*~* HAAHUT viikko 45 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]DreamOne[/b] Itse olen 29-vuotias, mies 26. Ensimmäinen, clomeilla avustettu raskaus päättyi keskenmenoon vuonna 2004 ja toinen raskaus kesällä 2006 todettiin tuulimunaksi. Raskautumisvaikeuksia ollut matkan varrella koko ajan ja raskaudet lisäksi päättyneet ikävästi.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]Moment[/b] Olen 29 v. reilu 1 vuotiaan ihanan taaperon äippä, mieheni on 30 v. Olemme yrittäneet pikkukakkosta lähes siitä asti, kuin esikko syntyi. Aktiivisemmin viime huhti-toukokuulta. Toiveena on ollut lapset pienellä ikäerolla. Vihdoin loppukesästä sitten tärppäsi ja iloitsimme raskaudesta jo täysillä, -tietenkin kerrottiin heti sukulaisille ja kaikille. Niinpä sit kävi, että 7+5 rvk:lla tuli spontaani keskenmeno, kyseessä ilmeisesti oli tuulimuna. Nyt olen hissukseen toipunut keskenmenosta ja kovasti olemme orientoituneet uuteen yritykseen.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.
[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.
[b]Titi-uu84[/b] 22-v lähihoitaja-opiskelija, mies 25-v. Ollaan seurusteltu 6 vuotta. Asumme Itä-Suomessa maaseudulla koiran ja kahden kissan kanssa. Ensimmäinen yrityksessä ja ehkäisystä luovuttu 04/2006. Alkuraskauden keskenmenot 05/2006 ja 10/2006.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]ÄIPPÄ_80[/b] minä 26v mies 28v, pojat 01 ja 04. Keskenmenot 02/06 ja 06/06. Molemmissa sikiö kuollut kohtuun. Ekassa viikolla 8 ja toisessa viikolla 5 tai 6.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (73)
DreamOne: Kiitos sullekin peukutuksista. =) Eipä ole mulla nyt enää ollu niitä menkkaoireitakaan. Tänään on ollu pientä nipistelyä alavatsalla, nytkin parhaillaan, mutta ovat vähän toisen tuntusia. Lisäks nyt samaan aikaan tuntuu vielä painon tunnettakin siinä alavatsalla samoissa kohdin kuin tuo nipistelykin.
vm69: Mitäs teille tänään kuuluu? Sinäkin se jämähdit tänne kuitenkin kuulumisia kertoilemassa. No, ei tosiaan haittaa vaikka täällä käytkin edelleen. Kivahan se on tietää mitä nettikamulle kuuluu. =)
ON: Testipäivä lähestyy. Eilen kauppareissun yhteydessä kävin ostamassa testin apteekista. Kolmen päivän päästä tähän aikaan on testi tehtynä ja viisaampia missä mennään. Arvatkaa vain jännittääkö?? Eeeiii.... ;) Toivottavasti ei vain käy niin kuin kävi kerran. Eli kun olin testin ostanu, niin sitten testipäivänä olikin menkat ehtiny alkaa.
Päivänjatkoja kaikille!
Dreamone: Ihanaa! Joku muukin näkee ihmeellisiä unia!!! Välillä on aika " noita-akka" olo... kerran näin unta yhestä haahusta, ja kuvailin sit tietty miltä hää mun unessa näytti,. ja kas kun se pitikin paikkaansa.
Katri: Ha haa! Testin ostit... Eikö yhtään polttele siellä kaapin hyllyllä... Sieltä kuiskii sulle vihjeitä, että testaa vaan, testaa nyt...
Mut sun kans vois kyl aina testipäivien lähestyessä vaihtaa hermoja! ois se niin paljo helpompaa vaan oottaa rauhassa, et njäää, jos huomenna taikka ylihuomenna testais..
Veeämmä: Kiva kun säkin kuitenkin vielä täällä pörräät! Ja tiiä sit tosiaan, jos vaikka livahtaisit jossain vaihees kokonaan takas! Eikös se mies vähä vihjaillu siihen malliin, et ei ihan oo valmis heittään hasnkoja naulaan.....?
Juu ja joo, tiiäthän tuota mut, pakko olla aina se poikkeeva kitisijä.. Varsinkin jos on kyse " isoista asioista" .
