Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi imettävät naiset alkavat imettää lastansa aina lääkärin tai hoitajan vastaanotolla?

Vierailija
06.11.2022 |

Olen siis alalla töissä. Olen ihmetellyt, miksi imettävät naiset alkavat aina imettää lastansa, jos ovat lääkärin tai hoitajan vastaanotolla. Neuvolassa, erikoislääkärin vastaanotolla..Vastaanottoajat ovat muutenkin tiukalla ja aikataulu kireä. Miksi nainen alkaa tuolloin imettää? Vaikka siis lapsi ei tee mitään kummallista vaan voisi vaan olla. Ovat ongelma etenkin neuvolan 20 minuutin ajoilla. Näitä ihmisiä joudutaan väkisin työntämään käytävälle imettämään, kun eivät vastaanottohuoneesta meinaa poistua ei sitten millään.

Voisiko joku joka tätä tekee kertoa, mistä on kyse? Tietääkseni vauva selviää esim 30 minuuttia ilman, että saa maitoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei sitä "alan miehinä", puistokemistinä siis, nämä varmaan niin aukea. Että lakkaapa hortoilemasta siellä terkkarissa deliriumeissasi.

Vierailija
2/7 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kehotettu/melkein pakotettu imettämään neuvolassa, vaikka olin lypsänyt maitoa mukaan. En oikein pidä imettämisestä muiden nähden. Kai se on niin että joku toinen on sanonut näillekin äideille, että neuvola on sellainen paikka, jossa saa imettää. Pakko sanoa, et tuntuu siltä et aina tekee väärin vaikka kuinka teidän ohjeita yrittää noudattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä neuvolassa tosiaan 20minuutin ajat?

Vierailija
4/7 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, missä päin on lastenneuvolassa vain 20minuutin ajat?

Vierailija
5/7 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parempi, että vauva huutaa nälkäänsä? Mitä se imetys haittaa?

Vierailija
6/7 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan imettänyt. Joskus odotushuoneessa että nukkuisi sitten kun on aika.

Vierailija
7/7 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se äidin vika ole jos ette varaa riittävää aikaa käynteihin. Eiköhän ne pomosi sen turhan kiireen aiheuta. Valita niille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan