Haluavatko mustaan pukeutuvat piilottaa itsensä?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mustahullun mieltä painaa siinä, että kaikkia ei kiinnosta 100% optimoida viehättävyyttä? Osalla meistä on varaa downgreidata... tai ihon sävyyn sopii paremmin musta. Ootko kuullut et vaikka _monella_ suomalaisella on haalea sävytys, niin _kaikilla_ ei?
Mustahullu on se joka yleensä aloittaa nämä ketjut ja laittaa ekat viestit, usein sellaset mitä nähty jo kymmenissä edeltävissä ketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei erotu hiki, kusi ja paska.
Kyllä ne kuule erottuu, samoin makkarat jos niitä kyljissä on.
En halua vaan yksinkertaisesti pidän mustasta. Lisäksi yhdenvärisiä vaatteita pitämällä pyykinpesu helpottuu huomattavasti.
Säälin ihmisiä jotka ovat sisimmältään niin synkkiä että joku väri saa heidät masentumaan. Minä olen pirteä ja iloinen ympäri vuoden riippumatta vaatteista jotka ovat milloinkin päälläni.
Musta ei sovi suomalaisten kalpeaan ihoon. Musta esim. puserossa tekee sairaan näköiseksi. Paljon meikkiä ja hiusväri niin menettelee.
Suomalaisissa vaatekaupoissa aivan liikaa mustia vaatteita, esim. housuja joka merkiltä mustana. Missä värivaihtoehdot?
Mustaa voi olla kengissä, asusteissa ja housuissa, ei kasvojen lähellä.
https://anna.fi/lifestyle/moni-pukeutuu-mustaan-vaikka-se-sopii-yllatta…
Menkää hyvät ihmiset sinne pukeutumisneuvojalle, niin saat oikeanlaisia ohjeita eikä 20 vuoden päästä tarvitse ihmetellä valmistujaiskuvia katsellessa, että kuka on kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Mustassa näyttää ohuemmalta.
ja muissa läskimmältä, niinkö?
Vanhat myytit kaivettu jälleen varastosta.
Minä nyt vain tykkään mustasta väristä. Muun värisissä vaatteissa alkaa ahdistaan.
-gootti-
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt vain tykkään mustasta väristä. Muun värisissä vaatteissa alkaa ahdistaan.
-gootti-
Tuskin sinullakaan jokainen vaatekappale ja yksityiskohta on musta jokaisena vuoden päivänä.
Minä käytän mustaa siksi, että en ole vielä keksinyt mikä väri mulle käy ja josta vielä tykkäisinkin.
Vierailija kirjoitti:
-gootti-
...ja sitten toitotat samoja moneen kertaan.
En keksi käyttää muita kuin mustaa.
Vierailija kirjoitti:
En keksi käyttää muita kuin mustaa.
On se jo kuultu useasti. Jos ei ole mielikuvitusta ja kiinnostusta muuhun, niin eihän sille sitten tietenkään mitään mahda.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että musta on suojautumisväri. Että pysy vähän etäämmällä, tai että olen totinen.
Värit ja värien käyttö asusteissa on terapiaa. Itselleen sopivat värit piristävät mieltä ja koko päivää. Itsellä eri sävyistä punaista violettia jne... Olen saanut vain kehuja tyylistäni.
Mä olen totinen, enkä todellakaan halua olla kenenkään piristäjä. Katselkoot värejä jossain muualla kuin minun päälläni.
Musta on kätevä. Sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen, tahrat ei näy, alusvaatteet ei näy. Käytän ainoastaan mustaa mustaa ja vielä kerran mustaa. Ihmiset pitää mua varmasti jonain goottina, mutta ihan tavallinen perheenäiti olen. En vaan jaksa miettiä kuvioita ja asukokonaisuuksia. Musta bleiseri, musta mekko ja mustat kengät siinä se.
Sopii Suomeen hyvin värit . Korvakorut voi olla keltaisia pinkkiä sinistä ja valkoisia kaulakoruja helmiä punaisia tietysti voi olla kengät väreissä ja takit. Mitä tuotte tänne tylsää kiinatakkia synkkää ja väritöntä ? Luhta takki tehty Kiinassa eikä enää osteta niitä yhtään.
Yhteen ja samaan väriin koko ajan pukeutuminen viestii ettei esteettiset asiat kiinnosta hirveästi tai haluaa mennä helpoimman kautta. Itse en juuri jaksa edes noteerata sellaisia joillakuilla on pelkkiä mustia vaatteita.
Mikähän mustahullun mieltä painaa siinä, että kaikkia ei kiinnosta 100% optimoida viehättävyyttä? Osalla meistä on varaa downgreidata... tai ihon sävyyn sopii paremmin musta. Ootko kuullut et vaikka _monella_ suomalaisella on haalea sävytys, niin _kaikilla_ ei?