Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä joulujuttuja olette jo tehneet?

Vierailija
09.11.2022 |

Mä ostin joulunpunaiset kynttilät jouluksi sekä ensimmäisen piparkakkutaikinan. Teen pipareita viikonloppuna. Sytytän ensimmäiset kynttilätkin silloin.

Kommentit (277)

Vierailija
41/277 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut joulukalenterin ja pikkukuusen, miettinyt joululahjat kaikille, laittanut pihalle valoja, laittanut joitain joulukoristeita esille,..

Vierailija
42/277 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin viimeviikolla lapseni ja puolisonsa ruokakalenteriin suurimman osan sisällöstä. 

Äsken osallistuin Jouluradion kilpailuun. Muutaman joululaulun olen kuunnellut

Pinterestiä olen aktiivisesti päivitellyt ideoilla

Äsken mun alkoi tehdä kauheasti mieli piparkakkuja ja mietin pitäisikö tehdä taikina, mutta ei ole kermaa ja siirappiakin naftisti. Viikonloppuna varmaan laitetaan muutamat valot pihalle.  

tänään kävin ostamassa siirapin ja inkiväärin , jota myös oli aika vähän. Samalla hain tuon ruokakalenterisisällön. 

Viikonloppuna varmaan paketoin niitä ja saatan tehdä tuon piparkakkutaikinan . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/277 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt joulukorttien ostamista.

olen glögitellyt

olen miettinyt muutamia joululahjoja

Vierailija
44/277 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt jo yhden joulutortun, ostanut yhden lahjan ja joulukalenterin.

Vierailija
45/277 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Sinfullin Premium Joulukalenterin (239 €)

Vierailija
46/277 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, adventista alkaa hissukseen. Tosin kuorossa on jo työn alla jouluohjelmisto ja pakko siis joululauluja laulaa jo.

Vierailija
47/277 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tuntuu tulevan vuosi vuodelta vaan aikaisemmin ja aikasemmin.  katsoin kyllä youtubesta kokki kolmosen ja veijo vanamon se on sitten joulu ohjelman ja aloin unelmoimaan jouluisista herkkuruuista...

Vierailija
48/277 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ihania joulujuttuja. Haluan jouluisemman olon. Muistatteko kun vuonna 2018 täällä oli se ketju jossa juteltiin kauneimmista joulukorteista? Siitä tuli jouluinen olo.

Vierailija
49/277 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen poltellut kynttilöitä jo monta viikkoa, ja sitten hommasin itselleni etukäteis-joulujalenterin.. Eli avaan suklaakalenterista luukun joka päivä jo nyt, kun lasken päiviä joulukuuhun.. :D Hullua, tiedän, mutta toisaalta on ihanaa ottaa varaslähtö jouluun, silleen pienesti! Joululaulut säästän joulukuulle, samoin kaikki joulusuklaat. Ehkä torttuja tai pipareita voisi jo kohta leipoa.

Kausivalot minulla on ympäri vuoden terassilla ja niitä olen nyt pitänyt päällä tunnelmaa luomassa jo joitakin viikkoja myös. Minusta se tunnelma on ihana. En malta odottaa, että tulee lunta ja pakkasta. 

Joulukoristeita haluaisin myös jo alkaa laittamaan, mutta minulla ei oikein ole mitään ja kaupoille on pitkä matka, n. 30km..

Vierailija
50/277 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostanu pari kalliimpaa koristetta jotka ollu listalla. En kyl yiedä laitanko niitä silti esille tai mitään ylipäätään tänä vuonna. Jostain syystä ihan kadoksissa joulufiilis

Vierailija
51/277 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt 5 himmeliä myyjäisiin

Vierailija
52/277 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostanu pari kalliimpaa koristetta jotka ollu listalla. En kyl yiedä laitanko niitä silti esille tai mitään ylipäätään tänä vuonna. Jostain syystä ihan kadoksissa joulufiilis

Mulla juuri päinvastoin. Olen jo kahdesti viettänyt aikaa myymälässä, joka panostanut joulujuttuihin, ihan vaan tuijottamassa soivia valaistuja joulun pienoismaailmoja.

Oi kun voisi muuttaa asumaan noihin fantasioihin tämän hirviömaailman sijaan!

Kotona vastaavat viritelmät suunnitteilla, pienoishahmojen ja koristeiden kierrätys-ja askarteluperiaatteella.

Vierailija
53/277 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittanut pianolla joululauluja.

Vierailija
54/277 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut jo kaikki joulukortit ja lahjat ja lapsenlapsille joulukalenterit. Muuta en aio tässä kuussa tehdä, jätän kodin koristelun joulukuulle.

Vierailija
55/277 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini koristeli eilen joulukuusen. Luulisi jo kyllästyvän siihen jouluun mennessä.

Vierailija
56/277 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin piparimuotit ja kävin läpi pipareiden koristeluun liittyvät tarvikkeet, ostin torttutaikinan ja muutamat lahjat on hankittu.

Vierailija
57/277 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. lahjoja olen ostanut jo tämän vuoden tammikuussa alesta :D 

Vierailija
58/277 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat ostettu ja just kävin postissa lähettämässä joulunodotuspaketin lapsenlapsille. Siinä on niille suklaakalenterit ja Kindermunia ja hahmoja sekä kolme satukirjaa.

Vierailija
59/277 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina kirjoittelin joulukortit (18) kynttilän valossa. Siemailin suklaalikööriä. Lahjoja oon ostellu pitkin vuotta, virkkaillut, kutonut, jouluruuat on perinnelistassa, luumurahkaa olen tehny ja maistellu joulua fiilistellen.

Ai niin, konvehtia ostin kolme kympillä, yks meni maistellessa, kun kortteja kirjoitin. Yks ainakin lahjaksi muun joukkoon.

Vierailija
60/277 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tämän kynttilänjalan https://tinyurl.com/4udjmrny joka on todella jämäkkä. Kelpaa syödä joulupöydässä kun näkee pöydän herkut sähkökatkosta johtuvan valonpuutteen takia.