Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Sähköllä kulkeva merau, ei mikään 4x4 SUV.
Teslasta mennyt maku jo Muskin Spacex- ym. sekoilujen takia ja näppäimetön hallinta ajossa suorastaan vaarallinen (+ halpa).
Vain museo autot ja vanhat autot merkistä riippumatta. Ne oli kauniita ja yleensä kivan värisiä.
Nykyautot on rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tesla on kyllä maailman epäeroottisin auto vaikka sähköautot järkeviä ovatkin. Itse diggailen Mustangeista, varsinaiset urheiluautot eivät säväytä.
Toivottavasti tajuat edes, että Mustang ei ole merkki :D
Toivottavasti tajuat edes, että hän tarkoitti automallia, mistä tykkää. Tuskin hän ihan mistä tahansa Fordista tykkää, mutta Ford Mustang on hänelle se juttu.
Hoksasitko?
60- ja 70-luvun jenkkimuskelit yms, sekä vanhemmat ja tyylikkäät, hyvin pidetyt arvoautot. Nykyautot ovat mitäänsanomattomia ja muodottomia muovimöhkäleitä, ainoastaan valo- ja sähköhärpäkkeet on usein vedetty överiksi. Jos haluan tietokoneen, ostan tietokoneen. Jos taas haluan jouluvalot, niin ostan jouluvalot.
KILTTIYS kirjoitti:
Fiat Multipla
Etenkin se 50-60 -luvun alkuperäinen Multipla kääntää pään, ja kyllä myös tämä uudempi - sitä en vaan voi olla katsomatta pitkään.
Mitä ihmettä Fiatin pomot mahtoivat poltella kun Multiplasta päättivät? Vai olisko Grappaa otettu kokouksessa?
Ei mikään. Minä käännän pääni itse.
Melkein voisin sanoa että auto kuin auto kääntää pään jos osuu kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Sähkön sinisenä tai tummanpunaisena, puhtaana ja kiiltävänä
Porche Panamera (myös farkkuna todella magee).
Magee on kyllä hintakin.
Hintaa on tälläkin yli 20000 €. Eikös sillä melkein saisi jo uuden Dacia Joggerin, jos tyytyy karvahattumalliin?
https://www.blocket.se/annons/halland/porsche_panamera_diesel_tiptronic…
Roar kirjoitti:
Jaguar <3 Klassikkomalli tummanvihreänä.
Tämä. Saattaisin tykätä myös grafiitin harmaasta. Oijoi,,,,,,,
Joku vanha laatikkoauto, ihmettelen vieläkö joku noilla ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bugatti Veyron.
Ja näitähän Suomessa näkee varmasti tosi usein.
En minä Suomessa asukaan. Mutta ei niitä muuallakaan usein näe.
Datsun 100A. Äitillä oli sellainen. Harvoin niitä enää nykyään bongaa
Jaguar XJ 2008 asti.
Corvette.
Jenkit 1965-1975 ja jokunen sen jälkeenkin.
Lamborghini Miura.
Etit iskuautoa kun lähet naisia kalasteleen.
Se, jota junttimaisessa Savossa pitää väistää, hengissä pysyäkseen.
En tunnista yhden yhtä automerkkiä eikä kiinnosta tunnistaa. Pään kääntää ne autot, joiden kuljettajat ovat unohtaneet, mikä on suojatie.