Haluavatko mustaan pukeutuvat piilottaa itsensä?
Kommentit (71)
Pukeudun mustaan, (luonnon-)valkoiseen ja harmaaseen yksinkertaisesti laiskuuttani ja pihiyttäni.
En halua enää ikinä vaatekaappia joka pursua kaikenvärisiä vaatteita. Yleensäkään en halua, että tarvitsen mielettömästi kaappitilaa vaatteille. Ostan laadukkaita vaatteita, joiden pääperiaate on, että kaikki yleensä sopivat toisiinsa. Näin en joudu miettimään ikinä erikoisemmin, mitä puen päälleni, kaikki mikä on kaapissa käy yhteen minkä tahansa kanssa. Enkä joudu matkalle lähtiessänikään pohtimaan pakkaamista suuremmin. Pidän vaatevarastoni pienehkönä. Kun huomaan, että en enää pidä jostain mallista, tai se alkaa olla liian kulunut käytetäväksi, tai vaikkapa että se ei enää sovi minulle malliltaan, laitan vaatteen joko roskiin tai kiertoon. Ostan vaatteita ehkä kerran tai pari vuodessa, ja silloin yleensä kerrallaan useita.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että musta on suojautumisväri. Että pysy vähän etäämmällä, tai että olen totinen.
Värit ja värien käyttö asusteissa on terapiaa. Itselleen sopivat värit piristävät mieltä ja koko päivää. Itsellä eri sävyistä punaista violettia jne... Olen saanut vain kehuja tyylistäni.
Tämä alku sopii kyllä itseeni. Töissä käytän useimmiten pelkkää mustaa ja vapaalla enemmän värejä.
Pääministerimme ei halua piiloutua pukeutuessaan kokomustaan.
Voi kuule, Suomessa käytetään jo ihan tarpeeksi mustaa. Ei sun tarvitse sitä hädissään täällä koko aikaa tuputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hip hip heijaa kaikki mustatrollin pillin mukaan riviin nyt, muuta ei pidä käyttää.
Jotkut täällä on lähes ammattimaisia tehtailijoita, saattavat tehdä pitkänkin ketjun jossa toistellaan samoja asioita vaikka kymmenienkin viestien edestä itsekseen kun ajetaan pakkomielteisesti jotain asiaa.
Varsinkin toi on sellanen että sen pitää saada väkipakolla haluamansa rakennelmat tänne kasaan tai sitten tulee tänne aina uudestaan tekee tota hommaa. Pitäs vaan sivuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
V_ttuako se sulle kuuluu!
Pukeudun itseäni enkä muita varten.
Just v_ttu niin urpot!
Miksi aina pitäisi olla joku kummallinen syy pukeutua johonkin tiettyyn väriin tjmv ?
Etkö sinä yksinkertaisesti kykene ymmärtämään, että ihmiset pukeutuvat juuri niihin väreihin, missä itse viihtyvät ja jotkut nyt vaan sattuvat viihtymään mustissa vaatteissa ilman sen monimutkaisempia syitä tai tarkoituksia ?
Keskity omaan pukeutumisees ja pukeudu vaikka vanhaan perunasäkkiin, jonka olet iloisesti värjännyt joulunpunaiseksi.
Parhaat vaatteet ovat aina mustia. Värit on ihan kivoja, mutta harvoin kaupoista löytyy sopivia sävyjä, niitä on todella niukasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitäisi olla joku kummallinen syy pukeutua johonkin tiettyyn väriin tjmv ?
Etkö sinä yksinkertaisesti kykene ymmärtämään, että ihmiset pukeutuvat juuri niihin väreihin, missä itse viihtyvät ja jotkut nyt vaan sattuvat viihtymään mustissa vaatteissa ilman sen monimutkaisempia syitä tai tarkoituksia ?
Keskity omaan pukeutumisees ja pukeudu vaikka vanhaan perunasäkkiin, jonka olet iloisesti värjännyt joulunpunaiseksi.
Taidat olla aika uusi palstalla?
Turhaan mesoat kun toi on noita harkittuja provoja joihin itse sen jälkeen vastaillaan kovasti puolustellen ja tuohtuneena.
Vierailija kirjoitti:
Se juuri ja sitten ne ovat mielikuvitksettomia ja epävarmoja mörköjä.
Kun sata suomalaista kaupassa on mustissa, niin se yksi, joka ei ole, on porukan ainoa rohkea oman tiensä kulkija.
Tämä.
Jotkut täällä on lähes ammattimaisia tehtailijoita, saattavat tehdä pitkänkin ketjun jossa toistellaan samoja asioita vaikka kymmenienkin viestien edestä itsekseen kun ajetaan pakkomielteisesti jotain asiaa.