Hesburgerin järkyttävät nykyhinnat
Kommentit (132)
Ihan sama mikä hinta, mutta kun on surkeaa ruokaa ja palvelu. Mikä ihme niitä ranuja ensinnäkin vaivaa? Veteliä ja nahkeita tuoreenakin. Pihvi maistuu pannunpohjalle. Kanapihvi iha ok.
Carrolsia ikävä, muissa ei tarvii käydä
Terveyskin kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa lounaspaikassa syö kympillä hyvin ja oikeaa ruokaa vielä eikä mitään suolaista rasvapaskaa. Toivottavasti ihmiset heräävät ja tajuavat siirtyä fiksumpiin vaihtoehtoihin.
Katsos kun me fiksusti syövätkin haluamme välillä rasvaista roskaruokaa.
Olet melkoinen typerys. Oikeasti viisas ei koske pitkällä tikullakaan roskaruokaan vaan syö terveellisesti.
Tunge se terveellisyytesi vaikka perseeseesi. Monet meistä syövät ja haluavat syödä nimenomaan sitä kuuluisaa roskaruokaa toisinaan.
Olen onnellisesti typerä ja juntti ja nautin suunnattomasti voidessani tilata Foodoran kautta suuria hampurilaisia. Syö hyvin, elä lyhyesti.
Suosikaa tavallisia suomalaisia grillejä suurien ketjujen sijasta
Minusta nämä pikaruokaketjut ovat surkuhupaisia kaupungissani.
Niillä kestää julmetun kauan (joutuvat vähän väliä sulkemaan kuulemma kuljetuspalvelun), koska henkilökuntaa ei ole, vääriä tilauksia tulee jatkuvasti väärille henkilöille ja ironisesti ateriat ovat yhtä kalliita kuin tyyliin normiravintoloissa. Toki en odota hirvittävästi, koska henkilökuntaa ei juuri ole ja keski-ikäkin on noin 16 vuotta, mutta onhan se ironista, jos normiravintola tekee tilauksesi nopeammin kuin "pikaruokala".
Voi kun ois joku hodariketju. Tai bahn mi.
Vierailija kirjoitti:
Saan kotona itse tehtynä kaksi hyvää ja terveellistä ateriaa 10 eurolla.
Tosi kiva juttu hei.
Mielestäni lounasruokaloidenkin hinnat on karanneet käsistä. Juuri missään ei lounasta saa enää alle 12e, poislukien keitot.
Hesen nugetit on just uppopaistosta tulleena todella herkullisia. Siihen se chilimajo dipiksi ja pieni cola juomaksi. Tyydyttää sen tietyn himon grilliruokaan, ai että.
Ilmankos on ollut luukulla rauhallista kun perseaukiset on poissa jaloista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin itse Jungle Juice Barissa käynnin samasta syystä, eli liikaa hintaa, MUTTA nyt siellä on alkanut/alkamassa "päivän juoma"-tarjous, joten voin taas välillä pistäytyä.
minä lopetin siellä asioimisen heti sen jälkeen, kun näin jossain työpaikkailmoituksen, jossa heillä oli ulkonäkövaatimukset työntekijöilleen. pitää näyttää nätiltä ja urheilulliselta tai jotain vastaavaa.
Mitäs tuosta nyt sitten? En minäkään rumia kehåpåsitiivareita palkkaisi.
ei se tuotteeseen vaikuta, että minkänäköinen ihminen sitä myy...
No väitän, että kyllä vaikuttaa. Mielummin ostamme kauniilta ja hoikalta ihmiseltä kuin rasvaa tursuavalta finninaamaiselta sikapossulta. Tämä on totuus, vaikka kovasti yritetään muuta uskotella. Alitajunnassa muokkautuu myös yrityksen imago, vaikka emme haluaisi sitä myöntää ja tähänkin vaikuttavat muiden muassa ihan kaikki visuaaliset "ärsykkeet".
minä teen ostopäätöksen kotona ilman, että tiedän kuka tai minkä näköinen henkilö on minua palvelemassa. EIkä se vaikuta makunautintooni yhtään, jos minua palvelikin tyyppi, jonka itse luokittelisin "rumaksi". Vain selainen vaikuttaa, jos toinen näyttää epähygieeniseltä. Kuten vaikka runsasmeikkiset naiset. Ajattelen aina, että kuinkahan paljon meikkipuuteria tippuu tuonne ruoanvalmistusastiaan, entä pysyykö tekoripset oikeasti ja 100% varmasti kiinni eikä tipahtele ruokaan. Silti ostaisin heiltäkin ruokaa, koska tiedän, että jos tuotteessa olisi jotain vikaa, saisin siitä hyvityksen.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni lounasruokaloidenkin hinnat on karanneet käsistä. Juuri missään ei lounasta saa enää alle 12e, poislukien keitot.
