Antaisitko anteeksi maksullisella käymisen?
Ystäväni mies jäi kiinni maksullisella käymisestä. Hierojalla muka tiuhaan kävi, mutta eihän siellä hierota kun etupuolta. Vaimo ymmärrettävästi shokissa. Osa ystävistämme on sitä mieltä, että ei tuossa ole mitään käynyt, että ei muuta kun avioliittoa jatkamaan. Itse olen tuon vaimon kannalla, että en jatkaisi enkä anteeksi antaisi, saati unohtaisi. Itseasiassa minulle tuo olisi suurin loukkaus mitä aviomies voisi tehdä.
Kommentit (317)
Jos mies tapailis jotain toista normaalia naista olis tilanne paljon pahempi. Tuostahan voisi syntyä lehtolapsia tai jopa tunteita joka rikkoisi nykyisen suhteen.
Sinänsä maksullisella käynti ilman tunteita olisi paljon helpompi käsitellä. Oikeastaan ei edes paha juttu. Ainoa vaan että jo ajatus sellaisesta likaisesta lumpusta mieheni kanssa kuvottaa. En tiedä pystyisinkö hyväksymään tämän vuoksi.
Iltapäivälehdet ja some täynnä ylistystä kuinka huoraaminen on hienoa ja voimaantumisen merkki, mutta sitten ei olekaan ok että näitä palveluita käytetään. Kaksoisstandardit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa kumppaninsa kanssa joskus anaaliakin ja kumppanin kanta on ehdottoman kielteinen niin, mistä muualta mies saisi kuin maksulliselta?
Onko ihan mahdottomuus etsiä uusi kumppani, joka tykkää samasta?
Mutta jos muuten menee aivan hyvin, niin eroaminen olisi ehkä liian voimakas reaktio, kun homma ratkeaisi miehen satunnaisilla käynneillä maksullisella. Tuohan ei olisi edes oikein uskottomuuttakaan. Maksullisen kanssa vain anaalia, puolison kanssa kaikki muu.
Aivan upea tilanne miehelle tuo maksullisella käynti. Ystävällistä palvelua, ei vaatimuksia. Saa toteuttaa itseään ja seksi-unelmiaan. Win win, nainen saa rahaa ja mies tyhjät pussukat.
Vierailija kirjoitti:
Ero ilman muuta.
Ja paskat. Se on miehille omaa aikaa, sama kun naisille kampaaja tai joku kynsihoito juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisi niin paljon miehestä ja asenteesta naisia kohtaan, etten kykenisi jatkamaan.
Tässä yhteydessä itselleni ei kyse olisi niinkään anteeksiannosta vaan siitä, että tyyppi tekonsa myötä olisi muuttunut vastenmieliseksi enkä tunnistaisi hänessä enää sitä henkilöä, johon aikanaan ihastuin ja rakastuin. Lapikas heilajtaisi.
Tilannetta ei ainakaan parantaisi se, että homma on toistunut useamman kerran ja olisi jatkunut selän takana jollei käry olisi käynyt.
Tämä kuvastaa minun ajatuksia täysin. Kyse ei enää ole pelkästä pettämisestä, vaan myös totaalisesta toisen ihmisen esineellistämisestä.
Minä olen kysynyt suoraan syytä tällaiselta aasialaisella maksullisella käyneeltä aviomieheltä. Syy oli: Halusin Kokea Tytön. Kotona mukava vaimo ja pienet lapset, hevosen kokoinen mätisäkki halusi kokea _tytön_.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin anteeksi. Tapauksesta kolme vuotta. Eihän tämä suhde ole enää sama ja minustakin tuli minä 2.0. Kaikki ruusunpuna hävisi elämästä, luottamus miehiin meni viemäristä alas. Maksullisissa käyminen on niin yleistä, että kaikki toisilleen uskollisena esittäytyvät parit saavat hymyilemään - en usko niihin enää yhtään.
En tiedä miksi jäin. Suhteemme oli tuolloin tosi tuore, varmaan rakkaushormoonit saivat jäämään.
Oletko jo poissa suhteesta?
En, olemme yhä suhteessa.
Toivon, että pääset irti ja terapian avulla versioon 3.0
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kysynyt suoraan syytä tällaiselta aasialaisella maksullisella käyneeltä aviomieheltä. Syy oli: Halusin Kokea Tytön. Kotona mukava vaimo ja pienet lapset, hevosen kokoinen mätisäkki halusi kokea _tytön_.
Joku persoonallisuushäiriöinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämistä en hyväksy. Mutta maksullisissa käynti ei minua haittaa, jos mies on tehnyt niin ennen minua. Harrastetaanhan me naisetkin irtoseksiä. Nainen25V
Minusta parisuhteessa ei tarvitse avautua yksityiskohdista "aiemmassa elämässään", mutta en kyllä rinnastaisi maksullisissa käymistä irtoseksiin. Irtoseksissä tiedän, että se toinen osapuoli haluaa minua, seksiä minun kanssani. Maksullinen antaa seksiä ihmiselle, jota kohtaan ei tunne halua. En itse naisena voisi kuvitellakaan, että pystyisin rentoutumaan ja nauttimaan tietäen, että mies mielessään vain odottaa, että homma olisi ohi.
Jajooojoo, tiedän kyllä, että "maksulliset nauttivat työstään". Katsokaa joskus pari dokkaria aiheesta ja tulkaa sitten kertomaan, nauttiiko.