* Koettaa selitellä ainaista vimmaa asioiden toisen laidan katsomiseen yleistysten sijaan*
Täti punanuttukin on häipynyt melkein kokonaan, tänään oo tullu oikein mitään enää.. Ihan kiva niin.
Ja nyt kun kaikkia masentaa, vai masentaako? Niin mä sanon sit, et mua ei masenna! Tulin siihen tulokseen, et mä oon onnellinen. Miehen kaa ei oo tapeltu pitkään aikaan ja muutenkin vaan tuntuu elämä olevan mallillaan, vaikkakin vauva puuttuu edelleen...
Mut päätin, et vauvaa tai ei, nyt mä kerrankin nautin tästä olosta enkä ala märehtiin ja jossitteleen, et miks meille ei tuu vauvaa ja miks ja siks ja plaa plaa.... Tiiättehän te sen märehtimis olotilan, jos muuten ois hyvä olla niin sen märehtimisen ja jossittelun kun aloittaa niin sit kaik asiat onkin yhtäkkii niin kamalan huonosti.
Jeps mut nyt paiskaan itteni ulos koiran kaa.
Hyvää päivän jatkoa kaikille!
Helga: Enpä tiedä siitä testin polttelusta... en oo uskaltanu käydä katsomassa. =) Ja tiedä nyt sitte niistä hermoistakaan.... vaikuttaa vaan siltä. Tosiasiassa oon täällä kuin kissa pistoksissa ja odottelen kuumeisesti sunnuntaita. Jos menkat olis aina ajoissa, niin varmaan olisin nyt testaillukin, mutta kun ne vähän heittelee, niin ei viitsi heti testailla, vaikka kuinka tekiski mieli. Mutta jos ei tartteis ite ostella testejä, niin olisin jo testaillukin. ;)
Jeee, aurinkokin alkoi sitte lopultakin paistella. Mutta ulos en aio silti mennä, on ihan järkyttävän liukasta.
Mutta nyt taidan mennä lämmittämään ruokaa, tuo vatsa tossa jo äänekkäästi ilmasee vastalauseensa nälälle. =)
Täällä konkkaa yksjalkainen Tikru, kaaduin eilen aamulla kuopuksia tarhaan viedessäni ja vasemmasta nilkasta meni nivelsiteet...
Onneks vaan ne ettei murtumaa mutta pirun kipeä tuo koipi on kuitenkin !!
Eilen sitten samalla kun menin päivystävälle lääkärille kävin labrassa siellä hcg-kontrollissa.
Tänään soitin vastauksesta ja alle 1 tuo arvo oli mikä sinänsä on ihan hieno juttu mutta kun ei VIELÄKÄÄN Tätiä näy ei kuulu ja tänään on tasan viikko viimeisen terolutin popsimisesta.
Ketuttaa aivan sikasairaasti kun tuntuu ettei tässä pääse aloittamaan alusta kun oma kroppakin pettää eikä tee mitään oikein...
Mun psyykkeelle ai ainakaan tee yhtään hyvää tämä sairasloma jota on loppuviikko ja varsinkaan kun en oikein mitään voi täällä kotosalla tehdä.
Keskittymiskyky on ihan nollassa eikä mikään pahemmin edes kiinnosta plääh...
Yritin äsken sohvalla makoillessani miettiä oiskos mitään sellaista asiaa millä voisin itseäni piristää mutta ainoa mikä tuli mieleen oli että menis kampaajalle /shoppailee mutta mitens tällä koivella menet ja toinen iso asia eipä ole rahaakaan ennen tilipäivää...
Anteeksi tämä omanapaisuus mutta jotenkin vaan ainakin tänään tuntuu taas siltä että seinät kaatuu niskaan...
Isotikru
että sulla riittää positiivisuutta! Pakkohan sen on meihin muihinkin jossain vaiheessa tarttua, eikö niin? Pidä tuosta fiiliksestä kiinni, sen voimalla jaksaa taas pitkät pätkät =)
Kaikille murehtiville ja surussa kamppaileville toivotan jaksamista ja voimia, kyllä meillekkin vielä iloa elämään mahtuu!
Rakkaudella Sofia, jolla on maailman ihanin mies, ja maailman ihanimmat lapset. Heistä olen onnellinen ja kiitollinen.
