Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Mopar on parsa kirjoitti:
1958 Plymouth Fury
Tietäjät tietää..
Tarkoitatko että paras?
Jaguar. Aina ja ikuisesti. Jo nuoresta pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audi ja Bemarimiehet on kuspäitä
bmw vaan on hyvä auto ainakin niissä kalleimmissa luokissa
Miksikähän semmoisia yli 30 v vanhoja BMW-autoja ei juuri koskaa näe liikenteessä edes kesällä kun esimerkiksi mersuja on runsaasti? Entä yli 25 v vanhat isot Audit?
Ei niistä vaan ole klassikoiksi. Ladatkin säilyy paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Jaguar. Aina ja ikuisesti. Jo nuoresta pitäen.
Ja joka toinen viikko on korjaamoviikko. Nättejä ovat ne vanhemmat Jaguaarit kyllä.
Ei mikään. No ehkä joku museoauto.
Vierailija kirjoitti:
Äänten perusteella V8:t, kuutoskoneet, bokserit.
Ulkonäön perusteella kaikki jenkit (muskelit, avolavat, klassikot)
Kaikki muutkin klassikot (paitsi ladat ja kuplat). Etenkin citroenit
Sähköautoista Taycan, e-tron gt, model S
M35
Lapsellinen maku...
Citroen traction Avant ja Kaiser ja ties mitkä Lauttasaaressa 60+ luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
mitä sellaista se bmw tekee, jota ei kykenisi tekemään corollalla?
V = Ei mitään. Auto nyt vaan on auto. Ei enempää, ei vähempää. Corolla, mosse ja bemari on vaan autoja. Sorry!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhat jenkkiraudat jossa v8 pörisee matalasti.
veekasin tyypillinen käyntiääni johtuu muuten siitä ettei v8:a voida tehdä käymään tasaisesti kuten esimerkiksi suoran kutosen. v8:ja alettiinkin valmistaa koska ne ovat lyhyempiä kuin suorat kutoset. Moottoriharrastajlle (erona autoharrastajaan) v8 on itse asiassa vähän nolo.
Suora kutonen tai sitten v12, kuten vaikka Deutzin ilmajäähdytteinen panssarivaunumoottori on jo hiukan miehekkäämpään ajoon. Tytöt tietty tykkää veekaseista :)
Tietysti auto, jossa istuu kauppaopiston naisia.
Mazda 818 Savanna - se sellainen pyöreälamppuinen.
Lada 110. On kaunis muotoilu ja nätti myös sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksikähän semmoisia yli 30 v vanhoja BMW-autoja ei juuri koskaa näe liikenteessä edes kesällä kun esimerkiksi mersuja on runsaasti? Entä yli 25 v vanhat isot Audit?
Ei niistä vaan ole klassikoiksi. Ladatkin säilyy paremmin!
Ja ne muutamat yli 30 v vanhat Bemarit, mitä näkyy liikenteessä, niin niitä on pidetty isolla rahalla, että ovat yhä liikenteessä. Ties monesko moottorikin on menossa ja sitten se sähköpuoli.
Nehän oli jo 12 vuoden iässä enemmänkin harrastus vehkeitä kuin mitään luotettavia käyttöautoja. Yksi mulla oli kauan sitten ja toista ei tule. En niistä Bemareita perusta, eikä mua säväytä mikään Bemari, ei vaikka olisi uusin ja kallein kärry. Joku niissä tökkii, eikä mua kiinnosta mikään Bemarin omistaminen.
En ymmärrä, miksi jotkut tykkää maksella liikkumisesta paikasta toiseen selvästi enemmän kuin mitä tarvitsisi. Halutaan liikkua "tyylillä". Naurettavaa.
Sähkön sinisenä tai tummanpunaisena, puhtaana ja kiiltävänä
Porche Panamera (myös farkkuna todella magee).
Magee on kyllä hintakin.
Vierailija kirjoitti:
Tesla on kyllä maailman epäeroottisin auto vaikka sähköautot järkeviä ovatkin. Itse diggailen Mustangeista, varsinaiset urheiluautot eivät säväytä.
Toivottavasti tajuat edes, että Mustang ei ole merkki :D
Ei mikään. En ole kiinnostunut autoista.
Hälytysajoneuvot kyllä kiinnittää huomion, mikäli on sireenit ja vilkut päällä.