Missä olet hyvä?
Ei tarvitse olla loistava, ei paras.
Aloitan: osaan virkata monenlaista. Osaan valita eri värejä nätisti tekeleisiini.
Kommentit (111)
Mulla on käsittämättömän hyvä viinapää naiseksi. Voin kumota 0,7 l pullon kirkasta illassa enkä kuulemma vaikuta edes juurikaan humalaiselta ulospäin. Oma tunnelma on hilpeä mutta rauhallinen.
Kylläpäs oli taas alapeukun arvoinen aloitus? Miksi???
Jokainen ihminen on hyvä jossain: kanelipullat, keskustelu, ompelu, juoksu, retkeily, kuuntelu, tietsikat, kirjoitus, lukeminen, kielet, aakkostus, kielioppi, pyykinpesu, kierrätys, haravointi, halonhakkuu, nuotion sytytys, metsästys, kokkaus, vastan teko, kalastus, lumityöt, auton huolto, puutyöt, sisustus, piirtäminen, runoilu, kitaransoitto, laulaminen, siivous, kasvien tunnistus, kukkien sidonta, ikkunanpesu...
Oma: eväsretkeily
Vierailija kirjoitti:
Erityislahjakkuuteni on saada kaikki piuhat ja virtajohdot lahjakkaaseen solmuun keskenään. Riittää ihan yksi piuha tai johto, mutta varsinaiset tähtihetkeni koen harrastaessani kitaransoittoa efektipedaaleita vahvistimen ja kitaran väliin kytkiessä. Olen jonkunlainen piuhakytkentöjen anti-zen-master, fengshui-gurujen painajainen, joka saa elektronit virtaamaan yllättäviin kulkusuuntiin johdoissa.
Tämä. Käsityölangat aina tuhannen sotkussa. Tässä olen tosi hyvä
Vierailija kirjoitti:
Oman pissan juomisessa, menen semmoseen jännään asentoon seinää vasten, että mun pippeli on pään yläpuolella, ja sitten pissaan suuhuni ja juon ne pissat. Lopuksi mällään ja nielen nekin.
Kiitos että jaoit tämän hyvyyden meille kaikille
Kolmoselle ja neloselle yhteinen vastaus: Harjoitus tekee mestarin.
Vierailija kirjoitti:
Laiskottelussa.
Oi. Tämä on taitojen parhautta. Kaikki ei todellakaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
mul on iso penis
Nii iin. Toivottavasti olet hyvä sen käytössä...
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs oli taas alapeukun arvoinen aloitus? Miksi???
Jokainen ihminen on hyvä jossain: kanelipullat, keskustelu, ompelu, juoksu, retkeily, kuuntelu, tietsikat, kirjoitus, lukeminen, kielet, aakkostus, kielioppi, pyykinpesu, kierrätys, haravointi, halonhakkuu, nuotion sytytys, metsästys, kokkaus, vastan teko, kalastus, lumityöt, auton huolto, puutyöt, sisustus, piirtäminen, runoilu, kitaransoitto, laulaminen, siivous, kasvien tunnistus, kukkien sidonta, ikkunanpesu...
Oma: eväsretkeily
No tässäpä listaa mistä valita...
Olen halonhakkaaja
Olen erittäin hyvä tekemään kaatuvia puupinoja. Todella hyvä. Sama pino saattaa kaatua useasti.
Kymmensormijärjestelmä. Mitä tässä nyt kollegoihin vertaan niin teen samassa ajassa kolminkertaisen työn.
Vierailija kirjoitti:
Kymmensormijärjestelmä. Mitä tässä nyt kollegoihin vertaan niin teen samassa ajassa kolminkertaisen työn.
Tämäpä oiva taito. Oliko vaikea oppia? Vaatiiko harjoittelua? Siis että jos on kirjoittamatta pitkään, unohtuuko periaate?
Mulla on todella nopeat refleksit, olen myös notkea ja ketterä.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä olemaan luuseri
Ai ihan kaikessa? Nyt narraat. Tahtoisin kuulla perusteluja... jos ehdit naputella luuseriudeltasi...
Kaikessa, en ole missään huono. Olen täydellinen kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella nopeat refleksit, olen myös notkea ja ketterä.
Refleksinopeus on varmaan synnynnäistä, notkeus harjoittelun tulos?
Tunnistatko itsesi tästä: Lapsoset ketterät kotohaasta koivusta oksat taittaa, noistapa norjilla käsillänsä saunahan vihdat laittaa...🎶🎶🎶🎵🎶🎵
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa, en ole missään huono. Olen täydellinen kaikessa.
Höpsistä🙄
Erityislahjakkuuteni on saada kaikki piuhat ja virtajohdot lahjakkaaseen solmuun keskenään. Riittää ihan yksi piuha tai johto, mutta varsinaiset tähtihetkeni koen harrastaessani kitaransoittoa efektipedaaleita vahvistimen ja kitaran väliin kytkiessä. Olen jonkunlainen piuhakytkentöjen anti-zen-master, fengshui-gurujen painajainen, joka saa elektronit virtaamaan yllättäviin kulkusuuntiin johdoissa.