Kotiuduin tänään sairaalasta, kun se minun muutaman viikon takainen keskenmeno osoittautui kohdunulkoiseksi raskaudeksi ja eilen minut sitten leikattiin. Munatorvi saatiin säästettyä, mutta en tiedä kyllä pelottaa silti tuleva.
VM69 ja sofialle oikein paljon voimia ja kaikille muille keskenmenon kokeneille.
Itse taidan poistua nyt listoilta ja käyn ehkä silloin tällöin ilmoittautumassa, mutta nyt 08/06 tuullimuna raskaus ja nyt 10/06 kohdunulkoinen raskaus eli ymmärrätte varmaan että en enää jaksa.
Yritämme kyllä vielä lasta, kun tästä toivutaan. Kiitos kaikille kannustuksesta ja tämä on ihana palsta, mutta nyt on aika jättää hyvästit ja katsoa tulevaisuudessa mikä on tilanne.
terveisin joonatan
kamalan pahoillani olen puolestanne! :´( Toivon sinulle fyysisen toipumisen lisäksi todellakin voimia henkiseen toipumiseen! Paljon halauksia. Pitäkää miehesi kanssa toinen toisistanne huolta.
Voimahaleja lähetän sinulle jokaiseen tulevaan päivään, ajatuksissani olet myös :´)
Rakkaudella Sofia
Keräämpä korteni kekoon !
Olin tuossa toista viikkoa kuumeessa ja nyt järjestelen lauantain synttäreitä tytöille. Eli kiirettä pitää.
Täällä kp 24 (24-32) ja oviksen mukaan tulossa 28 kierto eli täällä jännitellään kovasti. Jotenkin en jaksa uskoa että tärppi olisi käyny mut aina on toivossa hyvä elää !
Minulla siis ne menkat sitten viimeinkin alkoivat 2 kk keskenmenosta. Nyt menossa kp 9 ja ajattelin tuossa kp 14 tienoilla alkaa ovista tarkkailla tikuilla. En ole niitä koskaan ennen käyttänyt, joten saas nähdä osaanko. Hieman apeana, mutta toisten puolesta onnellisena, seurailen tässä kahden kaverin raskautta. Meillä kaikilla kolmella on suunnilleen saman ikäiset lapset ja samoihin aikoihin alettiin uutta raskautta suunnitella. Itse ehdin meistä raskautua ensin, mutta olen nyt siis se ainoa joka ei ole raskaana. Kavereilla on lasketut ajat ensi keväälle ja kovasti tekisi mieli perään päästä.
77mm: Onko sinulla pitäkin kierto? Itselläni on 28 päivää ja aloitan tikuttelun aina kiertopäivästä 11. Kuluvassa kierrossa bongasin tällä tavalla oviksen kiertopäivällä 14. Mikäli olet pitkäkiertolainen, ymmärrän tuon aloituksen vasta noin myöhään. Mutta jos olet ns. normaalikiertolainen, suosittelisin aiempaa aloittamista :)
Joonatan05: Olen pahoillani puolestasi! Aivan kamalalta tuntuu. Onneksi munatorvi säästyi, voi luojan lykky. Noissa ulkopuolisissahan on juuri tuo vaara, että joudutaan poistamaan noita tärkeitä elimiä. Voimahali teille miehesi kanssa!
Isotikru: Pikaista paranemista sinulle jalkasi kanssa, kuinka ikävää. Ota vaikka loman kannalta nyt sairasloma ja katsele päiväohjelmia. Sieltä tulee välillä ihan helmiäkin :)
Helga76: Jee, positiivisuuttaa kehiin! Aivan ihanaa! Kohensi mielialaa kyllä kummasti kun luin positiiviset sanasi :)
Mukavaa päivää toivottelee DreamOne, joka heräsi taas viikon tauon jälkeen miehen vierestä aamulla ja sai heti kovat suukotukset :)
Ja taas se viikonloppu tulee...
Joonatan: Olen pahoillani puolestasi! Ihan kamalaa. Onneksi munatorvi kuitenkin säästyi. Ymmärrän hyvin, jos et nyt jaksa. Voimahaleja ja jaksuja teille!
