Antaisitko anteeksi maksullisella käymisen?
Ystäväni mies jäi kiinni maksullisella käymisestä. Hierojalla muka tiuhaan kävi, mutta eihän siellä hierota kun etupuolta. Vaimo ymmärrettävästi shokissa. Osa ystävistämme on sitä mieltä, että ei tuossa ole mitään käynyt, että ei muuta kun avioliittoa jatkamaan. Itse olen tuon vaimon kannalla, että en jatkaisi enkä anteeksi antaisi, saati unohtaisi. Itseasiassa minulle tuo olisi suurin loukkaus mitä aviomies voisi tehdä.
Kommentit (317)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämistä en hyväksy. Mutta maksullisissa käynti ei minua haittaa, jos mies on tehnyt niin ennen minua. Harrastetaanhan me naisetkin irtoseksiä. Nainen25V
Minusta parisuhteessa ei tarvitse avautua yksityiskohdista "aiemmassa elämässään", mutta en kyllä rinnastaisi maksullisissa käymistä irtoseksiin. Irtoseksissä tiedän, että se toinen osapuoli haluaa minua, seksiä minun kanssani. Maksullinen antaa seksiä ihmiselle, jota kohtaan ei tunne halua. En itse naisena voisi kuvitellakaan, että pystyisin rentoutumaan ja nauttimaan tietäen, että mies mielessään vain odottaa, että homma olisi ohi.
Jajooojoo, tiedän kyllä, että "maksulliset nauttivat työstään". Katsokaa joskus pari dokkaria aiheesta ja tulkaa sitten kertomaan, nauttiiko.
Oletan, että olet nainen, joten irtoseksissä se kanssasi vehtaava mies haluaa pill*a, ei juuri sinua. Sinä vain olet se halukas pill* sillä kertaa. Pahoittelen, mutta näin se usein menee.
Avain sana on juuri se "halukas". Pätee kumpaankin osapuoleen. T. eri
Vierailija kirjoitti:
Naiset toki pettävät useimmin.
Yök se
Väittäisin, että keskimäärin tuo lienee ihan yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin anteeksi. Tapauksesta kolme vuotta. Eihän tämä suhde ole enää sama ja minustakin tuli minä 2.0. Kaikki ruusunpuna hävisi elämästä, luottamus miehiin meni viemäristä alas. Maksullisissa käyminen on niin yleistä, että kaikki toisilleen uskollisena esittäytyvät parit saavat hymyilemään - en usko niihin enää yhtään.
En tiedä miksi jäin. Suhteemme oli tuolloin tosi tuore, varmaan rakkaushormoonit saivat jäämään.
Oletko jo poissa suhteesta?
En, olemme yhä suhteessa.
Toivon, että pääset irti ja terapian avulla versioon 3.0
Kiitos, tää oli yksinkertainen neuvo mutta sisältää hyvän viestin :) Muistutit, että mun ei tarvitse jäädä tähän "2.0 minään", vaan voin päästä yli katkeruuden ja kyynisyyden kuopasta. Hyvää syksyä sinulle kuka lienetkin, tämä viestisi tuli tarpeeseen!
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehdet ja some täynnä ylistystä kuinka huoraaminen on hienoa ja voimaantumisen merkki, mutta sitten ei olekaan ok että näitä palveluita käytetään. Kaksoisstandardit.
Iltapäivälehdissäkö samaan syssyyn tuomitaan seksiä ostavat miehet, vai mistä kaksoisstandardeista puhut.
En näe seksityötä voimaannuttavana, en hyväksy seksin ostamista. Ihan sama, mitä sukupuolta myyjä tai ostaja ovat. Ei minulla kuten useimmilla muillakaan ole kaksoisstandardeja seksikaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehdet ja some täynnä ylistystä kuinka huoraaminen on hienoa ja voimaantumisen merkki, mutta sitten ei olekaan ok että näitä palveluita käytetään. Kaksoisstandardit.
Kuka luuseri muodostaa minuutensa ja arvomaailmansa viihdelehdistön mukaan?
Eikös se vaan oo Win-Win tilanne kun ei tartte vaivautua "päänsärky"-päivänä miehen seksinpuutteen vuoksi. Mies ei kinua seksiä ja nainen voi rauhassa syventyä päänsärkyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero ilman muuta.
Ja paskat. Se on miehille omaa aikaa, sama kun naisille kampaaja tai joku kynsihoito juttu.
