Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Jaguar XF Ristiinassa Sataman valot-kuppilan edessä kesällä 2022 käänsi mun pään ja sitten tajusinkin, että oho, toihan onkin mun auto, hahahaha.
Iäkkäät klassikot ja erikoisuudet, joita harvoin näkee. Tänä kesänä tuli vastaan 70-luvun avomallin Lotus ja olihan se ilmestys.
Mercedes Benz w123 200 d automaattivähintään 700 000 tkm. ajettu
Citroen DS ja vanhat ns. mustalaismersut (po. romanimersut).
Uudet/uudehton premium saksalaiset, bmw:t, mersut ja audit. Kyllä ainakin mun pää kääntyy 😜
Joo klassikot on hienoja.
Hienoimmat mitä olen Helsingissä nähnyt on olleet joskus 10v sitten 12-sylinterisellä ilmalaivan moottorilla varustettu Maybach Zeppelin vm -31 sekö pari vuotta sitten bongaamani vuoden -29 Lorraine-Dietrich. Upeita, ainotlaatuisia autoja
Uusista Lamborghini on aika pulssia nostattavs kapine, etenkin kun kuulee raa'an käyntiäänen. Ihastuin aikanaan Countachin linjoihin ja sen jälkeen tykännyt jokaisesta. Hieman yllättäen en oikein tykkää Miuran linjoista, vaikka se taitaa olla srvostetuimpia lamboja.
Juu. Komeet/hemaisevat kuskit kääntää tän tytön pään, ei autot..
No, ehkä polkuautolla jos ajat, katsahdan ja suon lämpimän hymyn.
Äänten perusteella V8:t, kuutoskoneet, bokserit.
Ulkonäön perusteella kaikki jenkit (muskelit, avolavat, klassikot)
Kaikki muutkin klassikot (paitsi ladat ja kuplat). Etenkin citroenit
Sähköautoista Taycan, e-tron gt, model S
M35
Kaikki vanhat jenkkiraudat jossa v8 pörisee matalasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Saabit.
Olen niiden harrastaja ja kiva tsekata ja morjestaa kun tavataan!Ai täällä on muitakin, hieno homma! Saabismi on siunaus =)
Eikös se ollut sairaus?
Ei, tossahan se lukee että se on siunaus.
Harvoin mikään auto kääntää päätäni, mutta eilen näin yhdessä parkkihallissa yhden oikean 1950-luvun Mini Cooperin. Oli huolella hoidettu ja todella hienon näköinen auto!
N
Sellanen sininen ford fiesta täällä meidän kulmilla
Vokswagen kupla 1970-luvulla, koska sellaisessa pienenä lapsena olin kyydissä perheen mukana. Ihmettelen kyllä, miten me 5 ihmistä siihen mahduimme!
Lada 1200 oli kyllä hyvä "kopio" Fiat 124:stä . Ensimmäiset -72 alkaen oli laadukkaita silloin.
Vierailija kirjoitti:
Jaguar XF Ristiinassa Sataman valot-kuppilan edessä kesällä 2022 käänsi mun pään ja sitten tajusinkin, että oho, toihan onkin mun auto, hahahaha.
Kuskina suorilla housuilla varustettu ja vieressä rahtihameen kantaja?
bmw. käännyn katsomaan, että mikä pienimunainen pelle siellä taas tööttäilee, vilkuttaa valoja ja huitoo keskisormella
Vierailija kirjoitti:
Vokswagen kupla 1970-luvulla, koska sellaisessa pienenä lapsena olin kyydissä perheen mukana. Ihmettelen kyllä, miten me 5 ihmistä siihen mahduimme!
70-luvulla ei ollut kehopositiivisia
Pehmopojat parhaita ja niiden skodat ja Toyotat 💕 ja Ford
Audi ja Bemarimiehet on kuspäitä
Jep, harva se päivä on ratikat myöhässä kun joku auto on parkkeerattu niin ettei ohi mahdu.