Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit, että tässä on ihminen, jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni?

Vierailija
06.11.2022 |

Vai ajauduitteko vaan yhteen ja sillä tiellä ollaan?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut tietäväni mutta en tiennytkään

Vierailija
2/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

synkkasi vaan niin hyvin heti alusta alkaen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin edes pitäisi ajatella?

Miksi et vain tarttuisi siihen hetkeen ja viihtyisi mukavan ihmisen kanssa ajattelematta, miten kauan se ehkä kestää?

Vierailija
4/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu jo pidempään kavereita, mutta sitten kun ihastuttiin, niin molemmat tiesi aika lailla heti. Kaikki arkinenkin yhdessä tekeminen kauppareissuista alkaen tuntui kivalta ja erityiseltä, ja sama meininki on edelleen 20 vuotta myöhemmin.

Vierailija
5/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, ihastuin ja tiesin että tässä on lasteni isä. Koskaan en ole ollut varma että koko loppuelämä oltaisiin yhdessä. Hyvä isä on.

Vierailija
6/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää tuommoisessa ajattelutavassa on se, että aika harvoin se toinen osapuoli ajattelee samoin. Nykyään yhä harvemmin. Elämänmittainen parisuhde yhden ihmisen kanssa ei enää kuulu monenkaan toivelistalle. Se voi jopa kauhistuttaa, siksi sitoutumispelko.

Vierailija
7/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään. Elämässä vaan pitää ottaa riskejä. 

Vierailija
8/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiesin vaan, en kaipaa muuta. Olen yhden miehen nainen. Ja uskon, ja tiedän melko varmasti, että miehenikin on yhden naisen eli minun.

Vierailija
9/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin edes pitäisi ajatella?

Miksi et vain tarttuisi siihen hetkeen ja viihtyisi mukavan ihmisen kanssa ajattelematta, miten kauan se ehkä kestää?

Ei tuossa sanottu, että niin pitäisi ajatella. Kysymys on osoitettu niille, joilla on tuosta asiasta kokemusta. Kaikilla ei tarvitse olla.

Vierailija
10/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla luulin tietäväni. Samat arvot ja elinpiiri. No vituiks män. Tokalla kerralla, menin tapaamaan yhdeltä keskustelupalstalta tuttua ihmistä, fiksuja ajatuksia ja samanlaista tyhmää huumoria oli ollut jo kauan. Okei, tunnustan, olin lähinnä jäätävässä seksin puutteessa... Mutta kun kohdattiin, meni vaan jalat alta ihan sillä sekunnilla kun toisemme nähtiin. Sille ei vaan voinut mitään. Kaikki oli helppoa ja mutkatonta, on edelleen 15 v jälkeen.

Vierailija
11/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain tiesi, kun huomasin, etten ole koskaan rakastanut ketään yhtä paljon. Tosin emme viettäneet loppuelämäämme yhdessä, koska hän ei rakastanut minua, mutta se ei tullut yllätyksenä.

Vierailija
12/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulla erityisesti sellaista tunnetta ole koskaan ollut. Rakastuin, tulin raskaaksi, päätimme mennä naimisiin ja elää perheenä.

Vierailija
13/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tausta ja arvomaailma. "Tahdon" sinetöi valinnan.

Vierailija
14/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan tajuttiin toisiamme tavalla joka oli kummallekin täysin ainutlaatuista. Rakastuttiin lujasti ja ollaan yhdessä selätetty vaikeita aikoja pysyen toistemme puolella. Yhdessä 14v ja yhä sanotaan toisillemme että rakastetaan, joka päivä.

Vierailija
15/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei se kuuluisa "sen vaan tietää".

Meilläkin on ollut vaikeuksia vaikka millä mitalla, mutta tässä sitä ollaan edelleen 15v jälkeen! Viimeksi tänään ajattelin, miten hieno mies mulla on.

Vierailija
16/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin sen saman tien kun näin hänet ekaa kertaa. Mieheni soitti ekan kerran ovikelloani, avasin oven ja se oli siinä, oikeasti. Molemmilla.

Vierailija
17/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vain tiesi, kun huomasin, etten ole koskaan rakastanut ketään yhtä paljon. Tosin emme viettäneet loppuelämäämme yhdessä, koska hän ei rakastanut minua, mutta se ei tullut yllätyksenä.

Sama kohtalo. Katkeransuloista, että sen sai kuitenkin kokea.

Vierailija
18/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso muna

Vierailija
19/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin heti olevani kotonani hänen kanssaan ja hänestä tuli heti myös paras ystäväni.

Vierailija
20/51 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena näin hänet kaupassa, sanoin ystävälleni, että tuossa likassa oli jotain... Se oli outo tunne. En ollut koskaan aiemmin nähnyt. Meillä alkoi sellanen pieni kissa hiiri leikki mikä kesti muutamia vuosia, yhdessä oltiin about vuosi.. Mä ite tyrin koko jutun koska olin itsekäs ja sokee ja tosi diootti.. Mutta lämmöllä muistelen vieläki. Hän oli mun ensirakkaus ja se tunne mikä siinä oli siitä ihan ekasta hetkestä lähtien oli ihan älytön, en oo ikinä kokenut samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä