Seksuaalinen hyväksikäyttö
Hei. Minulle tuli esitutkinta kuulustelu pyyntö asiasta seksuaalinen hyväksikäyttö entisestä parisuhteesta. Kuulin että Rikosilmoitus on tehty eroamisen jälkeen. Minun mielestä olen rehelisesti syytön Onko muilla kokemusta?
Kommentit (11)
Suhteessa ollessani läpsin välillä takapuolelle. Joskus puolisoni käski lopettamaan ja lopetin, mutta aloitin parin päivän päästä uudelleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa ollessani läpsin välillä takapuolelle. Joskus puolisoni käski lopettamaan ja lopetin, mutta aloitin parin päivän päästä uudelleen.
Ap
Miksi jatkoit, kun sinua pyydettiin lopettamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pidin pari päivää taukoa ja jatkoin kun ajattelin puolisollani olleen vaan huono päivä. Takapuolesta läpsiminen kuuluu mielestäni parisuhteeseen.
Ap
Taitaa olla ihan aiheesta eli myönnä syyllisyytesi ja kärsi tuomio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pidin pari päivää taukoa ja jatkoin kun ajattelin puolisollani olleen vaan huono päivä. Takapuolesta läpsiminen kuuluu mielestäni parisuhteeseen.
Ap
Sun tarvii löytää sellainen joka on samaa mieltä asiasta. Sulla on omaa tuottamusta tässä.
Vaikka kuinka on parisuhteessa, niin ei toiseen saa kuitenkaan koskea ilman häneltä saatua lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka on parisuhteessa, niin ei toiseen saa kuitenkaan koskea ilman häneltä saatua lupaa.
Jotenkin voin veikata että nainenkaan ei ole lupia kysellyt koskiessaan. Ei multa ainakaan koskaan ole yksikään nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kummallisia asioita korjaan sama ykikössä sitä pidät parisuhteeseen kuuluvana; mutta kai minä olen sinusta vain kateellinen idiootti kun olen kertonut aiemminkin vähäisen kokemukseni parisuhteeessa olemisesta. Mutta ei tulisi mieleenkään läpsiä ketään takapuolelle riippumatta parusuhdeasemastani.
Ikisinkku mies 40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Sun tarvii löytää sellainen joka on samaa mieltä asiasta. Sulla on omaa tuottamusta tässä.
Lähes kaksi vuotta läpsin takapuolelle ja puolisoni siitä tykkäsi. Kerran hän sitten käski lopettamaan. Olisiko minun pitänyt ymmärtää etten enää saa koskaan läpsiä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mikä siinä on niin vaikeaa kysyä lupaa koskettamiseen?
Kerro ensin mitä tapahtui?