Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko mustaan pukeutuvat piilottaa itsensä?

Vierailija
03.11.2022 |

Vai mikä mahtaa olla syynä

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mustahullun mieltä painaa siinä, että kaikkia ei kiinnosta 100% optimoida viehättävyyttä? Osalla meistä on varaa downgreidata... tai ihon sävyyn sopii paremmin musta. Ootko kuullut et vaikka _monella_ suomalaisella on haalea sävytys, niin _kaikilla_ ei?

Vierailija
22/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erotu hiki, kusi ja paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mustahullun mieltä painaa siinä, että kaikkia ei kiinnosta 100% optimoida viehättävyyttä? Osalla meistä on varaa downgreidata... tai ihon sävyyn sopii paremmin musta. Ootko kuullut et vaikka _monella_ suomalaisella on haalea sävytys, niin _kaikilla_ ei?

Mustahullu on se joka yleensä aloittaa nämä ketjut ja laittaa ekat viestit, usein sellaset mitä nähty jo kymmenissä edeltävissä ketjuissa.

Vierailija
24/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei erotu hiki, kusi ja paska.

Kyllä ne kuule erottuu, samoin makkarat jos niitä kyljissä on.

Vierailija
25/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vaan yksinkertaisesti pidän mustasta. Lisäksi yhdenvärisiä vaatteita pitämällä pyykinpesu helpottuu huomattavasti.

Säälin ihmisiä jotka ovat sisimmältään niin synkkiä että joku väri saa heidät masentumaan. Minä olen pirteä ja iloinen ympäri vuoden riippumatta vaatteista jotka ovat milloinkin päälläni.

Vierailija
26/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei sovi suomalaisten kalpeaan ihoon. Musta esim. puserossa tekee sairaan näköiseksi. Paljon meikkiä ja hiusväri niin menettelee.

Suomalaisissa vaatekaupoissa aivan liikaa mustia vaatteita, esim. housuja joka merkiltä mustana. Missä värivaihtoehdot?

Mustaa voi olla kengissä, asusteissa ja housuissa, ei kasvojen lähellä.

Vierailija
27/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://anna.fi/lifestyle/moni-pukeutuu-mustaan-vaikka-se-sopii-yllatta…

Menkää hyvät ihmiset sinne pukeutumisneuvojalle, niin saat oikeanlaisia ohjeita eikä 20 vuoden päästä tarvitse ihmetellä valmistujaiskuvia katsellessa, että kuka on kuvissa.

Vierailija
28/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustassa näyttää ohuemmalta.

Vierailija
29/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustassa näyttää ohuemmalta.

ja muissa läskimmältä, niinkö?

Vierailija
30/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat myytit kaivettu jälleen varastosta.

Vierailija
31/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt vain tykkään mustasta väristä. Muun värisissä vaatteissa alkaa ahdistaan.

-gootti-

Vierailija
32/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nyt vain tykkään mustasta väristä. Muun värisissä vaatteissa alkaa ahdistaan.

-gootti-

Tuskin sinullakaan jokainen vaatekappale ja yksityiskohta on musta jokaisena vuoden päivänä.

Vierailija
33/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän mustaa siksi, että en ole vielä keksinyt mikä väri mulle käy ja josta vielä tykkäisinkin.

Vierailija
34/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-gootti-

...ja sitten toitotat samoja moneen kertaan.

Vierailija
35/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi käyttää muita kuin mustaa.

Vierailija
36/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi käyttää muita kuin mustaa.

On se jo kuultu useasti. Jos ei ole mielikuvitusta ja kiinnostusta muuhun, niin eihän sille sitten tietenkään mitään mahda.

Vierailija
37/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että musta on suojautumisväri. Että pysy vähän etäämmällä, tai että olen totinen.

Värit ja värien käyttö asusteissa on terapiaa. Itselleen sopivat värit piristävät mieltä ja koko päivää. Itsellä eri sävyistä punaista violettia jne... Olen saanut vain kehuja tyylistäni.

Mä olen totinen, enkä todellakaan halua olla kenenkään piristäjä. Katselkoot värejä jossain muualla kuin minun päälläni.

Vierailija
38/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kätevä. Sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen, tahrat ei näy, alusvaatteet ei näy. Käytän ainoastaan mustaa mustaa ja vielä kerran mustaa. Ihmiset pitää mua varmasti jonain goottina, mutta ihan tavallinen perheenäiti olen. En vaan jaksa miettiä kuvioita ja asukokonaisuuksia. Musta bleiseri, musta mekko ja mustat kengät siinä se. 

Vierailija
39/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii Suomeen hyvin värit . Korvakorut voi olla keltaisia pinkkiä sinistä ja valkoisia kaulakoruja helmiä punaisia tietysti voi olla kengät väreissä ja takit. Mitä tuotte tänne tylsää kiinatakkia synkkää ja väritöntä ? Luhta takki tehty Kiinassa eikä enää osteta niitä yhtään.

Vierailija
40/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen ja samaan väriin koko ajan pukeutuminen viestii ettei esteettiset asiat kiinnosta hirveästi tai haluaa mennä helpoimman kautta. Itse en juuri jaksa edes noteerata sellaisia joillakuilla on pelkkiä mustia vaatteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi