Missä rikkaat ihmiset tekee ruokaostoksensa? Sellaset reilusti yli 100.000-200.000 euroa vuodessa tienaavat?
Tilaavatko ruuat kotiin aina suoraan ja mistä? Voisin vaikka vannoa etten ole nähnyt isossakaan ruokakaupassa ikinä yhtäkään juristia, lääkäriä, kiinteistöjohtajaa, sijoittajaa ym. kermapersettä. Anteeksi ilmaisu "kermaperse", mutta olen syvästi kateellinen.
Kun sanotaan että varallisuus näkyy naamasta niin olen tismalleen samaa mieltä. Kyllä se näkyy. Kun katsoo rahasto-alan yritysten apina-galleriaa netistä niin kyllä on kaikilla niin mairea pieni hymy kasvoilla. Sellaista tyytyväisyyttä huokuvat jota en itse ikinä koe kun elän jatkuvasti kädestä suuhun pitkälti myös siksi että olen tuhlari.
Kommentit (106)
Mun tutut +100te vuodessa tienaavat käy ihan Prismassa, Citymarketissa ja S-marketissa (tai K-marketissa jos ei ole ässää lähellä), joskus myös Lidlissä. Lääkäreitä ja johtajia ovat nämä minun tutut hyvätuloiset. Ihan tavispulliaisen näköisiä, et voisi päällepäin päätellä heidän tulojaan.
Suomen rikkaat ovat piheydessään kyllä surullista sakkia. Kuljetaan samoissa kahisevissa ryysyissä kuin muutkin, syödään samaa vakumoitua lisäaineseosta sekä ryystetään Alecoccia virolaisten raksamiesten tapaan. Asunto on isompi ylihintainen kuutio ja auto on sentään joku sadantonnin saksalaispremium.
Itse elämäntapataiteiijana vaikutan täällä supermiljonääriltä, vaikka tilillä ei yleensä juuri rahaa ole. Noh, naiset onneksi tykkäävät vaikutelmasta!
Vierailija kirjoitti:
Suomen rikkaat ovat piheydessään kyllä surullista sakkia. Kuljetaan samoissa kahisevissa ryysyissä kuin muutkin, syödään samaa vakumoitua lisäaineseosta sekä ryystetään Alecoccia virolaisten raksamiesten tapaan. Asunto on isompi ylihintainen kuutio ja auto on sentään joku sadantonnin saksalaispremium.
Itse elämäntapataiteiijana vaikutan täällä supermiljonääriltä, vaikka tilillä ei yleensä juuri rahaa ole. Noh, naiset onneksi tykkäävät vaikutelmasta!
Kumpaakohan lopulta arvostetaan enemmän? Feikkiä rahatonta elämäntapataiteilijaa vai tuota normielämää elävää rikasta?? Mä en edes vilkaise suuntaasi, erotan kaltaisesi "wannabe-rich" tyypit jo kaukaa ja olen allerginen teille! Sori:D
Lähisukulainen käy kuulemma lähikaupassaan. Luin tämän itse asiassa kerran lehdestä, en siksi kerro tarkemmin kun on kuitenkin sellainen semijulkkis. En mä häntä juuri näe kuin häissä ja hautajaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaakohan lopulta arvostetaan enemmän? Feikkiä rahatonta elämäntapataiteilijaa vai tuota normielämää elävää rikasta?? Mä en edes vilkaise suuntaasi, erotan kaltaisesi "wannabe-rich" tyypit jo kaukaa ja olen allerginen teille! Sori:D
Sitä voi halutessaan mennä kyselemään rikkaan koiralta tai sadoilta minun ystäviltäni eri yhteiskunnan kerroksista!
Enkä ole mikään wannabe rich. Enkä kuuna päivänä olisi tuommoinen anglosaksisen myllyn jauhama moukka. Raha on älykkäille vain väline toteuttaa itseään. Kiertoon se on tarkoitettu eikä syyläisten pakarien väliin haudottavaksi.
Tyylitajua, karismaa tai sielua ei voi ostaa, mikä on tietenkin varsin harmittavaa tavalliselle kuolevaisille!
Millaisessa asunnossa asuu? Tuttu nuukaili tosi paljon, mutta sitten ostaa päräytti puolen miljoonan asunnon.