Oletan, että olet nainen, joten irtoseksissä se kanssasi vehtaava mies haluaa pill*a, ei juuri sinua. Sinä vain olet se halukas pill* sillä kertaa. Pahoittelen, mutta näin se usein menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No runkkaamisesta ei saa sukupuolitautia eikä HPV viruksia . Maksulliselta saa pahimmassa tapauksessa vaikka hivin tuomisiksi tai vaimolle HPV virusten myötä kohdunkaulan syövän .
Maksullisissa jos mielii käydä siitä olisi hyvä sopia ennalta kotona .Niin, että miehen pitäisi etukäteen sopia vaimon kanssa, jos haluaa mennä maksulliselle? Vaimo ohjeistaisi miestä käyntiä varten.
Mitä tarkoitat ohjeistamisella?
Varmaan ohjeita siitä, mitä ei saa tehdä, jotta mies ei saisi seksitautia ja tartuta sitä vaimoonsa. Suuseksi kumminkin puolin esimerkkinä. Kumihan on välttämättömyys muutenkin. Saako mies muuten tuollaisen käynnin jälkeen olla vaimon kanssa ilman kumia?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi voisin antaa, mutta ero tulisi silti koska en voisi kunnioittaa. En edes lähtisi suhteeseen, jos saisin tietää että on joskus maksullisella käynyt. Ei vain sovi mulle sellainen ihminen.
Nirppanokkainen perusnainen ei tajua, että joillekkin se voi olla ainoa tapa saada niin kuin allekirjoittaneelle. Pitäiskö aina tumputtaa ja olla peräti neitsyt. Huomaa kuinka pihalla olette reaalimaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan upea tilanne miehelle tuo maksullisella käynti. Ystävällistä palvelua, ei vaatimuksia. Saa toteuttaa itseään ja seksi-unelmiaan. Win win, nainen saa rahaa ja mies tyhjät pussukat.
Kylläpä kyllä. Ja kotona miehellä tulee olla pumpattava (ymmärrä verbi kuten haluat) nukke, ei elävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi voisin antaa, mutta ero tulisi silti koska en voisi kunnioittaa. En edes lähtisi suhteeseen, jos saisin tietää että on joskus maksullisella käynyt. Ei vain sovi mulle sellainen ihminen.
Nirppanokkainen perusnainen ei tajua, että joillekkin se voi olla ainoa tapa saada niin kuin allekirjoittaneelle. Pitäiskö aina tumputtaa ja olla peräti neitsyt. Huomaa kuinka pihalla olette reaalimaailmasta.
No näin se meikänaisella on reaalimaailmassa. Mulla ei ole pienintäkään tarvetta joutua omasta hyvinvoinnin maailmastani toisen ihmisen painajaismaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No runkkaamisesta ei saa sukupuolitautia eikä HPV viruksia . Maksulliselta saa pahimmassa tapauksessa vaikka hivin tuomisiksi tai vaimolle HPV virusten myötä kohdunkaulan syövän .
Maksullisissa jos mielii käydä siitä olisi hyvä sopia ennalta kotona .Niin, että miehen pitäisi etukäteen sopia vaimon kanssa, jos haluaa mennä maksulliselle? Vaimo ohjeistaisi miestä käyntiä varten.
Varmaan ohjeita siitä, mitä ei saa tehdä, jotta mies ei saisi seksitautia ja tartuta sitä vaimoonsa. Suuseksi kumminkin puolin esimerkkinä. Kumihan on välttämättömyys muutenkin. Saako mies muuten tuollaisen käynnin jälkeen olla vaimon kanssa ilman kumia?
Ainakaan mun kanssa ei kumilla eikä ilman. Lopullisesti pilalla, ellei tule uskoon tms todella radikaalia mielenparannusta ja puhtaat testit.
Vierailija kirjoitti:
Oliko insinööri?
Vierailija kirjoitti:
Siksipä tuosta asiasta ei pidä koskaan kenellekään naiselle kertoakaan. Minä kyllä osaan pitää pääni kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämistä en hyväksy. Mutta maksullisissa käynti ei minua haittaa, jos mies on tehnyt niin ennen minua. Harrastetaanhan me naisetkin irtoseksiä. Nainen25V
Minusta parisuhteessa ei tarvitse avautua yksityiskohdista "aiemmassa elämässään", mutta en kyllä rinnastaisi maksullisissa käymistä irtoseksiin. Irtoseksissä tiedän, että se toinen osapuoli haluaa minua, seksiä minun kanssani. Maksullinen antaa seksiä ihmiselle, jota kohtaan ei tunne halua. En itse naisena voisi kuvitellakaan, että pystyisin rentoutumaan ja nauttimaan tietäen, että mies mielessään vain odottaa, että homma olisi ohi.
Jajooojoo, tiedän kyllä, että "maksulliset nauttivat työstään". Katsokaa joskus pari dokkaria aiheesta ja tulkaa sitten kertomaan, nauttiiko.
Oletan, että olet nainen, joten irtoseksissä se kanssasi vehtaava mies haluaa pill*a, ei juuri sinua. Sinä vain olet se halukas pill* sillä kertaa. Pahoittelen, mutta näin se usein menee.
Noinhan se on ja suurin osa naisistakin sen ymmärtää. Eihän se irtoseksinainenkaan halua just sitä miestä vaan nauttii ajatuksesta, että joku haluaisi häntä. Molemmat itsepetoksessa sivelevät toistensa itsetuntoja ja genitaaleja.