Hesburgerin järkyttävät nykyhinnat
Kommentit (132)
No huh huh. Kallista on kyllä. Mistä minä nyt saan minun Mega hampurilaiseni!?
Vierailija kirjoitti:
Sitten ne hampurilaiset on nykyään vielä sellaisia minipurilaisia. Ei niistä enää nälkä lähde.
paikallinen ei ketju grilli. Kaksi 150g pekonichili hampurilaista kurkkuineen ym, lautasellinen ranskalaisia kaikilla mausteilla, ja jaffa ja maito yht. 31 e
Itse jätin Hesen jo aikoja sitten, koska hinnat nousseet koko ajan. Ja roskaruoasta en halua maksaa niin paljon. Ja tämän päivän hinnat on vieläkin järkyttävämmät. Mieluummin ostaa sillä rahalla oikeaa ravintoa, eikä rasvaista ylisuolaista mahan täytettä.
Yksi viikonloppu teki Hesen ruokaa mieli, mutta jätin väliin ja hain kaupasta pussillisen ranuja ja paketin nakkeja. Tuli hippasen halvemmaksi! Ja hyvääkin oli. Hesehimo talttui sillä.
Välillä tosiaan tekee roskaruokaa mieli, mutta rahaa en siihen halua montaa euroa tuhlata.
Absin hinnat on myös nousseet. 19 euroa joku kuivakka alacarteateria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ne hampurilaiset on nykyään vielä sellaisia minipurilaisia. Ei niistä enää nälkä lähde.
paikallinen ei ketju grilli. Kaksi 150g pekonichili hampurilaista kurkkuineen ym, lautasellinen ranskalaisia kaikilla mausteilla, ja jaffa ja maito yht. 31 e
En koskaan laittaisi tuollaista summaa roskaruokaan. Järkyttävää. Ja sitten jotkut valittaa kuinka rahat on tiukilla. Mutta sekin on taito, että pystyy katsomaan omaa kulutustaan kriittisesti.
Saan kotona itse tehtynä kaksi hyvää ja terveellistä ateriaa 10 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin Hesen jo aikoja sitten, koska hinnat nousseet koko ajan. Ja roskaruoasta en halua maksaa niin paljon. Ja tämän päivän hinnat on vieläkin järkyttävämmät. Mieluummin ostaa sillä rahalla oikeaa ravintoa, eikä rasvaista ylisuolaista mahan täytettä.
Yksi viikonloppu teki Hesen ruokaa mieli, mutta jätin väliin ja hain kaupasta pussillisen ranuja ja paketin nakkeja. Tuli hippasen halvemmaksi! Ja hyvääkin oli. Hesehimo talttui sillä.
Välillä tosiaan tekee roskaruokaa mieli, mutta rahaa en siihen halua montaa euroa tuhlata.
Meillä myös (iso perhe) haetaan hamppariateriahimoon kaupasta ranskalaisia ja riittävä määrä HK:n burgereita, cheddarjuustoa, pihvitomaatteja, jäävuorisalaattia, punasipulia, maustekurkkua ja majoneesit.
Kaupan burgereista tulee hyviä kun laittaa sämpylät uunipellille, kostuttaa vähän (esim. maidolla) ja paahtaa lämpimiksi. Pihvit voi lämmittää pannulla tai mikrossa. Kokoaminen hampurilaispaikkojen järjestyksen mukaan (kai nyt jokainen on sen verran kurkannut hampurilaisen väliin!)
Kokonaisuutena hampurilainen on näin valmistettuna myös lämpimämpi kuin hampurilaispaikoissa, missä sämpylät vaan vähän käytetään parilalla. ON HYVÄÄ! Ja mikä parasta: halukkaat voivat kaikin mokomin syödä useamman burgerin :)
En enää osta Hesestä kuin kupongeilla, jos tarjoushinta lähentelee "normaalia". Esim. halloween-aikaan oli kerrosateria kupongeissa 6,90. Ladatkaa siis Hesburger-sovellus, kupongit tulee sinne.
Ihan hyvä vaan että loppuu loskan syöminen. Kokatkaa kotona kunnollista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Saan kotona itse tehtynä kaksi hyvää ja terveellistä ateriaa 10 eurolla.
Itse voi tehdä myös paremman hampurilaisen.
Vierailija kirjoitti:
Sähkön hinta vaikuttanee paljon .
Kiitos EU:n sähköpörssin..
No sekin varmasti, mutta ennen kaikkea raaka- aineiden hinnat nousseet jopa 30-40% vuoden aikaisesta.
Korona, sota, korkojen nousu jne. vaikuttaneet kaikkeen. Rahtien hinnat tuplaantuneet ja niin edespäin. Joka paikassa samat vaikeudet.
Vielä joku vuosi sitten 2xkerrosateria kupongilla 1 hinnalla. Hinta oli 7€ kieppeillä.
Vierailija kirjoitti:
Kansanterveydelle hyvä homma, jos pikaruokaloissa syöminen vähenee. Omaan suuhun ne onneksi maistuukin pahalta, niin ei ole kiusausta ees aatella vaihtoehtona.
No niitä tuskin korvataan jollain terveysruoalla vaan pikemminkin eineksillä tai pakasteilla.
Tyhjätaskut leipäjonoon, niin jää enemmän tilaa maksaville asiakkaille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa lounaspaikassa syö kympillä hyvin ja oikeaa ruokaa vielä eikä mitään suolaista rasvapaskaa. Toivottavasti ihmiset heräävät ja tajuavat siirtyä fiksumpiin vaihtoehtoihin.
Katsos kun me fiksusti syövätkin haluamme välillä rasvaista roskaruokaa.
Olet melkoinen typerys. Oikeasti viisas ei koske pitkällä tikullakaan roskaruokaan vaan syö terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Kaurapuuroa on hyvää ja terveellistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa lounaspaikassa syö kympillä hyvin ja oikeaa ruokaa vielä eikä mitään suolaista rasvapaskaa. Toivottavasti ihmiset heräävät ja tajuavat siirtyä fiksumpiin vaihtoehtoihin.
Katsos kun me fiksusti syövätkin haluamme välillä rasvaista roskaruokaa.
Olet melkoinen typerys. Oikeasti viisas ei koske pitkällä tikullakaan roskaruokaan vaan syö terveellisesti.
Fiksu ja viisas eivät ole synonyymejä.
Ei järkytä yhtään. En ole ainakaan viiteen vuoteen käynyt
Vierailija kirjoitti:
Loskat suuhun, ruokaile Björkin puljussa.
Pizzerioista ja kunnon raviontoloista saa hamppariaterioita samaan hintaa ja maistuu paljon paremmalle sekä laadukkaampia.