Hesburgerin järkyttävät nykyhinnat
Kommentit (132)
Ohoh...viimeks kun oon käyny Hesellä, niin tais ateria olla 5,95. Eli kauan aikaa sitten...
Hesen sovelluksella saa halvemmalla. Siihen tulee tarjouskuponkeja.
Liian kova hinta. Yksi noiden paikkojen ikiaikainen salaisuus on se, että mätöt pitää saada kohtuuhintaan.
Noilla hinnoilla syö hyvin jo monessa muussakin ruokapaikassa.
Hintojen nousu olisi saatava äkkiä kuriin, tai Heselle käy kuin Dennikselle.
Monessa paikassa lounas-buffet 12 €, syö niin paljon kuin jaksat.
Itse seuraan nykyään lähinnä Hesen tarjouksia. Käyn silloin kun ne ja omat makumieltymykseni "natsaavat" yhteen.
En ala maksaa normiravintolahintoja noista, koska ei samasta asiasta ole kyse. Purilaiset niin pieniä.
Jos Hese olisi fiksu, miettisivät uusia konsepteja tai ottaisivat käyttöön lamavuosilta vanhoja. Muistan itse syöneeni Carrolssissa säännöllisesti tarjouksen, jossa sai kahdelle hampparit ja vissiin limun tasarahalla. Jotain vastaavaa tulisi nyt kehitellä, jotta asiakkaalle tulisi kokemus hinnan kohtuullisuudesta, mutta tämän maan yrittäjät tietäen? Ei tule tapahtumaan, jatkavat vaan hinnannostoa kunnes kerrosateria on 13€, ja sitten menevät konkkaan.
Ovatkohan purilaiset pienentyneet samassa suhteessa vuosien aikana, kun hintoja on korotettu?
Eiköhän?
Ovelaa, muttei välttämättä onnistu loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin itse Jungle Juice Barissa käynnin samasta syystä, eli liikaa hintaa, MUTTA nyt siellä on alkanut/alkamassa "päivän juoma"-tarjous, joten voin taas välillä pistäytyä.
minä lopetin siellä asioimisen heti sen jälkeen, kun näin jossain työpaikkailmoituksen, jossa heillä oli ulkonäkövaatimukset työntekijöilleen. pitää näyttää nätiltä ja urheilulliselta tai jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä vaan että loppuu loskan syöminen. Kokatkaa kotona kunnollista ruokaa.
Samaa mieltä! Kaurapuuroa on hyvää ja terveellistä!
Et sitten muuta esimerkkiä keksinyt kuin ehkä maailman surkeimman ja mauttomimman ruoan? No, maustamaton tofu ehkä huonompaa, just ja just.
Niin siinä käy kun turruttaa makuaistinsa aromivahventeilla ja muilla lisäainepaskoilla - ehkä vielä lisäksi röökillä. Minusta kaurapuuro on hyvää ja tofukin maistuu. / Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin itse Jungle Juice Barissa käynnin samasta syystä, eli liikaa hintaa, MUTTA nyt siellä on alkanut/alkamassa "päivän juoma"-tarjous, joten voin taas välillä pistäytyä.
minä lopetin siellä asioimisen heti sen jälkeen, kun näin jossain työpaikkailmoituksen, jossa heillä oli ulkonäkövaatimukset työntekijöilleen. pitää näyttää nätiltä ja urheilulliselta tai jotain vastaavaa.
Mitäs tuosta nyt sitten? En minäkään rumia kehåpåsitiivareita palkkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko fudut jos sporttinen työntekijä lihookin paljon esim. työpaikan aiheuttamien mt-ongelmien takia?
Salmela rukoili polvillaan kylmää käteistä hallituksella koronavuosina. Siinä kanssa yksi ahne riistäjä..
Työntekijät Hesessä olleet orjan asemassa, nollatuntisoppareilla siellä mennään. Silti ateriat päälle 10 €...
Pska paikka kaikin puolin. Jos saat samalla rahalla joko Hesen kerrosaterian tai intialaisen kasvislounaan naan-leipineen ja lisukkeineen, niin kuinka moni valitsee ylisuolaiset, epäterveelliset, majoneesilla kuorrutetut, pikalämmitetyt sämpylät pakastepihveineen ja uppopaistetut ranut?
Pakasteista pikakuumennettu ruoka ei saisi mennä kaupaksi oikean ruuan hinnalla. Kuluttajan vedätystä.
Vierailija kirjoitti:
Salmela rukoili polvillaan kylmää käteistä hallituksella koronavuosina. Siinä kanssa yksi ahne riistäjä..
Työntekijät Hesessä olleet orjan asemassa, nollatuntisoppareilla siellä mennään. Silti ateriat päälle 10 €...
Pska paikka kaikin puolin. Jos saat samalla rahalla joko Hesen kerrosaterian tai intialaisen kasvislounaan naan-leipineen ja lisukkeineen, niin kuinka moni valitsee ylisuolaiset, epäterveelliset, majoneesilla kuorrutetut, pikalämmitetyt sämpylät pakastepihveineen ja uppopaistetut ranut?
Pakasteista pikakuumennettu ruoka ei saisi mennä kaupaksi oikean ruuan hinnalla. Kuluttajan vedätystä.
Varsinainen riistokapitalisti tämä Salminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei se tuotteeseen vaikuta, että minkänäköinen ihminen sitä myy...
Ostakaa se joku Vekejuustoateria. Maksaa vitosen. Aina jaksan ihmetellä miten on niin halpa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei se tuotteeseen vaikuta, että minkänäköinen ihminen sitä myy...
No väitän, että kyllä vaikuttaa. Mielummin ostamme kauniilta ja hoikalta ihmiseltä kuin rasvaa tursuavalta finninaamaiselta sikapossulta. Tämä on totuus, vaikka kovasti yritetään muuta uskotella. Alitajunnassa muokkautuu myös yrityksen imago, vaikka emme haluaisi sitä myöntää ja tähänkin vaikuttavat muiden muassa ihan kaikki visuaaliset "ärsykkeet".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko fudut jos sporttinen työntekijä lihookin paljon esim. työpaikan aiheuttamien mt-ongelmien takia?
Tämä varmaan määritellään erikseen työsopparissa.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa se joku Vekejuustoateria. Maksaa vitosen. Aina jaksan ihmetellä miten on niin halpa
Siksi koska on oikeasti ihmisravinnoksi kelpaamatonta
Juu. Oli mun viimeinen kerta vähään aikaan Hesburgerissa, kun tuplajuustohampurilainen (siis se perus pikkupulla, toiseksi pienin) ja normaali kahvi maksoivat yhteensä 7,80 e. Lisäksi jouduin tätä luksuslounastani odottamaan kohtuuttoman kauan. Terkkuja yrittäjälle, tätä menoa olet konkurssissa alta aikayksikön.
Kymmenessä vuodessa on inflaatio on syönyt rahan arvoa sen verran paljon ettei noilla aiemmilla hinnoilla mikään yritys pysty enää pelaamaan.
Taloustaitoja kannattaa opiskella ja kitistä vähemmän. Kun ymmärtää tosiasioita voi myös tehdä realistisempia vertailuja.