Isotikru: Pikaista paranemista sulle sen jalkasi kanssa.
ON: Piinailu jatkuu edelleen. Ylihuomenna testauksen paikka mikäli menkat ei yllätä ennen sitä. Jaiks, ihan meinaa " hiukkasen" jännittää. ;)
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Nyt taas olen tälläkin puolen ahkerasti käynyt tilannettasi jännäilemässä. Paljon tsemppiä testailuun ja plussaonnea roppakaupalla! Kyllä olisi sunkin jo aika päästä tuonne toiselle puolen (ja tietysti monen muunkin)! bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd
maria80 rv 30+0
Minäkin peukutan Katrille!!! Tietenkin myös muille toivon plussia, mutta kun tuo Katrin testauspäivä on ollut jo niin kauan tiedossa, niin ihan jännittää jo itseäkin. + + + + + - sädetystä hirveeeesti.
Joonatanille voimahali!!
Kaikille oikein rattoisaa viikonloppua.
Mieli maassa ja päätä särkee toista päivää. Kai tää tästä taas helpottaa...
nipsu: ++++++++++ sulle=))
katri:voi väinö miten mulla jännittää! Sä olen onnistunut siirtämään megaison osan jännityksestä meille muille ;) Arvaappas vaan, miten täällä odotetaan tuota isänpäivää... Pidäthän huolta, että tulen pikapikaan sitten meille hyviä (näin uskon) uutisia kertomaan!!
vm69:voi sinua. Kumpa voisin pienen piirun olostasi ottaa osakseni, tiedän, miten ikävävältä nyt tuntuu =( Onneksi tiedän myös sen, että koittaa aika, jolloin ei niin kovin pahalta tunnu... sen ajan odottaminen vain tuntuu nyt liian pitkältä... *voimahali*
Jälkitarkastuksessa käyty, kaikki ok. Nyt vaan kovasti tätiruppanaa odotellaan... Pitkään aikaan ei olla nähty, ja kertavisiitti riittäis mulle nyt. Nähtäväksi jää.
Kaikille teille rakkaille haahuille toivotan mukavaa viikon loppua!
Rakkaudella Sofia
Hui, olipas taas tarinaa luettavaksi.
Joonatan: voi että, vielä piti sitten koetella kohdunulkoisella. Todella ikävää! Onneksi munatorvi saatiin säästettyä. Suuren suuret pahoitteluni ja voimia sinulle. Palaa seuraamme sitten kun siltä tuntuu. Halaus sinulle.
Helga: ikävää että täti porhalsi kylään. Ihailtavan positiivinen asenne sulla on kaikesta huolimatta. Hienoa! Mä olen myös nähnyt mitä ihmeellisimpiä unia. Syksyllä 2005, ennen onnistunutta raskautta, näin hyvin elävältä tuntuvan unen. Unessa meillä oli pieni kiharatukkainen poika, n. 1,5v, joka soitti pianoa serkkunsa kanssa. Soitettuaan hän tuli halaamaan minua ja minä kerroin hänelle kuinka onnellinen olen hänestä, olin vähällä ollut menettää hänet. Kerroin kuinka olin ollut kylvettämässä häntä lapsuudenkotini pesualtaassa. Allas oli täynnä vettä ja lapsi oli aivan umpsukkelissa veden alla. Ja minä en tehnyt asialle mitään. Hetken päästä tajusin, että pyhä sylvi sentään, melkein hukutan meidän vauvamme ja nostin äkkiä pois vedestä. Kerrottuani tämän tarinan, poika tokaisi minulle, että ei hätää äiti rakas, minä olen selviytyjä. Ja siihen uni loppui.
Hui, vieläkin puistattaa pelkkä ajatus unesta, se oli niin todellisen tuntuinen. Seuraavana aamuna mulla oli jotenkin paljon levollisempi olo. Silloin en vielä tiennyt, että reilun kk:n päästä olisin raskaana ja että kaikki menisi hyvin. Jännää.
DreamOne: kaunis kiitos sanoistasi! Oikein mieltä lämmitti ja tippa tuli linssiin.