Miehen kannalta maksullisella käynti on kuin parturissa käynti. Jotkut käyvät useammin, jotkut harvemmin, jotkut eivät ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa kumppaninsa kanssa joskus anaaliakin ja kumppanin kanta on ehdottoman kielteinen niin, mistä muualta mies saisi kuin maksulliselta?
Onko ihan mahdottomuus etsiä uusi kumppani, joka tykkää samasta?
Mutta jos muuten menee aivan hyvin, niin eroaminen olisi ehkä liian voimakas reaktio, kun homma ratkeaisi miehen satunnaisilla käynneillä maksullisella. Tuohan ei olisi edes oikein uskottomuuttakaan. Maksullisen kanssa vain anaalia, puolison kanssa kaikki muu.
Koska en pystyisi enää koskemaan mieheen enkä antamaan miehen koskea itseäni, ero olisi viisain, jotta saisi itsekin vielä joskus seksiä ja läheisyyttä ja miehen, jota kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, miehetkin voivat myydä seksiä. Sitten voi ottaa yhteyttä iltapäivälehtiin ja pyytää tekemään itsestään jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämistä en hyväksy. Mutta maksullisissa käynti ei minua haittaa, jos mies on tehnyt niin ennen minua. Harrastetaanhan me naisetkin irtoseksiä. Nainen25V
Minusta parisuhteessa ei tarvitse avautua yksityiskohdista "aiemmassa elämässään", mutta en kyllä rinnastaisi maksullisissa käymistä irtoseksiin. Irtoseksissä tiedän, että se toinen osapuoli haluaa minua, seksiä minun kanssani. Maksullinen antaa seksiä ihmiselle, jota kohtaan ei tunne halua. En itse naisena voisi kuvitellakaan, että pystyisin rentoutumaan ja nauttimaan tietäen, että mies mielessään vain odottaa, että homma olisi ohi.
Jajooojoo, tiedän kyllä, että "maksulliset nauttivat työstään". Katsokaa joskus pari dokkaria aiheesta ja tulkaa sitten kertomaan, nauttiiko.
Oletan, että olet nainen, joten irtoseksissä se kanssasi vehtaava mies haluaa pill*a, ei juuri sinua. Sinä vain olet se halukas pill* sillä kertaa. Pahoittelen, mutta näin se usein menee.
Voi sinua. Uskon, että minulla on irtoseksistä enemmän kokemusta kuin sinulla. Mies joka haluaa vain p***ua on huono pano. Siksi kannattaa valita irtoseksiin sellainen mies, joka osaa flirttailla, on itsevarma, hauska, supliikki ja osaa kohdella naista naisena.
Eihän se mieskään pohjimmiltaan ole muuta kuin hoito. En käytä sanaa k***i, koska se ei ole miehen kiinnostavin elin, suu ja sormet ovat paljon tärkeämmät naisen nautinnon kannalta. Mutta hyvä seksi on hauskanpitoa sen koko ihmisen kanssa. Ei kahden elimen nylkyttämistä toisiinsa.
Suosittelen hankkimaan lisää kokemuksia. Pidä hauskaa, älä vain ähellä ja nylkytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin anteeksi. Tapauksesta kolme vuotta. Eihän tämä suhde ole enää sama ja minustakin tuli minä 2.0. Kaikki ruusunpuna hävisi elämästä, luottamus miehiin meni viemäristä alas. Maksullisissa käyminen on niin yleistä, että kaikki toisilleen uskollisena esittäytyvät parit saavat hymyilemään - en usko niihin enää yhtään.
En tiedä miksi jäin. Suhteemme oli tuolloin tosi tuore, varmaan rakkaushormoonit saivat jäämään.
Oletko jo poissa suhteesta?
En, olemme yhä suhteessa.
Toivon, että pääset irti ja terapian avulla versioon 3.0
Kiitos, tää oli yksinkertainen neuvo mutta sisältää hyvän viestin :) Muistutit, että mun ei tarvitse jäädä tähän "2.0 minään", vaan voin päästä yli katkeruuden ja kyynisyyden kuopasta. Hyvää syksyä sinulle kuka lienetkin, tämä viestisi tuli tarpeeseen!
Mulla on tämä toipuminen ja rakentuminen itsellä käynnissä. Toisen sairas ja manipuloiva mieli voi saada ihnisen pahasti pois tasapainosta.
