Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuuko vihaisen ja äkkipikaisen miehen käytös koskaan?

Vierailija
06.11.2022 |

Miehellä tapana siis reagoida äkkipikaisesti ja äkäisesti usein erilaisiin asioihin ihan yllättäen. Ei tunnista eikä osaa hillitä tuota käytöstään. Eilen esim. tuli lapseni tapahtumasynttäreille lapsensa kanssa ja kun ei ollut parkkipaikkaa, jossa olisi ollut parkkipaikkaa, jossa olisi ollut sopivan mittainen parkkiaika (kiekkoparkki) niin kiehahti siitä ja alkoi vihaisen vuodatuksen. Mitään ongelmaa ei ollut, koska parkkipaikka oli tapahtumapaikan ytimessä ja synttäreiden aikana olisi kerran joutunut käymään siirtämään kiekkoa tunnilla eteenpäin. Siinä kaikkien lasten kuulle vuodatti tulemaan jolloin sanoin hänelle suoraan, että olisiko hänen parempi lähteä päiväunille synttäreiden ajaksi. Aikuinen ihminen ei pystynyt yhtään hillitsemään käytöstä ja oli mielestäni täysin ylimitoitettu reaktio tilanteessa, ei pystynyt myöskään kunnioittamaan sitä, että oli tullut lapsen syntymäpäiville vaan siinä piti purkaa pahaa mieltänsä lasten edessä :/ Lähti siitä sitten suututtaan kommentistani, lapsensa sentään jätti juhlimaan.

Mies on nyt suuttunut minulle, että lasten edessä "häpäisin" hänet kehottamalla lähtemään päiväunille. Minä puolestani siitä, ettei pysty yhtään hillitsemään käytöstään, eikä kunnioittamaan esim. tilannetta, jossa on (lapsen syntymäpäiväjuhlat). Jää myös ikävä tunnelma leijumaan muuten niin mukavan asian ylle. Onneksi synttärit saatiin vietettyä mukavassa tunnelmassa lasten kanssa miehen poistuttua paikalta.Tämä ei ole ainutlaatuinen tapaus alkuunkaan vaan näitä näyttää alkavan tulemaan enenevissä määrin. Useita keskusteluja aiheesta on käyty, mutta mikään ei näytä muuttuvan. Yhtäkkiä taas joku asia heittää miehellä kupin nurin ja tuttu äkäily sekä mielensäpahoittaminen on taas kuvioissa. Mitä vaihtoehtoja tässä on?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä voi jonkun verran tasoittua mutta kokonaan ei taatusti muutu koskaan. Tuollaiset kyllä tuppaa olemaan koko ikänsä joka asiasta rageilevia.

Lähipiirissä on yksi tuollainen joka helvetin asiasta kierroksia ottava enkä yhtään ihmettele että ex-vaimonsa nosti kytkintä aikoinaan. Suosittelen samaa. 

Vierailija
82/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun luin aloituksesi, niin tuli heti vahvasti ajatus, että toivottavasti sinä jättäisit tämän miehen.

Siellä oli rivien välissä luettavissa se hiton painostava epämiellyttävä ja absurdi fiilis mikä tulee kun tuollaisen ihmisen kanssa on.

Alkuun sitä ehkä kestää paremmin, selittelee sitä itselleen ja muille. Jossain vaiheessa on niin väsynyt ja syyttää itseään,mielistelee ja lopulta väsyy.

Viimeisenä vaiheena saattaa tulla jatkuva ahdistus, pelkotilat, masennus ja tunne ettei pääse pois. Syyllisyys on valtavaa.

Oikeasti, älä anna tuon miehen vihan viedä sinun elämääsi. Älä anna tuon ihmisen vaikuttaa sinuun ja lapsesi elämään.

Minä käsi sydämellä toivon, että et jää katselemaan muuttuuko mies. Saatat joutua psyykkiseen vankilaan.

Itse kokenut ja pilannut monta vuotta elämästäni sekä kadottanut itseni tuollaisessa.

Tämä voisi olla minun kirjoittamani teksti. Itse olen pilannut paitsi oman, myös lasteni elämän tälläisen miehen kanssa. En viitsi sen tarkemmin kertoa lapsistani, ettei tunnisteta. 

Olen samaa mieltä ylläolevan kirjoittajan kanssa; älä pilaa omaa ja lapsesi elämää tuon miehen kanssa! Teillä on oikeus juhlia synttäreitä, joulua, pääsiäistä jne ilman, että joudutte aina pelkäämään miehen kilahduksia.

Ainakin oma mieheni on pitänyt huolen, että kaikki juhlapyhät ja lomat aloitetaan raivarilla. Loppuloma meneekin sitten mykkäkoulussa. Sitten puhutaan taas miestä kiinnostavista asioista. Sitten tulee uusi raivari ja koko kierros aloitetaan alusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen epäilyissä ottamaan rohkeasti myös yhteyttä eksiin. Tiedän tapauksia, joilla on esim. Rikostaustaa (lähisuhdeväkivalta) ja törkeää pettämistä, mikä ei tule millään tavalla ilmi miehen omista tai sukulaisten puheista. Jos eksät "hulluja", voit olla melkeinpä varma, että mies on pahoinpidellyt heitä

Vierailija
84/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttumista on turha jäädä odotteleen, voipi mennä koko elämä odotellessa.

Vierailija
85/93 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaali.

Vierailija
86/93 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttumista on turha jäädä odotteleen, voipi mennä koko elämä odotellessa.

Eikä se elämä ole ehkä kovin pitkä, jos toinen saa oikein pahan raivarin.

Vierailija
87/93 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu. Ilkimys on ilkimys eikä muuksi muutu, ainakaan jos hän ei itse halua. 

Vierailija
88/93 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iän myötä voi jonkun verran tasoittua mutta kokonaan ei taatusti muutu koskaan. Tuollaiset kyllä tuppaa olemaan koko ikänsä joka asiasta rageilevia.

Lähipiirissä on yksi tuollainen joka helvetin asiasta kierroksia ottava enkä yhtään ihmettele että ex-vaimonsa nosti kytkintä aikoinaan. Suosittelen samaa. 

Kyllä omaa käytöstä voi muuttaa mutta muutos täytyy lähteä omasta halusta.

Vierailija
89/93 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no vähän riippuu. Onko kova stressi, nukkuu huonosti? Jos näin niin monella pinna lyhenee stressaantuneena ja väsyneenä. Oletko tuntenut häntä pitkään?

Vierailija
90/93 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä tuntuu pahalta aina kun lapsia mukana kuvioissa. Lapset ovat ilmeisesti ainakin jo kerran kokeneet vanhempien eron kun teillä on omat lapset. Se mies kannattaa opetella tuntemaan perin pohjin ennenkuin kuin hänet lasten elämään tuo. Stressaavaa lapsille jos taas uusi ero edessä.

Vierailija
91/93 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutko ja odotat, että muuttuuko tuo mies tuosta? Mene ite terapiaan... 

Vierailija
92/93 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse jos vielä voit. Minä en voi, raivoava narsisti on junaillut asiat niin, että juttuja laitettiin mun nimiin ja jätettiin maksamatta. Eli kun luottotietoni menivät, en voi saada enää mitään asuntoa ja olen loukussa.

Vierailija
93/93 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu. Luulo on se että joku muuttuu. Sama kuvio monella eli ei muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän