Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko mustaan pukeutuvat piilottaa itsensä?

Vierailija
03.11.2022 |

Vai mikä mahtaa olla syynä

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan. Mustaan pukeutuneena saa vähemmän huomiota kuin värikkäissä vaatteissa.

Vierailija
2/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan kanssa on helppo yhdistellä koruja ja asusteita ja se on klassinen väri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aina tyylikäs

Vierailija
4/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väriä mitä varsinasesti inhoisin, mutta musta ei sovi juuri kellekään ja on värinä tosi tylsä ja synkkä. Menettelee kuitenkin alusvaatteissa ja asusteissa. 

Vierailija
5/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeudu kokomustaan, mutta käytän pääosin esim. mustia housuja ja neuleita siksi, että ne on helppo yhdistää vaikkapa minkä tahansa väriseen paitaan ja laukkuun. Tai sitten esim. musta toppi, jonka päällä on sininen neule. En halua että kaappi on täynnä värikkäitä vaatteita joiden kohdalla pitää aina miettiä että sopiiko tuo tämän värin kanssa.

Vierailija
6/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mustaa kasvojen lähelle jos ihonväri luokitellaan sarjaan English Rose, joka ei rusketu ikinä.

Kengät ja laukku ovat asia erikseen koska niistä pitää ostaa se sillä hetkellä sopivin.

Vierailija
7/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aika jyrkkä ja graafinen ainakin ihoa vasten. Itselläni on kellahtava iho, ja harmaa ei sovi minulle sitten yhtään joten olen suosiolla luopunut siitä.

Vierailija
8/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mustissa ihan vain siksi, etten pidä väreistä itselläni. Ei mitään sen kummempaa ideologiaa.

Vierailija
9/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta väri saa minut kalmasiskoksi. Vähän aika sitten hautajaisiin olikin miettimistä, kun minulla ei ole mustia vaatteita kuin talvisaappaina. Takki löytyi Suomen lipun sinisenä, valkoiset asusteet ja tumman harmaa hame, valkoinen paitapusero ja harmaat sukkahousut. En oikeasti hanki mustaa lähes koskaan. Minulla on paljon vaaleansinistä, vaaleanpunaista, kirkkaanpunaista ja valkoista. Kokeile ennakkoluulottomasti. Farkkuja, tunikoita, mekkoja ja neuleita ja pitkiä t-paitoja, niillä minä pärjään.

Vierailija
10/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä piiloutua katseilta. Olen gootti ja käytän heijastinta (haamu). :) 

Vierailija
11/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mustaa vaan, niin ei erotu massasta! Vaikkei se tyypillisen suomalaisen pärstään sovikaan. Mutta kun se ”hoikentaa”...

Vierailija
12/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mustahullu taas palstalla touhuamassa?

Vierailija
13/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa piilottaa itsensä näin syksyisin, kannattaa päivällä pukeutua lonkeronharmaaseen kokohaalariin. Yöllä kokomustaan. Ilman heijastimia.

Vierailija
14/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyessä muuttuu myös se mitkä värit sopivat. Mulle ei enää sovi lainkaan musta. Käytän nykyisin sinistä ja tummanpunaista, tummaa aniliiin punaista. Myös sinivihreä sopii hyvin. Eli melko viileitä sävyjä vaatteissa.

Vierailija
15/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mustaa vaan, niin ei erotu massasta! Vaikkei se tyypillisen suomalaisen pärstään sovikaan. Mutta kun se ”hoikentaa”...

Miksi aina toitotetaan että pitää erottua massasta? Ei mulla ole koskaan ollut sille mitään tarvetta. En halua väkisin laittaa erottuvia vaatteita, joista en itse pidä.

Vierailija
16/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki ei erotu mustasta.

Vierailija
17/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mustaa kasvojen lähelle jos ihonväri luokitellaan sarjaan English Rose, joka ei rusketu ikinä.

Kengät ja laukku ovat asia erikseen koska niistä pitää ostaa se sillä hetkellä sopivin.

Joo kalpeus on kamalaa ja sairaalloista.

Kalpea kuultava iho on terve ja kaunis. Ei sitä Lumikkiakaan sattumalta kehuttu.

Vierailija
18/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mustahullu taas palstalla touhuamassa?

Näkeehän sen jo alusta jos vähänkään täällä ollut...

Vierailija
19/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että musta on suojautumisväri. Että pysy vähän etäämmällä, tai että olen totinen.

Värit ja värien käyttö asusteissa on terapiaa. Itselleen sopivat värit piristävät mieltä ja koko päivää. Itsellä eri sävyistä punaista violettia jne... Olen saanut vain kehuja tyylistäni.

Vierailija
20/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä musta t-paita on kätevä, kun ei näy kainaloissa hikiläntit..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän