Apua mitä tehdä tällaisessa tilanteessa?
Ollaan julkisella paikalla esim. junassa tai kaupassa ja lapsi möläyttää kovalla äänellä: Äitiiii miks tuolla miehellä on meikkiä ja tyttöjen vaatteet???
Mitä vastaan?
Kommentit (6)
Vaikka "no koska hän tykkää niistä ". Mitä ihmeellistä tuossa mielestäsi on? Millä vuosisadalla elät?
Ei ole olemassa erilseen tyttöjen ja poikien vaatteita. Kaikki saavat pukeutua, miten haluavat ja miehetkin voi hyvin käyttää meikkiä.
Omalla käytökselläsi tulet kertoneeksi lapsellesi sen miten itse suhtaudut asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Omalla käytökselläsi tulet kertoneeksi lapsellesi sen miten itse suhtaudut asiaan.
"Fiksu huomio, tyttöseni. Äitikin kiinnitin samaan huomiota. Onpas todella typerän näköistä, että aikuinen setä leikkii tyttöä. Ei vaikuta ihan normaalilta, ainakaan minun mielestäni. "
Sama kun jos lapsi kailottaa "äiti miks tuo täti on noin lihava???" Vastaus: "Tämä johtuu syystä että havainnoimasi henkilö ilmeisesti syö enemmän kuin kuluttaa, mutta ei ole kohteliasta möläyttää tuollaista hänen kuultensa vaan on parempi olla hiljaa ja keskustella asiasta vasta kotona."
Vastaat vaan että mies vissiin tykkää meikata.
Älä vaan supise hiljaa korvaan että puhutaan tästä kotona.