Pitäisikö tänne saada myös HUUMORI-osio?
Tuntuu, että viattomat hassuttelut poistuvat jonkun tosikon ilmiantamina. Huumorittomuus tekee tästä foorumista ankeamman kuin olisi tarpeellista.
Kommentit (17)
Kaikki mukahauska sinne niin ei ole pilaamassa aihevapaata.
Ehdottomasti! Monet hauskat ja täysin harmittomat aiheet poistetaan täysin syyttä vaikak ne eivät riko mitään sääntöä eikä niissä ole asiattomuuksia.
Pitäis. Minä aloitan.
Punahilkka kulki metsässä ja näki suden kykkivän puskassa.
Punis:
- Miksi sulla on noin suuret silmät?
Susi:
- Mee pois, oon paskalla.
Mikähän motiivi joillakuilla on vastustaa huumori-osiota, sieltähän on helppo pysyä pois, jos ei kiinnosta? Ja silloin Aihevapaallakaan ei heidän tarvitsisi nahdä mitään hauskaa.
Vierailija wrote:
Pitäis. Minä aloitan.
Punahilkka kulki metsässä ja näki suden kykkivän puskassa.
Punis:
- Miksi sulla on noin suuret silmät?
Susi:
- Mee pois, oon paskalla.
Hauska minusta.
Tällaisia ideoita on ihan turha tulla tänne esittelemään.
Ja joutavaa hekotusta on tässä maassa ihan liikaa.
Nyt on tolkun ihmisen aika. Tolkku on vakavaa asiaa.
Vierailija wrote:
Mulla on ainakin kiintiö täynnä kaikenlaiseen väkisin väännettyyn muka-hauskaan. Ennen jo sanottiin että ennemmin räkänokastakin tulee mies kuin tyhjännaurajasta.
Suomi-laivalla ei ole varaa turhaan huumoriin. Nyt on säästettävä kaikesta.
Ja turha nauru vie myös energiaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulla on ainakin kiintiö täynnä kaikenlaiseen väkisin väännettyyn muka-hauskaan. Ennen jo sanottiin että ennemmin räkänokastakin tulee mies kuin tyhjännaurajasta.
Niin ollen huumoripalsta ei ole sinulle suunnattu eikä sinun pidä sinne mennäkään. Moni taas lukisi mielellään hauskoja juttuja. Ja ankeuttajien poistatukset eivät toimisi siellä.
Miksi huumori on kirjoitettu otsikossa isoin kirjaimin?
Kyllä sentään oikeinkirjoitus on tärkeämpää kuin huumori.
Minullakin olisi hyvä vitsi: Työministeri Arto Satonen
Vierailija wrote:
Miksi huumori on kirjoitettu otsikossa isoin kirjaimin?
Kyllä sentään oikeinkirjoitus on tärkeämpää kuin huumori.
Isoilla kirjaimillahan tuolla ylhäällä on kirjoitettu myös AIHE VAPAA. Ainakin tietokoneen ruudulla, mobiilissa ei taida olla ko tekstiä ollenkaan.
Hauskaa on aivan liikaa. Siksi Britit ovat kieltämässä ilokaasun. Ihan tosi!
news.sky.com/story/nitrous-oxide-laughing-gas-to-become-illegal-next-month-as-dealers-face-14-years-in-jail-12986425
Kyllä joutavalle nauramiselle pitää saada kielto meilläkin. Aloittaisin Sami Hedbergistä.
Nyt pitää ujuttaa huumoria salaa sinne minne pystyy. Ehkä huomenna jo koittaa valoisammat ajat. Toivoa täytyy, muuten ei jaksa.
Olen sitä mieltä, että täällä palstalla on jo tuollainen. Ei täällä mulle muuta ole kuin huumoriviestejä.
Oikeasti hyvä idea!