Musta se että 12€:llä saat syödä noutopöydästä niin paljon kuin haluat ei ole paljon.
Vierailija kirjoitti:
En käy juuri enää hesessä. Ei niiden kupongeissakaan ole mitään kovin halpoja hintoja. Mieluummin burger king, kupongilla vielä ok hinnat, että kerran kuussa ehkä käydään.
Samaa mieltä, Mäkkäri ja Hese on meiltä jäänyt jo pois, Burger Kingissä yhä käydään välillä.
Vain harvoilla on enää varaa mättöön Hesellä.
Hamppareita voi muuten tehdä kotonakin.
muistan joskus opiskelijana, että eräät opiskelukaverini sanoivat, että pysyivät hengissä sen vuoksi, että x hampurilaispaikasta (en muista enää mikä ketju, itse en niissä asioinut) sai tiettyinä aikoina hmpurilaisia eurolla. Ajatelkaa, että joskus hampurilainen on maksanut euron...
No näkeehän sen Hesestäkin, että rahaa virtaa ikkunoista ja ovista, kun porukat käy ostamassa majoneesihöttöä ja vinkuvat jälkikäteen hinnasta ja kuitenkin seuraavalla kerralla taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkön hinta vaikuttanee paljon .
Kiitos EU:n sähköpörssin..No sekin varmasti, mutta ennen kaikkea raaka- aineiden hinnat nousseet jopa 30-40% vuoden aikaisesta.
Korona, sota, korkojen nousu jne. vaikuttaneet kaikkeen. Rahtien hinnat tuplaantuneet ja niin edespäin. Joka paikassa samat vaikeudet.
Juuri jokin aika sitten oli kauhea valitus mediassa Hesburgerin työntekijöiden oloista, ei taukoja, huono palkka, ylitöitä pakko tehdä.. Onko näitä asioita korjattu yhtään, tietääkö kukaan? Jospa on korjattu ja se näkyy tuotteiden hinnoissa myös?
Valitettavasti mikään ei ole muuttunut. Karkkilaatikon lähettivät silloin joka heselle jaettavaksi. Pääjehut ei edes tervehdi jos tulevat visiitille.
Vierailija kirjoitti:
Hesen nugetit on just uppopaistosta tulleena todella herkullisia. Siihen se chilimajo dipiksi ja pieni cola juomaksi. Tyydyttää sen tietyn himon grilliruokaan, ai että.
Täälaseen pitää olla tottunu, että tosta pitää.
Hinnat nousseet ja viimeeksi oli vielä palanut sämpylä ja väärä limsa. Kiitti mulle riitti.
Heseläinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkön hinta vaikuttanee paljon .
Kiitos EU:n sähköpörssin..No sekin varmasti, mutta ennen kaikkea raaka- aineiden hinnat nousseet jopa 30-40% vuoden aikaisesta.
Korona, sota, korkojen nousu jne. vaikuttaneet kaikkeen. Rahtien hinnat tuplaantuneet ja niin edespäin. Joka paikassa samat vaikeudet.
Juuri jokin aika sitten oli kauhea valitus mediassa Hesburgerin työntekijöiden oloista, ei taukoja, huono palkka, ylitöitä pakko tehdä.. Onko näitä asioita korjattu yhtään, tietääkö kukaan? Jospa on korjattu ja se näkyy tuotteiden hinnoissa myös?
Valitettavasti mikään ei ole muuttunut. Karkkilaatikon lähettivät silloin joka heselle jaettavaksi. Pääjehut ei edes tervehdi jos tulevat visiitille.
Mikähän niiden ongelma on ku ei tervehdi?
Jo on mässyttäjillä hätä, kun pashkaruoan hinta nousee. Kaupoista saa ruokaa vaikka kuinka ja paljon edullisemmin. Täällä ei kukaan nälkään kuole, jos hampparipuljuissa hinta nousee.