Ihanaa että olet saanut herätä rakkaan miehesi kainalosta. Mukavaa viikonloppua teille! Toivottavasti viikon päästä pääsette ihmettelemään plussaa tikussa. =)
Isotikru: kääk, inhottavaa olla rampa ja yrittää siinä sitten pyörittää arkea. Pikaista paranemista! Hienoa että hcg oli jo alle 1! Ymmärrän että menkkojen uupuminen harmittaa ja rasittaa, mutta kyllä ne sieltä tulevat. Mun käsittääkseni kierto ei käynnisty ennen kuin raskaushormoni on hävinnyt täysin kropasta, eli voit valitettavasti joutua vielä hetken odottamaan. Tsemppiä menkkojen odottamiseen, samassa veneessä ollaan. =)
Voi apua, Katri on ostanut testin eikä ole vielä sitä tehnyt. Ja vielä enemmän kääk ettei menkkoja näy eikä kuulu. HUI HUI HUI! Plusplusplusplusplusplusplusplussaa toivon siihen tikkuun!
Nipsulle toivon myös kovasti plussaa!!!
Sofia: hienoa että jälkitarkastuksessa kaikki oli hyvin!! Nyt henkinen puoli vielä kuntoon niin olette valmiita uuteen yritykseen. Tsemppiä!
vm69: lähetä se päänsärky tänne mulle. Mulla on nimittäin pitkästä aikaa hyvä mieli, niin voisin hyvin potea sun hedarin puolestasi niin pääsisit rauhassa suremaan. Toivottavasti viikonloppu toisi tullessaan paremman mielen, edes hetkeksi. Voimia ja haleja!
Ja sitten sitä omaa napaa. Aamuisen kontrolliverinäytteen tulos oli 57, eli oli " romahtanut" alle puoleen viime viikkoisesta. JEE! Näillä näkymin säästyn siis kaavinnalta tai hormonien hevoskuurilta. HUOH! Lekuri tosin tarkistaa paperit vielä maanantaina ja palaa tarvittaessa asiaan. Mutta minä meinaan ajatella positiivisesti ja uskoa että tämä km oli vihdoinkin tässä. Nyt jään sitten odottamaan menkkoja ja pohtimaan mahdollista uutta yritystä. Fiilikset on hyvät, ainakin toistaiseksi. Huomisesta en tiedä, mutta sitä en tänään meinaa murehtia.
Ennen kuin kömmin sohvalle katsomaan Da Vinci koodia haluan kiittää teitä kaikkia haahuja ihanasta tuesta ja tsemppauksesta. Olette mahtava porukka!!
Kauniita unia ja aurinkoista ja ihanaa viikonloppua. Haleja!
Ja ihanaa että kaavinnan mahdollisuus nyt pieni! Toivon todellakin, että maanantaina kuuluu tohtorilta hyviä uutisia!! Hienoa, että jaksat olla positiivinen. Tämän siis halusin tulla sinulle kertomaan =) Perjantai-illan iloksi nautimme miehen kanssa kahdestaan punaviiniä, ja kaksi lasillista saa ainakin minut varsin rentoutuneeseen tunnelmaan. Pakkokai se on välillä rentoutuakkin...
Ja näin punkeron voimin tunnustan rakkauttani teitä Kaikkia Ihania Haahuja kohtaan :))
Kauniita unia - enkelien ja omien kultien kuvia!
vm69:lle haleja edelleen...
Sofia *säädyllisessä hiprakassa*
Taidanpa aloittaa sen tikuttelun jo kp 12, eli sunnuntaina. Minulla ei kovin montaa oikeaa kiertoa ole 16 ikävuoden jälkeen ollut, olin siis siitä asti syönnyt pillereitä lähes koko ajan ennen kuin lapsia alettiin toivoa, eli noin 10 vuotta. Esikoista kun alettiin yrittämään niin kiertoni oli kyllä pitkä 35-50 päivää ja menikin 7-8 kuukautta ennen kuin tulin raskaaksi. Tänä vuonna kun toista, sitä keskenmennyttä, raskautta alettiin yrittämään niin kierto oli paljon lyhyempi. Eka kierto oli 29 pv ja toisessa sain positiivisen raskaustestin kp 31. Nyt siis keskenmenon jälkeen on ollut vasta yhdet menkat jotka tulivat siis vasta 60 päivää lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, mutta sitä ei kai kierroksi voi laskea. Koskapa tuo kierto on ollut niin epäsäännöllistä niin taidan tosiaan aloittaa oviksen kyttäämisen jo ylihuomenna.