Älä hylkää itseäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen masturbointikin pettämistä? Hänhän masturboidessaan useimmiten ajattelee jotakin muuta naista kuin puolisoaan.
Olen kieltänyt miestä masturboimasta kotona. Ei saa tehdä sitä edes vessassa yksikseen.
'
Minä en suostuisi tuon kieltoon. Lähtisit kilometritehtaalle suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa kumppaninsa kanssa joskus anaaliakin ja kumppanin kanta on ehdottoman kielteinen niin, mistä muualta mies saisi kuin maksulliselta?
Onko ihan mahdottomuus etsiä uusi kumppani, joka tykkää samasta?
Mutta jos muuten menee aivan hyvin, niin eroaminen olisi ehkä liian voimakas reaktio, kun homma ratkeaisi miehen satunnaisilla käynneillä maksullisella. Tuohan ei olisi edes oikein uskottomuuttakaan. Maksullisen kanssa vain anaalia, puolison kanssa kaikki muu.
Minun osalta se kaikki muu loppuisi siinä samalla. Mies saisi jatkossa hoitaa kaiken maksullisella ellei sitten joku nainen haksahda häneen.
Miehet ovat kateellisia, kun naiset pystyvät määrittelemään standardinsa ja pitämään siitä kiinni. Miehet sitten rimpuilevat ja säätävät, pettävät, valehtelevat jne.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy pettämistä suhteissani, enkä maksullisissa käyntiä ylipäätään joten jättäisin tuollaisen miehen siltä seisomalta.
Tämä. Samantien ukko pihalle ilman keskustelua. Pettämisen kanssa sama. Sitähän tuokin toki on.
On niitä näitä varattuja miehiä maailma täys jotka just milloin minkäkin harrastuksen tai työn varjolla käyvät toista naista tapaamassa ja rakkauttaan vannovat. Ei paljon parisuhteeseen luottoa ole kun muutaman tällaisen tapauksen joutunut todistamaan. Ja rouvat autuaan tietämättöminä mm somessa hehkuttaa #munperhe #munmussukka #laatuaikaa .... Niinkun että eikö sitä toista ihmistä haista? Vaikka kävis suihkussa? Kyllähän se parta haisee erille saippualle ja hajuvedelle ja vaikka mille?
Ja eikö nää miehet tajua että näistä jää aina kiinni? Ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi en. Kuvottava, likainen, pilallinen, moraaliton ja täysin epäluotettava demonimies. Ihmisenä nolla.
Mutta nainen myymässä seksiä on voimaannuttavaa...
Olisihan tuo aloituksessa kerrottu mies voinut itse myydä seksiä sen sijaan, että osti sitä ihmiskaupan uhrilta.
Hei punavihreä besserwisser. Kaikki ei ole mitään ihmiskaupan uhreja ainakaan Suomessa. Eri juttu varmaan jossain Pakistanissa, mutta sitähän et kullassasi halua edes ymmärtää, etkä sitä että joku Amanda joka etsii sokerideittiä tekee sitä hyvin helpon rahan tähden. Amanda varmaan saisi töitä kyllä alepasta jos vaan haluaisi.
Maksullisten palvelujen tarjonta on runsasta. On siis valinnanvaraa. Kaikki maksukykyiset ovat tervetulleita. Hoito on kohteliasta ja monipuolista. Aina toivotetaan uudestaan tervetulleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi en. Kuvottava, likainen, pilallinen, moraaliton ja täysin epäluotettava demonimies. Ihmisenä nolla.
Olisihan tuo aloituksessa kerrottu mies voinut itse myydä seksiä sen sijaan, että osti sitä ihmiskaupan uhrilta.
Hei punavihreä besserwisser. Kaikki ei ole mitään ihmiskaupan uhreja ainakaan Suomessa. Eri juttu varmaan jossain Pakistanissa, mutta sitähän et kullassasi halua edes ymmärtää, etkä sitä että joku Amanda joka etsii sokerideittiä tekee sitä hyvin helpon rahan tähden. Amanda varmaan saisi töitä kyllä alepasta jos vaan haluaisi.
Siis kuplassasi, ei kullassasi😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amandalla on tod näköisimmin klusteri b persoonallisuushäiröitä. Ehkä huomionhakuinen epävakaa tai narsisti. Amandan olis fiksuinta olla töissä Alepassa ja hakeutua mt-palveluihin.
Parhaimman vastauksen saa kun vastaa itselleen.
M42