeen pärjäsin Kölnissä messuilla, mikä englannista katosi, se saksasta löytyi...
Tuleeko paljon käytettyä vieraita kieliä?
N61 kirjoitti:
Olen loistava ottamaan kakkoseen. Sinne mahtuu useampikin patukka samaan aikaan. Saa tulla testaamaan. ;)
Voi sinua hassua kopiokommentaattoria!! Etkö alottaisi oman ketjun omalla tunnuksellasi???
N61 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkaustaito. Kiva. Oletko myös hyvä vieras?
Toivottavasti, en ole koskaan kysynyt keneltäkään mutta kutsujen määrästä päätellen ainakin.