Viikon nettipimennon jälken. Olen upottanut itseni töihin enkä ole paljoa ihmisiä tapaillut. Nytkään en jaksanut kun pinon ekan sivun lukea, ajattelin että perehdyn syvällisemmin nyt viikonlopun aikana. Olen saanut t o s i huonon omantunnon itselleni tupakoimisesta. Olin lopettanut tupakoinnin melkein vuoden ennen raskautta, koko raskauden ajan olin tupakoimatta mutta kun raskaus meni kesken niin palasin taas tupakan pariin... Ekoina päivinä poltin vaan muutaman tupakan päivässä, kunnes se sit ylty kun mies joutu onnettomuuteen! Nyt täällä itkua tuhrustan kun harmittaa niin kovasti! Sairaalasta silloin tarjosivat rauhoittavia mutta kieltäydyin. Tupakka sit tuntu rauhoittavalta kun semmosia hetkiä tuli. Ja tulee edelleen... Mietin sitten että mitä se tupakka aiheuttaa mulle, syöpää, mahdollisesti keskenmenoja (?) jne. Tosi ahdistavaa. Tuntuu kuitenkin että jonkun " purkutumiskeinon" tarvii kun mieli heittää häränpyllyä. Niitä lääkkeitä en kuitenkaan halua... Ehkä odottelen kunnes olen valmis lopettamaan tupakoinnin...
Olin reipas ja ekaa kertaa moneen päivään onnuin tuonne ulos ja vein koiruuden pienelle lenkille ja olipas mukavaa nuuskia kirpeää aamu-ilmaa..
Kohta lähdetään muksujen kanssa ostamaan isänpäivälahjaa ja kakkua.
Keskimmäinen neitokainen tosin haluaisi leipoa kakun mutta säästääkseni kaikkien hermoja haetaan sellainen pakastekakku (frölinge) kaupasta. Ne on ihan hyviä ja edullisia n. 4 euroa .
Lahja tuottaa päänvaivaa kun ei ole hirveästi rahaa mutta eiköhän nuo pimut kotain pientä kivaa kaupasta iskälle keksi.
KATRI mulla on peukut ja varpaatkin pystyssä ja usko vaan huomenna se plussa ruutuun pärähtää..kadehdin sun kylmähermoisuutta ton testaamisen kanssa !!
DREAMONE nauti nyt siitä ukkokullasta !!
NIPSU toivotaan että se olis plussaa..
JOONATAN05 osanottoni halauksen kera ja voimia jatkoon..
MENIER minäkin harrastan tuota pahetta ja tiedän toki vaaratkin mutta silti ...ja olen kanssasi valitettavasti samaa mieltä, että mielummin tuo pahe kun ne lääkkeet
HELKA pahoittelut tätistä ja kiitos psositiivisuudesta
APUH kiitos tsemppauksesta ja odotellaan sitä sukulaisakkaa yhdessä..täällä taitaa olla muitakin jotka liittyvät tähän tädin odotusjengiin..
SOFIA hieno juttu että kaikki oli tarkastuksessa ok ja eikun liityt meidän TÄDIN ODOTUS KERHOON...
Nyt en enään muistakkaan mitä muuta mun piti kirjottaa mutta see you later...
Isotikru
Täällä hieman synkät pilvet leijailee pinon yllä, tuntuu, että vähän kaikki ovat allapäin. Itsekin kuulun siihen ryhmään. Pääsis nyt jotenkin jo positiivisiin mietteisiin...
Kaverini sai plussan eilen. Olin ihan oikeasti tosi iloinen heidän puolestaan, vieläpä melko nopeasti onnistuivat, kun kolmannesta kierrosta tärppäsi. Puhuttiin paljon kaikista raskausjutuista, oli ihan hauskaa. Vasta muutaman tunnin päästä puhelusta iski alakulo. Olis se vaan niin paljon kivempaa, kun oltais nyt yhtäaikaa raskaana... Jos vaan se mun vauvankasvatus ois mennyt ok... No joo. Kaikkea ei voi saada. Hienoa kuitenkin kaverin puolesta, esikoista siis alkoivat odottaa. :)